З періодичністю приблизно раз на місяць японські ЗМІ публікують інформацію про новий Toyota Land Cruiser Prado 2023 року. Позашляховик очікує найближчими кількома місяцями зміна поколінь, яка принесе з собою чимало цікавих рішень. Однак поки що вся інформація про японську новинку знаходиться на рівні чуток.
У Мережі досі не з’явилося жодної фотографії із зображеним прототипом нового Prado. Це говорить про те, що Toyota не вивела автомобіль на дорожні випробування, або їй вдається приховувати позашляховик. Перший варіант виглядає найімовірнішим. Так проект Land Cruiser 300 був дуже секретний. Але навіть у цьому випадку в Мережі почали з’являтися фотографії автомобіля за рік до його офіційної презентації. А Prado начебто ще перебуває на стадії розробки.
Останнє викликає побоювання з приводу того, чи встигне Toyota завершити всі заплановані процедури вчасно. Згідно з інсайдерською інформацією, новий позашляховик має дебютувати вже у серпні 2023 року. Тобто, до його презентації залишилося мало часу, а, як показують останні події, автомобіль ще не вийшов на дорожні випробування, які займають кілька місяців. У зв’язку з цим виникає припущення про те, що між офіційною презентацією та стартом продажів пройде чимало часу, протягом якого Toyota тестуватиме Prado на громадських дорогах.
Незважаючи на всю таємність, деяка інформація про майбутнього позашляховика вже просочилася до Мережі. Повідомляється, що зі зміною поколінь автомобіль переїде на нову архітектуру TNGA-F. Це спричинить певні зміни, включаючи перегляд моторної гами. Однак новий Prado, як багато хто припускає, збереже пізнавану зовнішність. Тобто він, як раніше, і LC 300, переживе швидше еволюційний розвиток дизайну. Але очікується, що зі зміною поколінь Prado стане безпечніше. Це буде досягнуто як за рахунок зміцнення конструкції автомобіля, так і розширення числа сучасних помічників водія. Однак, як і щодо інших характеристик, ніякої конкретики щодо цього з боку виробника не надходить.
Певні питання викликає технічна частина майбутнього позашляховика. За чутками, новий Prado може вийти з турбодизельними двигунами об’ємом 2,5 і 2,8 літра. Причому кожен із них ляже в основу гібридної установки, що зробить японську модель унікальною для світового ринку. Ймовірно, позашляховик оснастять ще й 3,3-літровим турбодизельним двигуном. У комплекті із цими агрегатами запропонують 10-ступінчасту автоматичну КПП. Не виключено варіант і з «атмосферним» двигуном об’ємом 2,7 літра. Ряд ЗМІ стверджує, що при розробці нового покоління Prado компанія Toyota зробить ставку на електрифікацію. Тому позашляховику пророкують гібриди, засновані на турбодвигуні об’ємом 2,4 літра та безнаддувному агрегаті на 2,5 літра.
Все сказане може означати, що характеристики моторної гами нового Prado варіюватимуться залежно від ринку, на якому постачатимуть автомобіль. Зокрема, для Австралії підготують гібридні установки з турбодизелем в основі, оскільки подібні агрегати традиційно користуються високим попитом. Але незалежно від того, яку технічну частину виберуть, новий Prado частково буде уніфікований з LC 300. Це стосується не тільки загальних рис у зовнішності, але й повного приводу з кількома автоматичними режимами роботи на бездоріжжі та активними помічниками.