Авто

Polestar 2 оновився: тепер він потужніший і задньопривідний

Share

Компанія Polestar представила рестайлінгову модель електричного ліфтбека з індексом 2. Усі модифікації електромобіля отримали покращені силові агрегати, водночас базові версії Polestar 2 змінили привід з переднього на задній, а модифікації зі збільшеним запасом ходу стали ще далекобійнішими. У країнах Європи доставки нових електромобілів почнуться в другій половини цього року.

В одномоторних версіях Polestar 2 двигун тепер знаходиться на задній осі. У модифікації Standard Range він розвиває 272 к.с. замість 231 к.с., у Long Range — вже 299 к.с. До 100 км/год такі ліфтбеки здатні розігнатися за 6,4 та 6,2 секунд відповідно. Молодший варіант Polestar 2 проїде без підзаряджання 518 кілометрів, потужніший за рахунок нової батареї від CATL – ємністю 82 кВт*год замість колишніх 78 кВт*год – вже 635 кілометрів.

Двомоторні модифікації Polestar 2 також стали потужнішими, але не настільки радикально. Силова установка найдоступнішою з них забезпечить 421 к.с (раніше 408 к.с.) та 740 Нм. Потужність топової версії не змінилася (476 к.с.), але збільшено кількість тяги – вона зросла до 740 Нм. Час розгону до 100 км/год – 4,5 та 4,2 секунди відповідно. На Polestar 2 Long Range з двома двигунами передній електромотор вміє вимикатися за необхідності, щоб заощадити електрику. Підсумковий запас ходу з тією самою 82-кіловат-годинною батареєю для обох двомоторних версій – 592 кілометри.

Основна зовнішня відмінність новинки – глуха «решітка радіатора», яка паралельно служить майданчиком для розміщення камер і радарів. За це у Polestar назвали новий елемент Smart Zone.

Також електромобіль забезпечили новими 20-дюймовими колесами, а базова комплектація розширена за рахунок додаткових асистентів водія, системи камер кругового огляду і бездротової зарядки.

Модернізовані електромобілі Polestar 2 вже доступні для замовлення. Стартова ціна – 50190 євро, а топ-версія Performance коштує мінімум 64690 євро.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Polestar

Останні записи

Експерти пояснили, чому не варто ігнорувати воду у вихлопній трубі автомобіля

У холодну пору року нерідко можна помітити, як із вихлопних труб автомобілів тече вода або…

07.10.2024

Визначено найпопулярніший автомобіль Європи: хто лідирує у продажах

Серпень 2024 року став важливим етапом для хетчбека Dacia Sandero, який знову посів перше місце…

07.10.2024

Нова версія Audi A7 вперше буде представлена ​​у новому типі кузова

Незважаючи на нову назву, наступний Audi A7 продовжить конкурувати із традиційними конкурентами поточного A6, такими…

07.10.2024

На тизері показали новий Jeep Compass 2025 з повним приводом

Автомобільний гігант Stellantis представив перший тизер повністю оновленого кросовера Jeep Compass 2025, натякаючи на різноманітність…

07.10.2024

Nissan Leaf відкликають через можливу небезпеку загоряння

Десятки тисяч машин Nissan Leaf потрапили під відгук з міркувань безпеки. Автовиробник стверджує, що високовольтна…

07.10.2024

ТОП-5 комерційних авто вересня: огляд нових моделей

У вересні на українському ринку було продано 1068 нових комерційних автомобілів, включаючи вантажівки та спеціалізовані…

07.10.2024