Аналітики Focus2move опублікували список моделей, які мали найбільший попит минулого року. Лідером стала японська “Toyota Corolla” , яка розійшлася тиражем у кількості 1,12 млн одиниць. Попит трохи знизився порівняно з 2021 роком — на 2,2%. “Срібло” дісталося іншої моделі марки “Тойота” – кросоверу “Toyota RAV4“. Його обрали 2022 року близько 870 тис. осіб. У разі падіння попиту виявилося більш відчутним – 13,8%. ТОП-3 замикає лідер на північноамериканському континенті – Ford F-Series, розпроданий у кількості 768,7 тис. одиниць (-8,8%).
На світовому ринку четвертий рядок зайняв електромобіль американської марки “Tesla” . Йдеться про кросовер Tesla Model Y. Сукупний обсяг продажів досяг позначки 758,6 тис. екземплярів. Попит збільшився одразу на 88,3%. У 2021 році автомобіль був на 15 позицій нижче в рейтингу. Топову “п’ятірку” замикає ще один автомобіль “Тойота” – бізнес-седан “Камрі” , який знайшов за рік 675,2 тис. власників. Попит скоротився на 3 відсотки. Далі в порядку зменшення йде кросовер іншого японського бренду – Honda CR-V. У річному вираженні обсяг реалізації скоротився на 18,1% до позначки 600,6 тис. одиниць.
На 7-му рядку розташувався седан Tesla Model 3, який також став популярнішим – на 4%. Обсяг продажів становив 595,7 тис. автомобілів. Далі йде пікап Chevrolet Silverado з показником 591,7 тис. одиниць, що більше на 1,8 відсотка. Трохи зміцнили свої позиції ” Toyota Hilux “ у кузові пікап (+2,5%) та позашляховик “Hyundai Tucson“ (+1%). Показники продажів – 564 та 563,9 тис. одиниць (фото: Toyota; Tesla; Hyundai).