Авто

Названо 5 кросоверів, які іржавіють швидше за інших

Share

Українські умови експлуатації автомобілів досить жорсткі: взяти хоча б суворі зими та протиожеледну сіль на дорогах. А тому кожному покупцеві кросовера важливо знати, чи добре його кузов захищений від іржі — щоб не викладати потім гроші за дорогий ремонт.

Звичайно, мало якийсь кросовер може зрівнятися за швидкістю іржавіння з позашляховиком UAZ Patriot, який, за легендою, починає корозувати вже на конвеєрі. Але деякі паркетники наблизилися до ульянівського «пройдисвіта» за цим показником впритул.

Спочатку пробіжимося китайськими моделями і почнемо з Lifan X60. Його досить тепло зустріли покупці, особливо в регіонах. Але метал у кросовера був слабкий, а лакофарбове тонке покриття. Тому вже через 2—3 роки пороги та двері багажника покривалися рудими плямами. Тож зараз знайти екземпляр, який не має цих самих «рижиків», нереально.

Інший представник «піднебесного» автопрому – Geely Emgrand X7 – теж розчарує. Розпушування фарби з’являються у нього на задніх дверях, в районі скла та декоративної хромованої накладки. А якщо цей процес запустити і не провести антикор, то за кілька років «коричнева чума» дістанеться підкрилок і порогів. Траплялися навіть випадки, коли фарба відвалювалася буквально шматками.

Дивує у поганому сенсі і Skoda Yeti — власники починали скаржитися на проблеми з ЛКП майже одразу після покупки нового авто. Мабуть, причина в тому, що компанія вирішила заощадити, зробивши тонким лакофарбове покриття. Як результат — сколи на капоті та передніх крилах стали частим явищем. Та й «квадратна» форма кузова робить свій внесок: задні двері постійно покриваються брудом — тією самою, що взимку йде з домішкою реагентів. Вони й провокують появу кузовних проблем.

Потрібно бути акуратнішим і з легендарним Renault Duster першого покоління – шар фарби у нього такий самий тонкий, як у інших героїв цього огляду. Тому на ньому швидко утворюються сколи та подряпини, а сріблясті накладки з часом «облазять». До речі, перефарбовувати елементи зараз досить дорого. Якщо на кросовері часто виїжджали на бездоріжжя (а багато власників так і робили), то потрібно уважно оглянути днище щодо порушення цілісності захисного покриття. У глибоких подряпинах до металу корозія — найчастіший гість.

Схожі проблеми і у такого популярного японця, як Toyota RAV4 . Зараз не знайти машину, у якої кузов був би в ідеальному стані, — хіба що її зберігали в музеї. Від протиожеледі реагентів сильно страждають деталі зовнішнього декору. Не відрізняється твердістю вітрове скло, що дбайливо зберігає сліди від пластикового скребка. А петлі задніх дверей згодом просідають, і там також з’являється «іржа».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Водіям загрожує штраф 680 грн за порушення, яке часто ігнорують у містах

Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…

23.02.2025

Експерти склали список із 4 марок авто з відмінною надійністю

Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…

23.02.2025

Моторист розповів, якого кольору має бути ідеальна моторна олива

Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…

23.02.2025

Усі моделі Kia EV4 отримають імітацію перемикання передач

Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…

23.02.2025

Нову Audi A6 розсекретили за 10 днів до прем’єри

Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…

23.02.2025

У продажу з’явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми (ФОТО)

У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…

23.02.2025