Авто

Топ-3 автомобіля в гарячій оцинковці зі “вторинкою”, яким не страшна корозія кузова

Популярність покупок автомобілів на вторинному ринку останнім часом особливо зростає. Пов’язано це і з перевагами автолюбителів, і з зиском, і з економічними труднощами. Сьогодні вже не кожному доступний новий автомобіль, а от б/в машину можна придбати. Поширена думка, що на вторинному ринку можна купити лише мотлох, не відповідає дійсності. Неодноразово бачив у продажу абсолютно нові авто від офіційного дилера, які відкапіталіли після перевороту автовоза з цими авто на трасі.

Крім цього, на вторинному ринку при виборі автомобіля можна з упевненістю сказати про ставлення господаря до свого авто, зробити висновок про слабкі місця, оцінити стан діагностичними приладами, у тому числі щодо фарбування або корозії кузова. Так, деякі автомобілі згоряють від іржі швидко. Але є й приклади для наслідування, які ми розглянемо нижче. Важливо вчасно виявити вогнище іржі, з’ясувати причину та усунути проблему. Додаткові заходи, подібні до обробки мовленням також гарантують результат, але не 100%. Які ж автомобілі найменше схильні до цієї недуги?

Форд Фокус

Ніколи не запитували: чому так багато оголошень про продаж Фордів на вторинному ринку? Все тому, що цей автомобіль практично не схильний до корозії. У процесі збирання кузов піддається оцинковування, тому виробник дає гарантію на кузов 10 років. Без такої обробки вже за 3 роки з’являються перші ознаки корозії. Перевірено часом.

Volvo S60

Міцні властивості кузова у цієї моделі трохи перевершують ті ж характеристики у Ford. При додатковому захисті та акуратній їзді можна забути про іржу на 20 років. Тільки через цей час можуть з’явитися перші “рижки”.

Audi A6 C4

10-річний автомобіль у хорошому стані та без проблем по кузову можна легко зустріти на наших дорогах. Звичайно ж такий стан можливий при дбайливій їзді без аварій та купи шпаклівки після кузовного ремонту.

Щоб уникнути проблем після купівлі вживаного автомобіля, найкраще звернутися до перевірених автопідбирачів. При покупці вони проведуть ретельний огляд щодо виміру товщини лакофарбового покриття кузова, тим самим перевіряючи авто на участь у ДТП. Згодом ця перевірка позбавить подальшого головного болю по кузовному ремонту і не створить дискомфорту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ТОП-5 електрокросоверів, які найчастіше виходять з ладу

Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…

10.12.2025

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із гібридними моторами

Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…

10.12.2025

Як правильно запускати авто взимку: поради автоексперта

Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…

10.12.2025

Штраф за паркування на місцях для людей з інвалідністю: що варто знати водіям

Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…

10.12.2025

BMW готує рестайлінг компактного X1: перші деталі та зображення

Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…

10.12.2025

Nissan готує електричний Juke з платформою CMF-BEV та новим дизайном

Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…

10.12.2025