Іспанське видання km77 перевірило “лосиним тестом” керованість електричного седана Mercedes-Benz EQE. Найменша модель серії EQ не дотягнула до залікового результату, але проявила себе непогано.
Першим випробуванням стала “змійка”. Водій відзначив надійні реакції машини та мінімальні крени. Задньопривідний EQE з одним електродвигуном, який і було взято на тест, у найкращій спробі пройшов дистанцію за 23,7 секунди. Це результат між електричними Cupra Born та BMW i4 eDrive 40 Gran Coupe.
У найкращій спробі проходження подвійної переставки Mercedes-Benz EQE показав швидкість 74 км/год. Це нижче залікового мінімуму 77 км/год. Однак автомобіль поводився передбачувано, добре слухався керма, а система стабілізації втручалася делікатно і непомітно.
Не виключено, що за більшої кількості спроб випробувачі змогли б збільшити швидкість. На відео добре видно, що машина майже змогла пройти коридор із конусів на 78 км/год.
Споріднений електроседан Mercedes-Benz EQS був на випробуваннях km77 рік тому. Модель пройшла “лосиний тест” на швидкості 72 км/год. Експерти пов’язали посередній результат із великою масою машини.
Деякі водії в Україні вважають, що перетин суцільної смуги та виїзд на смугу зустрічного руху…
Минулого тижня стало відомо, що McLaren вперше показала своїм дилерам проект п'ятимісного гібридного кросовера. Це…
Купівля автомобіля для багатьох українців залишається важливою подією, проте через значні фінансові витрати цей процес…
У сучасних автомобілях кнопка скидання пробігу зазвичай використовується для обнулення показань одометра, щоб водій міг…
Audi представила в Європі оновлені двигуни для моделей Q5 та A6. Головна новинка - 3,0-літровий…
Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…
Leave a Comment