На цей час кожен шанувальник Tesla прочитав історію про Доменіку Наті, радіоведучому, який не зміг зарядити свою Tesla Model S в мороз і був змушений скасувати свої різдвяні плани. І хоча деякі пуристи Tesla звинувачують радіоведучого в подіях, інші поспішили вказати на аналогічну проблему з електромобілями в зимові місяці. Наприклад, два брати і сестра, які орендували Tesla і проїхали на ній із сонячного Орландо в Вічіто, штат Канзас, у розпал зими, розповіли Insider, що їм часто доводилося зупинятися і заряджати свою машину.
“У результаті нам довелося зупинятися кожні півтори години, щоб зарядитися на годину, потім на півтори, потім на дві години”, – сказав Ксавіар Стівенсон в інтерв’ю Insider.
Без сумніву, водіння електромобіля в морозні зимові місяці пов’язане зі своїми труднощами, але деякі електромобілі все одно працюють краще за своїх конкурентів. Отже, якщо вам цікаво, який електромобіль найкраще для холодної погоди або найкращий електромобіль для снігу, продовжуйте читати, щоб дізнатися.
Електромобілі отримують живлення від літій-іонної батареї, а батареї найкраще працюють при температурі 21 градус за Цельсієм. Коли температура опускається приблизно нижче 4 градусів, хімічні реакції, які генерують електрони для забезпечення струму батареї, уповільнюються, внаслідок чого батарея виробляє менше від струму”, – говорить Geotab. Іншими словами, експерти рекомендують попередньо розігрівати електромобіль, коли на вулиці дуже холодно.
Дослідження AAA (Американська автомобільна асоціація) показує, що середній пробіг електромобіля знижується на 41 відсоток, коли температура опускається до -6 градусів та водій використовує систему кондиціювання автомобіля. Однак інше дослідження, проведене Автомобільною асоціацією Норвегії, показало, що електромобілі втрачають 18,5 відсотка дальності ходу у суворому зимовому кліматі. Усі 20 автомобілів, які пройшли тест Норвезької автомобільної асоціації, керувалися без попереднього підігріву кабіни чи акумулятора.
Електромобілі – чудовий варіант для їзди по снігу, за умови, що ви оберете правильну модель. Вони вже прогріті, коли ви починаєте рух, тому вам не доведеться турбуватися про розморожування салону або лобового скла. Крім того, при нагріванні вони не виділяють жодних викидів.
Очевидно, що найкращий електромобіль для снігу – це позашляховик, тому що має повний привід, систему теплового насоса і кращу дальність ходу. Хоча смаки бувають різними, середньорозмірний кросовер Tesla Model Y для нас є ідеальним електромобілем для їзди снігом.
“Ми внесли кілька оновлень, щоб покращити ваші враження від водіння за низьких температур, включаючи покращені загальні теплові характеристики, швидший наддув та покращене кондиціювання салону”, – каже Tesla.
Іншим популярним варіантом є Rivian R1S, який постачається із двомоторною системою повного приводу.
Згідно з тестом, проведеним Норвезькою автомобільною асоціацією, «навіть якщо ви все зробите правильно, вам все одно буде складно прогріти акумулятор перед зарядкою в зимовий час, він заряджатиметься повільніше, ніж заявлено». Демонстрація також показала, що електромобілі заряджаються особливим чином.
“Більшості автомобілів потрібен деякий час для досягнення максимального ефекту, перш ніж він поступово дійде до 80-відсоткового рівня заряду”, – говорить NAF.
Давайте подивимося правді у вічі: користуватися електромобілем у розпал дуже холодної зими непрактично. Ви повинні запланувати кілька зупинок для зарядки, і, як показує приклад Ксав’є Стівенсона, холодна погода змусить вас заряджати електромобіль частіше. Тому електромобілі не підходять для поїздок працювати взимку.
Поширена хибна думка, що електромобілями не можна керувати в суворі зимові місяці. Очевидно, що ви можете їздити електромобілем взимку, але деякі електромобілі краще пристосовані до морозної погоди, ніж інші. Електромобілі, оснащені системою теплового насоса, такі як Tesla Model Y, BMW i4 та Kia e-Niro ‘2’ Long Range, найкраще підходять для зими.
Повний привід, безперечно, є найкращим варіантом для пересування зледенілими і засніженими трасами. Для тих, хто цікавиться повнопривідним електромобілем, деякі цікаві варіанти включають Tesla Model Y 2022, Tesla Model 3 2022, Tesla Model X 2022, Rivian R1S 2022 і Polestar 2 2022 року. Що стосується більш доступних моделей, споживачі можуть вибрати стандартний Hyundai IONIQ5 2023 року випуску та Volkswagen ID.4. 2023 року.
“Деякі автомобілі мають режими eco або economy, які знижують потужність двигунів і роблять інші речі для підвищення ефективності”, – каже Drive Electric Vermont. У двох словах, еко-водіння дозволило знизити енергоспоживання та збільшити дальність ходу. Не менш важливим є те, що еко-режим зменшує прискорення, але допомагає вам розганятися більш плавно. Природно, це допомагає при керуванні в снігових або заледенілих дорожніх умовах.
Це нескладно, але якщо ви живете в холодному кліматі, вам слід встановити зарядний пристрій електромобілів у гаражі, де тепліше, а не на вулиці в холодну погоду. Крім того, вам необхідно переконатися, що рівень заряду батареї ніколи не опускається нижче 20 відсотків в морозні місяці.
Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…
В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…
Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…
Volkswagen розширив лінійку свого популярного компактного позашляховика Tiguan 4Motion , додавши бензинову версію. Тепер модель…
Автомобілі з гібридними силовими установками по всьому світу набирають популярності. Вони вважаються перехідним варіантом між…
Останнім часом поліція все більше звертає увагу на авто з США. І тут не дивно,…
Leave a Comment