Авто

Топ-3 автомобіля в гарячій оцинковці зі “вторинкою”, яким не страшна корозія кузова

Share

Популярність покупок автомобілів на вторинному ринку останнім часом особливо зростає. Пов’язано це і з перевагами автолюбителів, і з зиском, і з економічними труднощами. Сьогодні вже не кожному доступний новий автомобіль, а от б/в машину можна придбати. Поширена думка, що на вторинному ринку можна купити лише мотлох, не відповідає дійсності. Неодноразово бачив у продажу абсолютно нові авто від офіційного дилера, які відкапіталіли після перевороту автовоза з цими авто на трасі.

Крім цього, на вторинному ринку при виборі автомобіля можна з упевненістю сказати про ставлення господаря до свого авто, зробити висновок про слабкі місця, оцінити стан діагностичними приладами, у тому числі щодо фарбування або корозії кузова. Так, деякі автомобілі згоряють від іржі швидко. Але є й приклади для наслідування, які ми розглянемо нижче. Важливо вчасно виявити вогнище іржі, з’ясувати причину та усунути проблему. Додаткові заходи, подібні до обробки мовленням також гарантують результат, але не 100%. Які ж автомобілі найменше схильні до цієї недуги?

Форд Фокус

Ніколи не запитували: чому так багато оголошень про продаж Фордів на вторинному ринку? Все тому, що цей автомобіль практично не схильний до корозії. У процесі збирання кузов піддається оцинковування, тому виробник дає гарантію на кузов 10 років. Без такої обробки вже за 3 роки з’являються перші ознаки корозії. Перевірено часом.

Volvo S60

Міцні властивості кузова у цієї моделі трохи перевершують ті ж характеристики у Ford. При додатковому захисті та акуратній їзді можна забути про іржу на 20 років. Тільки через цей час можуть з’явитися перші “рижки”.

Audi A6 C4

10-річний автомобіль у хорошому стані та без проблем по кузову можна легко зустріти на наших дорогах. Звичайно ж такий стан можливий при дбайливій їзді без аварій та купи шпаклівки після кузовного ремонту.

Щоб уникнути проблем після купівлі вживаного автомобіля, найкраще звернутися до перевірених автопідбирачів. При покупці вони проведуть ретельний огляд щодо виміру товщини лакофарбового покриття кузова, тим самим перевіряючи авто на участь у ДТП. Згодом ця перевірка позбавить подальшого головного болю по кузовному ремонту і не створить дискомфорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлений Volkswagen T-Roc вперше сфотографували під час тестів

Volkswagen активно готує нове покоління кросовера T-Roc, офіційний дебют якого очікується вже цього літа. Тим…

20.03.2025

Компанія Tesla оголосила масштабне відкликання електропікапів Cybertruck

Згідно з інформацією агентства Reuters від 20 березня, у кампанію відкликання будуть залучені 46,1 тисячі…

20.03.2025

Dacia Sandero готує рестайлінг перед дебютом нового покоління

Через 4 роки на ринку актуальна генерація бестселера Dacia Sandero готується до планового рестайлінгу. Нещодавно…

20.03.2025

Хто може паркуватися безкоштовно в Україні

Пенсіонери в Україні можуть користуватися не лише пільговими тарифами на мобільний зв’язок, а й мати…

20.03.2025

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025