Авто

Трирічні кросовери, від яких масово відмовляються автовласники

Share

Цікаве дослідження провели експерти Consumer Reports, опитавши понад 300 000 автовласників з метою з’ясувати, чи задоволені вони власними машинами. Ви здивуєтеся, але до «антирейтингу» трирічних автомобілів, не рекомендованих до покупки, увійшли навіть «японці».

У ході анкетування фахівці поставили автовласникам питання «чи ви купили ще раз машину, яку експлуатуєте». При цьому учасників голосування попросили врахувати цілий каскад факторів: від ціни та технічних параметрів до рівня надійності, комфорту та інших характеристик.

Так, за підсумками дослідження серед власників “трирічок” найбільше незадоволених своїми авто виявилися власники німецького кросовера Volkswagen Atlas. Росіянам ця модель відома під ім’ям Teramont. Лише 38% респондентів виявили бажання придбати цю машину знову.

Другою моделлю, яку більше ніколи не придбають автолюбителі, став щонайменше німецький Mercedes-Benz GLB. За повторне придбання цього автомобіля проголосувало 39% учасників опитування. А на третьому місці «антирейтингу» розмістився японський а-ля преміальний кросовер Infiniti QX50, на який виявили бажання пересісти лише 40% респондентів.

Серед інших автомобілів, які розчарували своїх господарів, є мініатюрний Mercedes-Benz GLA (45% – за повторну покупку) і компактний паркетник Volkswagen Taos – модель підтримали 48% учасників дослідження.

Крім того, невдоволення власників викликали американський Jeep Compass , який готовий обрати знову 46% респондентів, а також корейський Kia Seltos. Останньому збережуть свою відданість трохи більше 49% автовласників.

А під завісу минулого року фахівці агентства TÜV підбили підсумки «хіт-параду» найненадійніших автомобілів, де серед найкрупніших кросоверів опинилися Audi Q3 і Mercedes-Benz GLC. Звіт був оприлюднений на підставі даних опитування, що охопило трохи менше 100 000 автовласників, які частіше за інших зверталися до технічних центрів з різними поломками.

Як видно, преміальні моделі найбільше не виправдовують надії своїх шанувальників. Що, втім, не дивно: навіть люксовий автопром давним-давно перетворився на одноразовий.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Skoda розповіла, коли перетворить Octavia на електромобіль

Британський Autocar з'ясував, що у вересні на автосалоні в Мюнхені дебютує концепт-кар із «батарейною» начинкою.…

17.03.2025

Нове покоління Toyota Corolla вийде у 2026 році

Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…

17.03.2025

Колишні ведучі Top Gear повертаються у новому шоу

Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…

17.03.2025

Штрафи для водіїв підскочили на декілька разів: що змінилося

Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…

17.03.2025

Ford готує новий позашляховик Explorer Tremor: що відомо

Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…

17.03.2025

Новий Nissan Skyline показали у стильному кузові крос-купе

Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…

17.03.2025