Українські умови експлуатації автомобілів досить жорсткі: взяти хоча б суворі зими та протиожеледну сіль на дорогах. А тому кожному покупцеві кросовера важливо знати, чи добре його кузов захищений від іржі — щоб не викладати потім гроші за дорогий ремонт.
Звичайно, мало якийсь кросовер може зрівнятися за швидкістю іржавіння з позашляховиком UAZ Patriot, який, за легендою, починає корозувати вже на конвеєрі. Але деякі паркетники наблизилися до ульянівського «пройдисвіта» за цим показником впритул.
Спочатку пробіжимося китайськими моделями і почнемо з Lifan X60. Його досить тепло зустріли покупці, особливо в регіонах. Але метал у кросовера був слабкий, а лакофарбове тонке покриття. Тому вже через 2—3 роки пороги та двері багажника покривалися рудими плямами. Тож зараз знайти екземпляр, який не має цих самих «рижиків», нереально.
Інший представник «піднебесного» автопрому – Geely Emgrand X7 – теж розчарує. Розпушування фарби з’являються у нього на задніх дверях, в районі скла та декоративної хромованої накладки. А якщо цей процес запустити і не провести антикор, то за кілька років «коричнева чума» дістанеться підкрилок і порогів. Траплялися навіть випадки, коли фарба відвалювалася буквально шматками.
Дивує у поганому сенсі і Skoda Yeti — власники починали скаржитися на проблеми з ЛКП майже одразу після покупки нового авто. Мабуть, причина в тому, що компанія вирішила заощадити, зробивши тонким лакофарбове покриття. Як результат — сколи на капоті та передніх крилах стали частим явищем. Та й «квадратна» форма кузова робить свій внесок: задні двері постійно покриваються брудом — тією самою, що взимку йде з домішкою реагентів. Вони й провокують появу кузовних проблем.
Потрібно бути акуратнішим і з легендарним Renault Duster першого покоління – шар фарби у нього такий самий тонкий, як у інших героїв цього огляду. Тому на ньому швидко утворюються сколи та подряпини, а сріблясті накладки з часом «облазять». До речі, перефарбовувати елементи зараз досить дорого. Якщо на кросовері часто виїжджали на бездоріжжя (а багато власників так і робили), то потрібно уважно оглянути днище щодо порушення цілісності захисного покриття. У глибоких подряпинах до металу корозія — найчастіший гість.
Схожі проблеми і у такого популярного японця, як Toyota RAV4 . Зараз не знайти машину, у якої кузов був би в ідеальному стані, — хіба що її зберігали в музеї. Від протиожеледі реагентів сильно страждають деталі зовнішнього декору. Не відрізняється твердістю вітрове скло, що дбайливо зберігає сліди від пластикового скребка. А петлі задніх дверей згодом просідають, і там також з’являється «іржа».
Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…
В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…
Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…
Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…
У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…
У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…
Leave a Comment