Авто

Топ-3 автомобіля в гарячій оцинковці зі “вторинкою”, яким не страшна корозія кузова

Share

Популярність покупок автомобілів на вторинному ринку останнім часом особливо зростає. Пов’язано це і з перевагами автолюбителів, і з зиском, і з економічними труднощами. Сьогодні вже не кожному доступний новий автомобіль, а от б/в машину можна придбати. Поширена думка, що на вторинному ринку можна купити лише мотлох, не відповідає дійсності. Неодноразово бачив у продажу абсолютно нові авто від офіційного дилера, які відкапіталіли після перевороту автовоза з цими авто на трасі.

Крім цього, на вторинному ринку при виборі автомобіля можна з упевненістю сказати про ставлення господаря до свого авто, зробити висновок про слабкі місця, оцінити стан діагностичними приладами, у тому числі щодо фарбування або корозії кузова. Так, деякі автомобілі згоряють від іржі швидко. Але є й приклади для наслідування, які ми розглянемо нижче. Важливо вчасно виявити вогнище іржі, з’ясувати причину та усунути проблему. Додаткові заходи, подібні до обробки мовленням також гарантують результат, але не 100%. Які ж автомобілі найменше схильні до цієї недуги?

Форд Фокус

Ніколи не запитували: чому так багато оголошень про продаж Фордів на вторинному ринку? Все тому, що цей автомобіль практично не схильний до корозії. У процесі збирання кузов піддається оцинковування, тому виробник дає гарантію на кузов 10 років. Без такої обробки вже за 3 роки з’являються перші ознаки корозії. Перевірено часом.

Volvo S60

Міцні властивості кузова у цієї моделі трохи перевершують ті ж характеристики у Ford. При додатковому захисті та акуратній їзді можна забути про іржу на 20 років. Тільки через цей час можуть з’явитися перші “рижки”.

Audi A6 C4

10-річний автомобіль у хорошому стані та без проблем по кузову можна легко зустріти на наших дорогах. Звичайно ж такий стан можливий при дбайливій їзді без аварій та купи шпаклівки після кузовного ремонту.

Щоб уникнути проблем після купівлі вживаного автомобіля, найкраще звернутися до перевірених автопідбирачів. При покупці вони проведуть ретельний огляд щодо виміру товщини лакофарбового покриття кузова, тим самим перевіряючи авто на участь у ДТП. Згодом ця перевірка позбавить подальшого головного болю по кузовному ремонту і не створить дискомфорту.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla Model Y з трьома рядами сидінь вийде раніше очікуваного

Tesla готується до виходу оновленої версії електромобіля Model Y, який використовує внутрішнє позначення Juniper. Що…

19.12.2024

Електромобіль Toyota bZ4X подешевшав після оновлення

Електричний кросовер Toyota bZ4X 2025 року став доступнішим і отримав нову стильну версію. Тепер у…

19.12.2024

Що робити, якщо незамерзайка замерзла: 7 ефективних методів

Якщо немає можливості заїхати в теплий бокс і дати рідині розмерзнутися, є кілька способів, як…

19.12.2024

Toyota випустить компактний пікап, який складе конкуренцію Maverick

Toyota, як повідомляється, поділилася зі своїми дилерами своєю майбутньою стратегією на бразильському ринку, яка включає…

19.12.2024

Euro NCAP назвала найнебезпечніші фургони після краш-тестів

Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…

19.12.2024

Чому не варто прогрівати двигун автомобіля без поїздки

Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…

19.12.2024