Авто

Polestar 2 оновився: тепер він потужніший і задньопривідний

Share

Компанія Polestar представила рестайлінгову модель електричного ліфтбека з індексом 2. Усі модифікації електромобіля отримали покращені силові агрегати, водночас базові версії Polestar 2 змінили привід з переднього на задній, а модифікації зі збільшеним запасом ходу стали ще далекобійнішими. У країнах Європи доставки нових електромобілів почнуться в другій половини цього року.

В одномоторних версіях Polestar 2 двигун тепер знаходиться на задній осі. У модифікації Standard Range він розвиває 272 к.с. замість 231 к.с., у Long Range — вже 299 к.с. До 100 км/год такі ліфтбеки здатні розігнатися за 6,4 та 6,2 секунд відповідно. Молодший варіант Polestar 2 проїде без підзаряджання 518 кілометрів, потужніший за рахунок нової батареї від CATL – ємністю 82 кВт*год замість колишніх 78 кВт*год – вже 635 кілометрів.

Двомоторні модифікації Polestar 2 також стали потужнішими, але не настільки радикально. Силова установка найдоступнішою з них забезпечить 421 к.с (раніше 408 к.с.) та 740 Нм. Потужність топової версії не змінилася (476 к.с.), але збільшено кількість тяги – вона зросла до 740 Нм. Час розгону до 100 км/год – 4,5 та 4,2 секунди відповідно. На Polestar 2 Long Range з двома двигунами передній електромотор вміє вимикатися за необхідності, щоб заощадити електрику. Підсумковий запас ходу з тією самою 82-кіловат-годинною батареєю для обох двомоторних версій – 592 кілометри.

Основна зовнішня відмінність новинки – глуха «решітка радіатора», яка паралельно служить майданчиком для розміщення камер і радарів. За це у Polestar назвали новий елемент Smart Zone.

Також електромобіль забезпечили новими 20-дюймовими колесами, а базова комплектація розширена за рахунок додаткових асистентів водія, системи камер кругового огляду і бездротової зарядки.

Модернізовані електромобілі Polestar 2 вже доступні для замовлення. Стартова ціна – 50190 євро, а топ-версія Performance коштує мінімум 64690 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Polestar

Останні записи

Що робити, якщо проколоті відразу два колеса

Багато хто стикався з проколом автомобільної шини. Зазвичай ця проблема вирішується за допомогою запаски, яка…

16.02.2025

General Motors розробила новий складний стіл для багажника автомобілів

Компанія GM подала патент на нову систему складного столу, який інтегрується у багажник автомобілів. Це…

16.02.2025

Розкрито потужний електричний позашляховик Jeep Recon

Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…

16.02.2025

Перші власники Ford Mustang GTD не зможуть перепродати його протягом двох років

Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…

16.02.2025

Новий прототип BMW VDX: агресивний дизайн та передові технології

За кілька годин до офіційної презентації прототипу BMW Vision Driving Experience в інтернет вибігли фотографії…

16.02.2025

Як зрозуміти, що пора міняти оливи в АКПП: головні ознаки

Автоматичні коробки передач потребують такої уваги до свого обслуговування, як і двигун авто. Але більшість…

16.02.2025