Іспанське видання km77 перевірило “лосиним тестом” керованість електричного седана Mercedes-Benz EQE. Найменша модель серії EQ не дотягнула до залікового результату, але проявила себе непогано.
Першим випробуванням стала “змійка”. Водій відзначив надійні реакції машини та мінімальні крени. Задньопривідний EQE з одним електродвигуном, який і було взято на тест, у найкращій спробі пройшов дистанцію за 23,7 секунди. Це результат між електричними Cupra Born та BMW i4 eDrive 40 Gran Coupe.
У найкращій спробі проходження подвійної переставки Mercedes-Benz EQE показав швидкість 74 км/год. Це нижче залікового мінімуму 77 км/год. Однак автомобіль поводився передбачувано, добре слухався керма, а система стабілізації втручалася делікатно і непомітно.
Не виключено, що за більшої кількості спроб випробувачі змогли б збільшити швидкість. На відео добре видно, що машина майже змогла пройти коридор із конусів на 78 км/год.
Споріднений електроседан Mercedes-Benz EQS був на випробуваннях km77 рік тому. Модель пройшла “лосиний тест” на швидкості 72 км/год. Експерти пов’язали посередній результат із великою масою машини.
З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…
Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…
З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…
З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…
Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…
Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…
Leave a Comment