Авто

Топ-3 автомобіля в гарячій оцинковці зі “вторинкою”, яким не страшна корозія кузова

Популярність покупок автомобілів на вторинному ринку останнім часом особливо зростає. Пов’язано це і з перевагами автолюбителів, і з зиском, і з економічними труднощами. Сьогодні вже не кожному доступний новий автомобіль, а от б/в машину можна придбати. Поширена думка, що на вторинному ринку можна купити лише мотлох, не відповідає дійсності. Неодноразово бачив у продажу абсолютно нові авто від офіційного дилера, які відкапіталіли після перевороту автовоза з цими авто на трасі.

Крім цього, на вторинному ринку при виборі автомобіля можна з упевненістю сказати про ставлення господаря до свого авто, зробити висновок про слабкі місця, оцінити стан діагностичними приладами, у тому числі щодо фарбування або корозії кузова. Так, деякі автомобілі згоряють від іржі швидко. Але є й приклади для наслідування, які ми розглянемо нижче. Важливо вчасно виявити вогнище іржі, з’ясувати причину та усунути проблему. Додаткові заходи, подібні до обробки мовленням також гарантують результат, але не 100%. Які ж автомобілі найменше схильні до цієї недуги?

Форд Фокус

Ніколи не запитували: чому так багато оголошень про продаж Фордів на вторинному ринку? Все тому, що цей автомобіль практично не схильний до корозії. У процесі збирання кузов піддається оцинковування, тому виробник дає гарантію на кузов 10 років. Без такої обробки вже за 3 роки з’являються перші ознаки корозії. Перевірено часом.

Volvo S60

Міцні властивості кузова у цієї моделі трохи перевершують ті ж характеристики у Ford. При додатковому захисті та акуратній їзді можна забути про іржу на 20 років. Тільки через цей час можуть з’явитися перші “рижки”.

Audi A6 C4

10-річний автомобіль у хорошому стані та без проблем по кузову можна легко зустріти на наших дорогах. Звичайно ж такий стан можливий при дбайливій їзді без аварій та купи шпаклівки після кузовного ремонту.

Щоб уникнути проблем після купівлі вживаного автомобіля, найкраще звернутися до перевірених автопідбирачів. При покупці вони проведуть ретельний огляд щодо виміру товщини лакофарбового покриття кузова, тим самим перевіряючи авто на участь у ДТП. Згодом ця перевірка позбавить подальшого головного болю по кузовному ремонту і не створить дискомфорту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

BMW X5 проходить тести з новими фарами та гігантським панорамним дисплеєм

Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…

16.11.2025

В Україні планують різко підвищити штрафи за літні шини взимку

З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…

16.11.2025

Топ-3 сімейні автомобілі, що гідно конкурують із Volkswagen і Toyota

Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…

16.11.2025

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025