Якщо екстер’єр «Мустанга» сьомого покоління зазнав скромних змін порівняно з попередником, то інтер’єр – радикальні. На те були вагомі причини.
За словами Алісії Агіус, голови Ford зі стратегії трансформації автомобілів для ентузіастів, сьогодні очікування покупців щодо продуктивності і технологій еволюціонували разом із визначенням свободи, що змінилося. Зараз для відчуття свободи недостатньо наявності прав водія та повного бака бензину. Потрібні ще й технології цифрової свободи. Тому розробники «Мустанга» сьомого покоління вирішили надати його власникам можливість налаштовувати та програмувати свої автомобілі так, як їм подобається, об’єднавши при цьому культури дрифту та геймерів. Поєднуючи цінності зі світу старих та нових технологій, у компанії Ford Motor хотіли зберегти своїх традиційних шанувальників та отримати їх дітей.
І тепер продуктивність “Мустанга” забезпечується не тільки двигуном під його капотом, а й програмною машиною. Для розробки графіки програмісти “Форда” застосували двигун Unreal Engine, права на який належать виробнику ігор Epic Games, але користуватися ними можна вільно. Перша версія Unreal Engine з’явилася в 1998 році, і з тих пір він є одним з найкращих програмних движків на протязі всіх своїх поколінь. У результаті графіка у «Мустанга» виглядає відповідно – вона завжди динамічна, при бажанні чудова та різноманітна, але також чітка та спокійна.
Для відображення інформації новинка має два дисплеї. Перший, діагоналлю 12,4 дюйми – служить щитком приладів водія. А другий, 13,2 дюйми – є екраном мультимедіасистеми Sync 4. Дисплеї мають вузьку плавно вигнуту довгасту форму і простягаються на дві третини «торпедо». Центральний екран розгорнуть у бік водія, наголошуючи, що все в цій машині зорієнтовано саме на нього. При цьому у моделі GT екрани об’єднані загальною рамою та закриті одним склом. І їх можна налаштувати таким чином, що зображене на екранах сприйматиметься як єдине ціле.
Мені здається, такий дизайн нагадує нові моделі BMW, і це не єдине, що поєднує Mustang S650 з баварськими автомобілями – щонайменше, якщо говорити про купе 4-серії з близькою, як мені бачиться, концепцією.
На жаль, судячи із попередньої інформації, у базовому «Мустангу» було вирішено використовувати роздільні екрани. А в такому разі, я вважаю, вони мають бути меншими. Але, головне, цей варіант виглядає дуже негарно. Тому я сподіваюся, що на момент початку серійного виробництва Ford відмовиться від подібного способу заощадити.
Але повернемося до GT та його панелі приладів. Тут стандартні налаштування перейшли від колишніх холодних синіх і світло-сірих тонів, характерних для автомобіля попереднього покоління, до мідної теми, яка також використовується в електромобілі Mustang Mach-E. Проте під час презентації спорткара Chevrolet Corvette E-Ray я помітив і в ньому дуже схожі відтінки. Ймовірно, такі кольори входять у моду. Принаймні в Америці.
Зрозуміло, ніхто не заважає водієві вибрати й інші налаштування, що включають не тільки кольори, а й стиль приладового щитка – наприклад, класичні прилади або ж так званий «спокійний екран», на якому відображається найнеобхідніша інформація. І, звичайно, картинка на панелі приладів змінюється залежно від режиму керування. При цьому широко використовуються анімація і різні візуальні ефекти.
Однак це ще не все! Смачною фішкою в інтер’єрі нового «Мустанга» є ретро-циферблати – такі самі, як були у скакуна з кузовом Fox, який випускався в період 1979 – 1993 рр. Чому так важливо? Тому що Fox Body для шанувальників поні-кара – це ікона, що символізує повернення до потужності після багатьох років боротьби за економію палива. Так у 1984 році Ford представив високотехнологічний 2,3-літровий Mustang SVO з турбонаддувом, розроблений командою, яка згодом стала SVT, а потім Ford Performance. Цей колектив також створив такі моделі, як SVT Cobra та Cobra R, які також мали кузови Fox.
