Іспанське видання km77 перевірило “лосиним тестом” керованість електричного седана Mercedes-Benz EQE. Найменша модель серії EQ не дотягнула до залікового результату, але проявила себе непогано.
Першим випробуванням стала “змійка”. Водій відзначив надійні реакції машини та мінімальні крени. Задньопривідний EQE з одним електродвигуном, який і було взято на тест, у найкращій спробі пройшов дистанцію за 23,7 секунди. Це результат між електричними Cupra Born та BMW i4 eDrive 40 Gran Coupe.
У найкращій спробі проходження подвійної переставки Mercedes-Benz EQE показав швидкість 74 км/год. Це нижче залікового мінімуму 77 км/год. Однак автомобіль поводився передбачувано, добре слухався керма, а система стабілізації втручалася делікатно і непомітно.
Не виключено, що за більшої кількості спроб випробувачі змогли б збільшити швидкість. На відео добре видно, що машина майже змогла пройти коридор із конусів на 78 км/год.
Споріднений електроседан Mercedes-Benz EQS був на випробуваннях km77 рік тому. Модель пройшла “лосиний тест” на швидкості 72 км/год. Експерти пов’язали посередній результат із великою масою машини.
У нас в Україні вже працюють 308 камер автофіксації, і вони зробили справжній прорив у…
Особисто я ставлюсь до зимових поїздок на авто досить спокійно. Як по мені, краще вже…
Безпека на дорогах — це реально важлива тема, і вона має бути на першому плані…
Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…
Італійський автовиробник Ferrari готує більш агресивно, швидку та легку версію купе 296 GTB – автомобіля,…
Побоювання про те, що Mazda з її новими моделями CX-60, CX-70, CX-80 і CX-90 залишить…
Leave a Comment