Авто

Трирічні кросовери, від яких масово відмовляються автовласники

Цікаве дослідження провели експерти Consumer Reports, опитавши понад 300 000 автовласників з метою з’ясувати, чи задоволені вони власними машинами. Ви здивуєтеся, але до «антирейтингу» трирічних автомобілів, не рекомендованих до покупки, увійшли навіть «японці».

У ході анкетування фахівці поставили автовласникам питання «чи ви купили ще раз машину, яку експлуатуєте». При цьому учасників голосування попросили врахувати цілий каскад факторів: від ціни та технічних параметрів до рівня надійності, комфорту та інших характеристик.

Так, за підсумками дослідження серед власників “трирічок” найбільше незадоволених своїми авто виявилися власники німецького кросовера Volkswagen Atlas. Росіянам ця модель відома під ім’ям Teramont. Лише 38% респондентів виявили бажання придбати цю машину знову.

Другою моделлю, яку більше ніколи не придбають автолюбителі, став щонайменше німецький Mercedes-Benz GLB. За повторне придбання цього автомобіля проголосувало 39% учасників опитування. А на третьому місці «антирейтингу» розмістився японський а-ля преміальний кросовер Infiniti QX50, на який виявили бажання пересісти лише 40% респондентів.

Серед інших автомобілів, які розчарували своїх господарів, є мініатюрний Mercedes-Benz GLA (45% – за повторну покупку) і компактний паркетник Volkswagen Taos – модель підтримали 48% учасників дослідження.

Крім того, невдоволення власників викликали американський Jeep Compass , який готовий обрати знову 46% респондентів, а також корейський Kia Seltos. Останньому збережуть свою відданість трохи більше 49% автовласників.

А під завісу минулого року фахівці агентства TÜV підбили підсумки «хіт-параду» найненадійніших автомобілів, де серед найкрупніших кросоверів опинилися Audi Q3 і Mercedes-Benz GLC. Звіт був оприлюднений на підставі даних опитування, що охопило трохи менше 100 000 автовласників, які частіше за інших зверталися до технічних центрів з різними поломками.

Як видно, преміальні моделі найбільше не виправдовують надії своїх шанувальників. Що, втім, не дивно: навіть люксовий автопром давним-давно перетворився на одноразовий.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП доступних сімейних кросоверів із трьома рядами

У сегменті сімейних автомобілів покупці дедалі частіше звертають увагу на кросовери, адже саме вони пропонують…

06.12.2025

Mercedes показав рендери компактного G-Class без камуфляжу

У 2023 році Mercedes-Benz анонсував новий позашляховик, який стане компактним варіантом легендарного G-Class. З того…

06.12.2025

Названо функції авто, за які водії переплачують, але використовують рідко

Автовиробники постійно оснащують свої моделі новими технологіями, які позиціонують як "інновації" та "прориви", змушуючи покупців…

06.12.2025

Subaru представила електричний позашляховик із запасом ходу 450 км

Subaru of America представила повністю електричний позашляховик Trailseeker 2026 року. Модель отримала повний привід, потужну…

06.12.2025

ТОП-10 авто, обслуговування яких виявляється значно дорожчим, ніж очікується

Деякі іномарки можуть здивувати не тільки комфортом, а й дуже дорогим обслуговуванням. Навіть якщо машина…

06.12.2025

Toyota готує бюджетний Land Cruiser FJ: новий позашляховик 2026 року

Toyota готує до виробництва новий бюджетний позашляховик Land Cruiser FJ 2026 року. Це буде доступніша…

06.12.2025