Ось що розповідає Крейг Сендвіг, менеджер з інтерактивного дизайну Ford і один із розробників інтер’єру Mustang S650. Я виріс у кузові Fox. У мене його не було, але я хотів мати Fox, тому що він був справді надихаючою річчю. Такі були у моєї дівчини та багатьох моїх друзів.
Чи варто дивуватися, що в процесі проектування Mustang сьомої генерації виникла ідея теми Fox? Дизайнери поекспериментували та відтворили білі стрілки оновленого кузова Fox, що випускався з 1987 по 1993 роки. Вони підозрюють, що таку тему панелі приладів виберуть багато майбутніх власників нових автомобілів. Особливо вона підійде тим, хто придбає білий 5,0-літровий кабріолет.
Спостерігаючи такий підхід до справи, розумієш, що дисплеї, незважаючи на їхнє візуальне домінування, тим не менш, не головне в новому Mustang. Візьміть, наприклад, кермо, яке створив дизайнер Майк Арбо. Він – ентузіаст Mustang, і його думка полягала в тому, що потрібна секція з більш товстим ободом. Тестуючи різні варіанти і витративши величезну кількість часу, Майк розробив колесо, яке навіть трохи товщі, ніж кермо сьогоднішнього Shelby. Ви буквально можете відчути ту пристрасть, яку Арбо, та його колеги вклали у це кермо. Це видно по дизайну з плоским «дном», тому, як ваші великі пальці чіпляються за спиці, згинаючи ретельно виліплені секцій на 9 і 3 години, і по тій м’якій шкірі, яка використовується на Mustang GT з пакетом Performance.
Звичайно, кабіна була переосмислена відповідно до епохи цифрових технологій. Але в ній немає нічого такого, що не отримало б схвалення нинішніх та майбутніх водіїв. Для цієї мети були створені повномасштабні пінопластові макети, на яких, як розповідає менеджер з дизайну інтер’єру “Мустанга” Рікардо Гарсія, ідеї команди тестувалися клієнтами протягом трьох років. В результаті кнопки збереглися не тільки на рульовому колесі, але і на панелі під екраном інформаційно-розважальної системи – тут, на правому її кінці знаходиться, велика ручка регулювання гучності, що обертається. А от управління кліматом та вибором радіостанцій було інтегровано у цифровий екран. Ці зміни, за словами Гарсії, були популярними як у мілліалів покоління Z, так і серед традиційних водіїв «Мустангів».
Майже всі ці інновації були б неможливі, якби Stang не перевели на нову електричну архітектуру, яка також збільшує безпеку (хоча і ускладнює роботу тюнерів). Ще одна перевага нової електричної системи – можливість здійснювати оновлення програмного забезпечення «по повітрю». На тлі цього бездротова зарядка гаджетів виглядає несуттєвою дрібницею. Як і USB-порти, встановлені під стелею. Таке розташування запобігає звисанню проводів при підключенні, наприклад, відеореєстраторів.
Тим не менш, повторюся, найважливіше в інтер’єрі «Мустанга» інше: як і автомобіль в цілому, він ще більше, ніж раніше, орієнтований на водія.
Динаміка цін на вживані автомобілі залежить від кількох факторів, експерт поділився своєю думкою. Він вважає,…
Експерт розповіла, що багато водіїв залишають машину на холостому ходу на довгий час, щоб прогріти…
Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…
Нове покоління Duster вийшло на ринок Європи зовсім недавно і поки що пропонується там під…
Сучасні автомобілі з турбонаддувом вимагають дотримання кількох простих правил, щоб турбокомпресор працював без збоїв. Це…
Скоро Tesla представить нову генерацію Model Y, і останні тести дають уявлення про те, що…
Leave a Comment