Іспанське видання km77 перевірило “лосиним тестом” керованість електричного седана Mercedes-Benz EQE. Найменша модель серії EQ не дотягнула до залікового результату, але проявила себе непогано.
Першим випробуванням стала “змійка”. Водій відзначив надійні реакції машини та мінімальні крени. Задньопривідний EQE з одним електродвигуном, який і було взято на тест, у найкращій спробі пройшов дистанцію за 23,7 секунди. Це результат між електричними Cupra Born та BMW i4 eDrive 40 Gran Coupe.
У найкращій спробі проходження подвійної переставки Mercedes-Benz EQE показав швидкість 74 км/год. Це нижче залікового мінімуму 77 км/год. Однак автомобіль поводився передбачувано, добре слухався керма, а система стабілізації втручалася делікатно і непомітно.
Не виключено, що за більшої кількості спроб випробувачі змогли б збільшити швидкість. На відео добре видно, що машина майже змогла пройти коридор із конусів на 78 км/год.
Споріднений електроседан Mercedes-Benz EQS був на випробуваннях km77 рік тому. Модель пройшла “лосиний тест” на швидкості 72 км/год. Експерти пов’язали посередній результат із великою масою машини.
З 1 липня в Україні набирають чинності посилені вимоги до обов'язкового технічного контролю транспортних засобів.…
Компанія Volkswagen визнала, що перехід від звичних фізичних кнопок до сенсорних панелей виявився не найкращим…
Під час дощу водіям потрібно бути дуже обережними, особливо щодо вибору безпечної дистанції до машини…
Кабінет Міністрів України запропонував збільшити штраф за одне з порушень Правил дорожнього руху до 5100…
Компанія Jeep представила Compass 2026, який несподівано виявився найбільш аеродинамічним автомобілем марки для європейського ринку.…
Американський інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки 2025 року, і найнесподіванішим лідером за кількістю нагород…
Leave a Comment