Авто

Топ-3 автомобіля в гарячій оцинковці зі “вторинкою”, яким не страшна корозія кузова

Популярність покупок автомобілів на вторинному ринку останнім часом особливо зростає. Пов’язано це і з перевагами автолюбителів, і з зиском, і з економічними труднощами. Сьогодні вже не кожному доступний новий автомобіль, а от б/в машину можна придбати. Поширена думка, що на вторинному ринку можна купити лише мотлох, не відповідає дійсності. Неодноразово бачив у продажу абсолютно нові авто від офіційного дилера, які відкапіталіли після перевороту автовоза з цими авто на трасі.

Крім цього, на вторинному ринку при виборі автомобіля можна з упевненістю сказати про ставлення господаря до свого авто, зробити висновок про слабкі місця, оцінити стан діагностичними приладами, у тому числі щодо фарбування або корозії кузова. Так, деякі автомобілі згоряють від іржі швидко. Але є й приклади для наслідування, які ми розглянемо нижче. Важливо вчасно виявити вогнище іржі, з’ясувати причину та усунути проблему. Додаткові заходи, подібні до обробки мовленням також гарантують результат, але не 100%. Які ж автомобілі найменше схильні до цієї недуги?

Форд Фокус

Ніколи не запитували: чому так багато оголошень про продаж Фордів на вторинному ринку? Все тому, що цей автомобіль практично не схильний до корозії. У процесі збирання кузов піддається оцинковування, тому виробник дає гарантію на кузов 10 років. Без такої обробки вже за 3 роки з’являються перші ознаки корозії. Перевірено часом.

Volvo S60

Міцні властивості кузова у цієї моделі трохи перевершують ті ж характеристики у Ford. При додатковому захисті та акуратній їзді можна забути про іржу на 20 років. Тільки через цей час можуть з’явитися перші “рижки”.

Audi A6 C4

10-річний автомобіль у хорошому стані та без проблем по кузову можна легко зустріти на наших дорогах. Звичайно ж такий стан можливий при дбайливій їзді без аварій та купи шпаклівки після кузовного ремонту.

Щоб уникнути проблем після купівлі вживаного автомобіля, найкраще звернутися до перевірених автопідбирачів. При покупці вони проведуть ретельний огляд щодо виміру товщини лакофарбового покриття кузова, тим самим перевіряючи авто на участь у ДТП. Згодом ця перевірка позбавить подальшого головного болю по кузовному ремонту і не створить дискомфорту.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Топ старих авто, які перевершують нові в комфорті та надійності

Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…

30.08.2025

Nissan готує нове купе для справжніх фанатів драйву

Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…

30.08.2025

Volkswagen представив оновлений T-Roc із гібридною установкою

Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…

30.08.2025

Audi готує електроспорткар між TT та R8

Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…

30.08.2025

Відмова зупинитися за сигналом патруля: штраф і тимчасова втрата прав

Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…

30.08.2025

В Україні штрафують водіїв через запасне колесо

Українським водіям варто звернути увагу не лише на шини, встановлені на автомобілі, а й на…

30.08.2025