Авто

Polestar 2 оновився: тепер він потужніший і задньопривідний

Share

Компанія Polestar представила рестайлінгову модель електричного ліфтбека з індексом 2. Усі модифікації електромобіля отримали покращені силові агрегати, водночас базові версії Polestar 2 змінили привід з переднього на задній, а модифікації зі збільшеним запасом ходу стали ще далекобійнішими. У країнах Європи доставки нових електромобілів почнуться в другій половини цього року.

В одномоторних версіях Polestar 2 двигун тепер знаходиться на задній осі. У модифікації Standard Range він розвиває 272 к.с. замість 231 к.с., у Long Range — вже 299 к.с. До 100 км/год такі ліфтбеки здатні розігнатися за 6,4 та 6,2 секунд відповідно. Молодший варіант Polestar 2 проїде без підзаряджання 518 кілометрів, потужніший за рахунок нової батареї від CATL – ємністю 82 кВт*год замість колишніх 78 кВт*год – вже 635 кілометрів.

Двомоторні модифікації Polestar 2 також стали потужнішими, але не настільки радикально. Силова установка найдоступнішою з них забезпечить 421 к.с (раніше 408 к.с.) та 740 Нм. Потужність топової версії не змінилася (476 к.с.), але збільшено кількість тяги – вона зросла до 740 Нм. Час розгону до 100 км/год – 4,5 та 4,2 секунди відповідно. На Polestar 2 Long Range з двома двигунами передній електромотор вміє вимикатися за необхідності, щоб заощадити електрику. Підсумковий запас ходу з тією самою 82-кіловат-годинною батареєю для обох двомоторних версій – 592 кілометри.

Основна зовнішня відмінність новинки – глуха «решітка радіатора», яка паралельно служить майданчиком для розміщення камер і радарів. За це у Polestar назвали новий елемент Smart Zone.

Також електромобіль забезпечили новими 20-дюймовими колесами, а базова комплектація розширена за рахунок додаткових асистентів водія, системи камер кругового огляду і бездротової зарядки.

Модернізовані електромобілі Polestar 2 вже доступні для замовлення. Стартова ціна – 50190 євро, а топ-версія Performance коштує мінімум 64690 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Polestar

Останні записи

Водіям пояснили, які помилки взимку шкодять двигуну

Довгий і складний період зимової експлуатації автомобіля викликає безліч питань у водіїв, які продовжують обмінюватися…

17.11.2024

Квадратні автомобілі повертаються, але мода на них навряд чи затримається

Остання хвиля позашляховиків та кросоверів, що з'явилися у продажу, виглядає набагато утилітарніше, ніж її попередники.…

17.11.2024

Експерти пояснили, як правильно зберігати літні шини взимку

Після сезонної зміни шин автолюбителі запитують: як правильно зберігати літню гуму? Багато хто вважає за…

17.11.2024

Оновлений Lexus ES офіційно представили в Китаї

Оскільки Lexus ES нинішнього покоління випускається вже шостий рік, автовиробник вважав, що настав час для…

17.11.2024

Водіям пояснили, які помилки допускають шиномонтажники при зміні шин

Своєчасна заміна покришок дуже важлива для безпеки автомобіля, але некваліфіковані шиномонтажники можуть принести більше шкоди,…

17.11.2024

Компанія Audi показала концепт-кар AUDI E (ФОТО)

У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 року відбулася прем'єра електричного концепт-кара AUDI E. Модель…

17.11.2024