Авто

Названо 5 кросоверів, які іржавіють швидше за інших

Українські умови експлуатації автомобілів досить жорсткі: взяти хоча б суворі зими та протиожеледну сіль на дорогах. А тому кожному покупцеві кросовера важливо знати, чи добре його кузов захищений від іржі — щоб не викладати потім гроші за дорогий ремонт.

Звичайно, мало якийсь кросовер може зрівнятися за швидкістю іржавіння з позашляховиком UAZ Patriot, який, за легендою, починає корозувати вже на конвеєрі. Але деякі паркетники наблизилися до ульянівського «пройдисвіта» за цим показником впритул.

Спочатку пробіжимося китайськими моделями і почнемо з Lifan X60. Його досить тепло зустріли покупці, особливо в регіонах. Але метал у кросовера був слабкий, а лакофарбове тонке покриття. Тому вже через 2—3 роки пороги та двері багажника покривалися рудими плямами. Тож зараз знайти екземпляр, який не має цих самих «рижиків», нереально.

Інший представник «піднебесного» автопрому – Geely Emgrand X7 – теж розчарує. Розпушування фарби з’являються у нього на задніх дверях, в районі скла та декоративної хромованої накладки. А якщо цей процес запустити і не провести антикор, то за кілька років «коричнева чума» дістанеться підкрилок і порогів. Траплялися навіть випадки, коли фарба відвалювалася буквально шматками.

Дивує у поганому сенсі і Skoda Yeti — власники починали скаржитися на проблеми з ЛКП майже одразу після покупки нового авто. Мабуть, причина в тому, що компанія вирішила заощадити, зробивши тонким лакофарбове покриття. Як результат — сколи на капоті та передніх крилах стали частим явищем. Та й «квадратна» форма кузова робить свій внесок: задні двері постійно покриваються брудом — тією самою, що взимку йде з домішкою реагентів. Вони й провокують появу кузовних проблем.

Потрібно бути акуратнішим і з легендарним Renault Duster першого покоління – шар фарби у нього такий самий тонкий, як у інших героїв цього огляду. Тому на ньому швидко утворюються сколи та подряпини, а сріблясті накладки з часом «облазять». До речі, перефарбовувати елементи зараз досить дорого. Якщо на кросовері часто виїжджали на бездоріжжя (а багато власників так і робили), то потрібно уважно оглянути днище щодо порушення цілісності захисного покриття. У глибоких подряпинах до металу корозія — найчастіший гість.

Схожі проблеми і у такого популярного японця, як Toyota RAV4 . Зараз не знайти машину, у якої кузов був би в ідеальному стані, — хіба що її зберігали в музеї. Від протиожеледі реагентів сильно страждають деталі зовнішнього декору. Не відрізняється твердістю вітрове скло, що дбайливо зберігає сліди від пластикового скребка. А петлі задніх дверей згодом просідають, і там також з’являється «іржа».

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

На чому не варто економити при обслуговуванні та ремонті автомобіля

Автоексперт попереджає, що надмірна економія на обслуговуванні та ремонті автомобіля при його активному використанні може…

27.08.2025

Електричний BMW M3 2026 знову помічено на тестах із мінімальним камуфляжем

Після короткої паузи прототип електричного BMW M3 2026 знову опинився в центрі уваги, з'явившись на…

27.08.2025

Скільки можна зберігати бензин і як продовжити його термін придатності

За словами експерта, термін зберігання бензину залежить від низки факторів: матеріалу ємності, температури, рівня вологості…

27.08.2025

Коли купувати б/у авто вигідніше: експерти назвали найкращий місяць

Багато хто мріє про нове авто, але обмежений бюджет змушує звертати увагу на вживані автомобілі.…

27.08.2025

Як правильно користуватися кондиціонером в авто, щоб він служив довше

У спекотну пору року кондиціонер стає однією з найважливіших систем автомобіля, що впливає не лише…

27.08.2025

BMW готує позашляхові версії своїх кросоверів і новий конкурент G-Class

BMW готується здивувати шанувальників, працюючи над позашляховими версіями своїх кросоверів - напрямком, який ще донедавна…

27.08.2025