Авто

Все, що потрібно знати про новий Renault Duster 2023 року

Share

Останнім часом європейські ЗМІ активно публікують чутки про те, яким може бути кросовер після зміни поколінь. Dacia Duster нової генерації переїде на платформу CMF-B. Це рішення, у свою чергу, спричинить досить серйозні зміни. Насамперед, переклад на нову платформу поставив перед інженерами Dacia серйозне завдання: як оснастити кросовер повним приводом за умови, що цей «візок» не підтримує подібні трансмісії. Точніше румунської компанії необхідно як мінімум зберегти майбутньому Duster його позашляхові здібності в умовах, коли архітектура CMF-B більш орієнтована на міські автомобілі.

Але представники Dacia заявили, що їм удалося знайти спосіб зберегти механічну схему повного приводу. Причому на майбутній Duster перенесуть те компонування, яке використовується на актуальній версії кросовера. При цьому конфігурацію повного приводу буде переглянуто. Зокрема, позаду майбутнього Duster розмістять електричний диференціал для забезпечення додаткової тяги, що підвищує зчеплення з дорогою і прохідність автомобіля. Однак це рішення спричиняє додаткові труднощі. Воно не тільки вимагає більше часу на розробку та адаптацію під кросовер, а й збільшує кінцеву ціну автомобіля. Враховуючи бюджетний статус Duster, це питання відіграє дуже важливу роль.

Поки що румунський кросовер періодично модернізують незалежні компанії. Так, німецьке ательє Carpoint на початку лютого представило нову версію Duster, яке підготували до серйознішого бездоріжжя. Румунська модель у цьому виконанні відрізняється оригінальним забарвленням кузова із захисним забарвленням. Уздовж нижньої частини простягнувся довгий пластиковий обвіс для додаткового захисту панелей. На даху кросовера з’явився експедиційний багажник, на якому закріплено повнорозмірне запасне колесо. Передній бампер поєднується із захисною дугою, а бічні двері доповнюються підніжками, що спрощують доступ до салону.

Але більш важливим є те, що при розробці цієї моделі німецькі інженери внесли зміни в її підвіску. Зокрема, кросовер придбав нові колодки із додатковими пружинами. Ці зміни призвели до помітного збільшення дорожнього просвіту. Але наскільки виріс кліренс, німецька компанія не розкриває. Також інженери оснастили кросовер вседорожними шинами та 16-дюймовими колісними дисками. Інші зміни вони вносити не стали. Кросовер зберіг той же 1,3-літровий 150-сильний турбомотор, який комплектується повним фірмовим приводом і механічною КПП. За такий варіант Duster німецька компанія запросила 33 тисяч євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Лужна Софія

Кондитер в минулому (професія яка немає ніякого відношення до автомобілів). З 2015 року роблю вигляд, що щось розумію в машинах.

Опублікував
Лужна Софія
Tags: Renault

Останні записи

Нове покоління Toyota Corolla вийде у 2026 році

Модель буде доступна в трьох кузовах: седан, хетчбек та універсал. При цьому універсальна версія може…

17.03.2025

Колишні ведучі Top Gear повертаються у новому шоу

Вони повертаються: Кларксон, Хаммонд та Мей возз'єднаються у новому шоу. Колишні ведучі Top Gear, які…

17.03.2025

Штрафи для водіїв підскочили на декілька разів: що змінилося

Правила дорожнього руху (ПДР) та відповідальність за їх порушення постійно оновлюються, але не всі водії…

17.03.2025

Ford готує новий позашляховик Explorer Tremor: що відомо

Ford анонсував розширення своєї лінійки позашляховиків Tremor і наступною новинкою стане Ford Explorer Tremor 2025.…

17.03.2025

Новий Nissan Skyline показали у стильному кузові крос-купе

Незважаючи на фінансові труднощі, Nissan не збирається відмовлятися від перспективних проектів найближчих років, одним з…

17.03.2025

Як зрозуміти, що час міняти шини: п’ять ключових ознак

Навесні водії починають готувати автомобілі до літа, і одним із основних етапів є зміна коліс.…

17.03.2025