Авто

Трирічні кросовери, від яких масово відмовляються автовласники

Share

Цікаве дослідження провели експерти Consumer Reports, опитавши понад 300 000 автовласників з метою з’ясувати, чи задоволені вони власними машинами. Ви здивуєтеся, але до «антирейтингу» трирічних автомобілів, не рекомендованих до покупки, увійшли навіть «японці».

У ході анкетування фахівці поставили автовласникам питання «чи ви купили ще раз машину, яку експлуатуєте». При цьому учасників голосування попросили врахувати цілий каскад факторів: від ціни та технічних параметрів до рівня надійності, комфорту та інших характеристик.

Так, за підсумками дослідження серед власників “трирічок” найбільше незадоволених своїми авто виявилися власники німецького кросовера Volkswagen Atlas. Росіянам ця модель відома під ім’ям Teramont. Лише 38% респондентів виявили бажання придбати цю машину знову.

Другою моделлю, яку більше ніколи не придбають автолюбителі, став щонайменше німецький Mercedes-Benz GLB. За повторне придбання цього автомобіля проголосувало 39% учасників опитування. А на третьому місці «антирейтингу» розмістився японський а-ля преміальний кросовер Infiniti QX50, на який виявили бажання пересісти лише 40% респондентів.

Серед інших автомобілів, які розчарували своїх господарів, є мініатюрний Mercedes-Benz GLA (45% – за повторну покупку) і компактний паркетник Volkswagen Taos – модель підтримали 48% учасників дослідження.

Крім того, невдоволення власників викликали американський Jeep Compass , який готовий обрати знову 46% респондентів, а також корейський Kia Seltos. Останньому збережуть свою відданість трохи більше 49% автовласників.

А під завісу минулого року фахівці агентства TÜV підбили підсумки «хіт-параду» найненадійніших автомобілів, де серед найкрупніших кросоверів опинилися Audi Q3 і Mercedes-Benz GLC. Звіт був оприлюднений на підставі даних опитування, що охопило трохи менше 100 000 автовласників, які частіше за інших зверталися до технічних центрів з різними поломками.

Як видно, преміальні моделі найбільше не виправдовують надії своїх шанувальників. Що, втім, не дивно: навіть люксовий автопром давним-давно перетворився на одноразовий.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Києві презентували перший електробус, розроблений в Україні

Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…

20.12.2024

Названо автомобілі, які водії не хочуть купувати повторно

Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…

20.12.2024

Головні інновації Zeekr 7X: топ-5 фішок електромобіля

Електрокар Zeekr 7X зовсім недавно дебютував на китайському ринку, тому багато його функцій ще не…

20.12.2024

Renault показала перші зображення нового покоління Clio

У 2026 році Renault збирається змінити покоління одного з найпопулярніших у Європі автомобілів B-сегменту. Нова…

20.12.2024

Tesla анонсувала запуск виробництва оновленої Model Y

Tesla анонсувала, що вже в січні розпочнеться випуск оновленого Model Y. Перший завод, де почнуть…

20.12.2024

Новий Hyundai Palisade отримав унікальну фішку для максимального комфорту (ФОТО)

На початку грудня Hyundai представив довгоочікуване нове покоління кросовера Palisade – автомобіля, який відомий у…

20.12.2024