Авто

Презентована топова версія Volkswagen Polo GTS: хетчбек став потужнішим і отримав оновлений дизайн

Спортивна версія оновленого хетчбека Volkswagen Polo GTS 2023 вийшла у Південній Америці. Вона відрізняється від свого стандартного варіанту і дизайном та технічним оснащенням. Нагадаємо, що ця модель Volkswagen пережила рестайлінг у 2023 році. Тепер же настала черга його «зарядженої» модифікації — п’ятидверної Polo GTS.

В основі американської моделі лежить платформа MQB-A0. На відміну від європейського «брата» вона має більш просту комплектацію щодо систем безпеки. Крім цього, у рестайлінгової Polo оновилася форма фар. Але загалом його фронтальна частина залишилася практично без змін. «Спортивна» версія має такий же бампер, з діодними ДХО, знайому оптику, радіаторні грати і навіть червоні лінії, що світяться. Крім цього, модель GTS обладнана опуклою двостволкою випускної системи та 18-дюймовими колесами.

Інтер’єр Polo GTS також багато в чому дублює свій європейський аналог. Оновлений хетчбек відрізняється виконаними у спортивній стилістиці кріслами з червоними декоративними вставками та досить гарним оснащенням. Так, бразильський Polo отримав віртуальну 10,25-дюймову панель приладів, клімат-контроль, мультимедійний комплекс з 10,1-дюймовим екраном, бездротову зарядку, систему автоматичного гальмування, набір подушок безпеки, оглядову камеру. Зазначимо, що європейська версія Polo має більш багате обладнання (наприклад, панорамний дах, додаткові електронні помічники водія тощо).

Що стосується технічного оснащення, максимальну комплектацію GTS обладнали 1,4-літровою турбочетвіркою з найбільшою віддачею 150 к.с., що функціонує в парі з 6-швидкісною АКПП. Базові версії оснащуються однолітровим бензиновим атмосферником з віддачею 77 к.с., або однолітровим етаноловим турбомотором, потужністю 109 або 116 коней (для бензинової або етанолової модифікації відповідно). У Бразилії новинка коштує близько 28,5 тисяч доларів. Чи поставлятиметься Polo GTS на російський авторинок, поки що невідомо.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Низькі оберти і різкі прискорення: приховані загрози для двигуна

Сучасні автомобілі часто сприймаються водіями як надійні й невибагливі, здатні витримати будь-який стиль керування. Проте…

24.08.2025

Топ-5 авто, які навіть перекупи обходять стороною

У 2025 році на ринку автомобілів чітко видно дві категорії: одні моделі розкуповують миттєво, інші…

24.08.2025

Nissan готує конкурента Toyota Prado: перші фото

Після кількох місяців чуток у Nissan фактично підтвердили наміри повернути на ринок рамний позашляховик, який…

24.08.2025

Названо 10 дрібниць в авто, що полегшать життя кожному водієві

Багато водіїв переконані, що знають про свої машини все, однак навіть досвідчені автолюбителі часто не…

24.08.2025

Чи можна вдень замінити ближнє світло протитуманними фарами

Багато водіїв замислюються, чи дозволено в денний час користуватися протитуманними фарами замість ближнього світла, якщо…

24.08.2025

10 автомобілів, які у 2025 році практично неможливо продати

Український ринок уживаних автомобілів у 2025 році перебуває в непростій ситуації. Покупці стали значно обережнішими,…

23.08.2025