Іспанське видання km77 перевірило “лосиним тестом” керованість електричного седана Mercedes-Benz EQE. Найменша модель серії EQ не дотягнула до залікового результату, але проявила себе непогано.
Першим випробуванням стала “змійка”. Водій відзначив надійні реакції машини та мінімальні крени. Задньопривідний EQE з одним електродвигуном, який і було взято на тест, у найкращій спробі пройшов дистанцію за 23,7 секунди. Це результат між електричними Cupra Born та BMW i4 eDrive 40 Gran Coupe.
У найкращій спробі проходження подвійної переставки Mercedes-Benz EQE показав швидкість 74 км/год. Це нижче залікового мінімуму 77 км/год. Однак автомобіль поводився передбачувано, добре слухався керма, а система стабілізації втручалася делікатно і непомітно.
Не виключено, що за більшої кількості спроб випробувачі змогли б збільшити швидкість. На відео добре видно, що машина майже змогла пройти коридор із конусів на 78 км/год.
Споріднений електроседан Mercedes-Benz EQS був на випробуваннях km77 рік тому. Модель пройшла “лосиний тест” на швидкості 72 км/год. Експерти пов’язали посередній результат із великою масою машини.
Найголовніше правило зимового водіння - не переоцінювати власні сили та можливості на дорозі. Основна проблема…
Компанія Renault презентувала нову модифікацію моделі 4 E-Tech Electric - компактний фургон Van. На відміну…
Skoda представила електричний концепт 1000 MBX - сучасну інтерпретацію культового купе 1960-х років. Новинка стала…
У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №14133, яким пропонується повернути систему штрафних балів для водіїв в…
Компанія Dacia, що входить до складу Renault, нещодавно провела рестайлінг моделей Sandero та Sandero Stepway.…
Осінь приносить не лише яскраві краєвиди, а й підвищену небезпеку на дорогах. Темні вечори, тумани,…
Leave a Comment