У 2021 році китайський авторинок став найбільшим у світі і зберігає цей титул досі. За даними Асоціації автовиробників Китаю (CAAM), у 2022 році місцеві дилери реалізували понад 23 млн автомобілів або на 9,7% більше, ніж роком раніше.
Як повідомляє паблік Car Industry Analysis, у 2022 році бестселером у Піднебесній залишився японський седан, а перша десятка виглядає дуже інтернаціонально: чотири «японці», один «німець», один «американець» та чотири «китайці» ».
Лідерство на китайському ринку продовжує утримувати Nissan Sylphy. 2022 року дилери реалізували 415 тисяч екземплярів, що на 18% менше, ніж роком раніше. На п’яти йому настає крихітний електрокар Wuling Hongguang Mini EV, продаж якого продовжує стрімко зростати. 2022 року на ньому зупинили свій вибір 410 тисяч китайських автомобілістів (+5%). На третьому рядку розташувався седан Volkswagen Lavida з результатом 351 тисяч проданих автомобілів (-18%).
Замикають п’ятірку лідерів компактні кросовери BYD Song Plus (333 тис. екз., +160%) та Tesla Model Y (317 тис. екз., +85%). З 53-го на 6-е місце у 2022 році примудрився піднятися седан BYD Qin Plus (276 тис. екз., +144%). Далі йдуть дві “Тойоти”: Corolla (257 тис. екз., -17%) та Camry (251 тис. екз., +19%). На дев’ятому рядку новий Наval H6, який планують привезти і до Росії (237 тис. екз., -34%). Замикає ТОП-10 китайського авторинку у 2022 році Honda Accord (223 тис. екз., +12%).