Іспанське видання km77 перевірило “лосиним тестом” керованість електричного седана Mercedes-Benz EQE. Найменша модель серії EQ не дотягнула до залікового результату, але проявила себе непогано.
Першим випробуванням стала “змійка”. Водій відзначив надійні реакції машини та мінімальні крени. Задньопривідний EQE з одним електродвигуном, який і було взято на тест, у найкращій спробі пройшов дистанцію за 23,7 секунди. Це результат між електричними Cupra Born та BMW i4 eDrive 40 Gran Coupe.
У найкращій спробі проходження подвійної переставки Mercedes-Benz EQE показав швидкість 74 км/год. Це нижче залікового мінімуму 77 км/год. Однак автомобіль поводився передбачувано, добре слухався керма, а система стабілізації втручалася делікатно і непомітно.
Не виключено, що за більшої кількості спроб випробувачі змогли б збільшити швидкість. На відео добре видно, що машина майже змогла пройти коридор із конусів на 78 км/год.
Споріднений електроседан Mercedes-Benz EQS був на випробуваннях km77 рік тому. Модель пройшла “лосиний тест” на швидкості 72 км/год. Експерти пов’язали посередній результат із великою масою машини.
Водії, які без потреби залишаються на лівій смузі, можуть отримати штраф. За правилами дорожнього руху…
Автомобілі з автоматичними коробками передач поступово витісняють машини з "механікою". Сьогодні все більше моделей отримують…
Багато водіїв знають, що червоний сигнал світлофора забороняє рух, але існують винятки. Згідно з пунктом…
Суперечки через паркування у дворах багатоповерхівок і далі залишаються одним із найпоширеніших конфліктів у містах…
Автоексперт нагадав про одну важливу функцію, якою багато водіїв користуються неправильно - режим рециркуляції повітря.…
Volkswagen готує оновлений T-Roc 2026, який уже наступного року випробовуватимуть на дорогах Іспанії. Головна зміна…
Leave a Comment