Авто

Трирічні кросовери, від яких масово відмовляються автовласники

Цікаве дослідження провели експерти Consumer Reports, опитавши понад 300 000 автовласників з метою з’ясувати, чи задоволені вони власними машинами. Ви здивуєтеся, але до «антирейтингу» трирічних автомобілів, не рекомендованих до покупки, увійшли навіть «японці».

У ході анкетування фахівці поставили автовласникам питання «чи ви купили ще раз машину, яку експлуатуєте». При цьому учасників голосування попросили врахувати цілий каскад факторів: від ціни та технічних параметрів до рівня надійності, комфорту та інших характеристик.

Так, за підсумками дослідження серед власників “трирічок” найбільше незадоволених своїми авто виявилися власники німецького кросовера Volkswagen Atlas. Росіянам ця модель відома під ім’ям Teramont. Лише 38% респондентів виявили бажання придбати цю машину знову.

Другою моделлю, яку більше ніколи не придбають автолюбителі, став щонайменше німецький Mercedes-Benz GLB. За повторне придбання цього автомобіля проголосувало 39% учасників опитування. А на третьому місці «антирейтингу» розмістився японський а-ля преміальний кросовер Infiniti QX50, на який виявили бажання пересісти лише 40% респондентів.

Серед інших автомобілів, які розчарували своїх господарів, є мініатюрний Mercedes-Benz GLA (45% – за повторну покупку) і компактний паркетник Volkswagen Taos – модель підтримали 48% учасників дослідження.

Крім того, невдоволення власників викликали американський Jeep Compass , який готовий обрати знову 46% респондентів, а також корейський Kia Seltos. Останньому збережуть свою відданість трохи більше 49% автовласників.

А під завісу минулого року фахівці агентства TÜV підбили підсумки «хіт-параду» найненадійніших автомобілів, де серед найкрупніших кросоверів опинилися Audi Q3 і Mercedes-Benz GLC. Звіт був оприлюднений на підставі даних опитування, що охопило трохи менше 100 000 автовласників, які частіше за інших зверталися до технічних центрів з різними поломками.

Як видно, преміальні моделі найбільше не виправдовують надії своїх шанувальників. Що, втім, не дивно: навіть люксовий автопром давним-давно перетворився на одноразовий.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ-3 сімейні автомобілі, що гідно конкурують із Volkswagen і Toyota

Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…

16.11.2025

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025

Експерт розвіяв міфи про втрату всіх переваг електромобіль взимку

Експерт розвінчав кілька міфів про втрату переваг електромобілів у зимовий період. Він пояснив, що сучасні…

16.11.2025

Представлено нове, дев’яте покоління Toyota Hilux

Цього тижня відбулася офіційна прем'єра дев'ятого покоління культового пікапа Toyota Hilux. Попередні покоління цього автомобіля…

16.11.2025