Авто

Трирічні кросовери, від яких масово відмовляються автовласники

Цікаве дослідження провели експерти Consumer Reports, опитавши понад 300 000 автовласників з метою з’ясувати, чи задоволені вони власними машинами. Ви здивуєтеся, але до «антирейтингу» трирічних автомобілів, не рекомендованих до покупки, увійшли навіть «японці».

У ході анкетування фахівці поставили автовласникам питання «чи ви купили ще раз машину, яку експлуатуєте». При цьому учасників голосування попросили врахувати цілий каскад факторів: від ціни та технічних параметрів до рівня надійності, комфорту та інших характеристик.

Так, за підсумками дослідження серед власників “трирічок” найбільше незадоволених своїми авто виявилися власники німецького кросовера Volkswagen Atlas. Росіянам ця модель відома під ім’ям Teramont. Лише 38% респондентів виявили бажання придбати цю машину знову.

Другою моделлю, яку більше ніколи не придбають автолюбителі, став щонайменше німецький Mercedes-Benz GLB. За повторне придбання цього автомобіля проголосувало 39% учасників опитування. А на третьому місці «антирейтингу» розмістився японський а-ля преміальний кросовер Infiniti QX50, на який виявили бажання пересісти лише 40% респондентів.

Серед інших автомобілів, які розчарували своїх господарів, є мініатюрний Mercedes-Benz GLA (45% – за повторну покупку) і компактний паркетник Volkswagen Taos – модель підтримали 48% учасників дослідження.

Крім того, невдоволення власників викликали американський Jeep Compass , який готовий обрати знову 46% респондентів, а також корейський Kia Seltos. Останньому збережуть свою відданість трохи більше 49% автовласників.

А під завісу минулого року фахівці агентства TÜV підбили підсумки «хіт-параду» найненадійніших автомобілів, де серед найкрупніших кросоверів опинилися Audi Q3 і Mercedes-Benz GLC. Звіт був оприлюднений на підставі даних опитування, що охопило трохи менше 100 000 автовласників, які частіше за інших зверталися до технічних центрів з різними поломками.

Як видно, преміальні моделі найбільше не виправдовують надії своїх шанувальників. Що, втім, не дивно: навіть люксовий автопром давним-давно перетворився на одноразовий.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Імпортні обмеження та зростання акцизів: бензин скоро може коштувати 70 грн

На початку жовтня український ринок пального опинився під тиском. Середня ціна бензину А-95 становила 58,7…

03.10.2025

Новий Lexus NX показали на якісних зображеннях

Компактний преміальний кросовер Lexus NX, який дебютував у 2014 році та отримав другу генерацію чотири…

03.10.2025

Що робити, якщо поліція зупинила вас незаконно

Зупинка автомобіля поліцейським без чіткої законної підстави є грубим порушенням права на свободу пересування. Такі…

03.10.2025

Власник Tesla Model X перевірив, скільки ще можна проїхати після 0% заряду

Електрокар Tesla Model X, який з'явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом…

03.10.2025

Експерт пояснив, скільки часу потрібно для прогріву сучасного двигуна

Сучасні системи впорскування пального в автомобілях не потребують тривалого прогріву перед поїздкою. Експерт пояснює, що…

03.10.2025

Осінні дощі підвищують ризик ДТП: експерт розповів про помилки водіїв

З настанням осені на дорогах значно зростає ризик аварій через зміну погодних умов. У цей…

03.10.2025