Авто

Власники нової Toyota Tundra розповіли про один недолік, через який ви не захочете її купувати

Компанія Toyota випускає дійсно надійні автомобілі, що й зробило її більш популярною серед водіїв. Особливою надійністю Toyota відрізняються великі моделі із заявкою на бездоріжжя. До них можна віднести рамні позашляховики та пікапи. Головним пікапам в асортименті Toyota є Tundra.

Toyota Tundra була оновлена ​​в 2021 році і за рахунок того, що модель перенесли на платформу TNGA-F, вона стала сучаснішою в технічному плані. Toyota Tundra є одним із улюблених автомобілів японської компанії в США, але і в Росію зараз можна завести цю модель у рамках паралельного імпорту. Щоб зрозуміти, що чекати від пікапа, можна звернутися до відгуків тих, хто володіє ним за океаном.

Погана шумоізоляція. У новому поколінні, хоча виробник і напихав свій позашляховик масою електронних систем, але не позбавився головного недоліку минулого покоління — це погана шумоізоляція. На цей мінус скаржаться саме власники автомобіля в США, де пікап служить як робоча «конячка» і по суті не повинен відрізнятися високим рівнем комфорту. Але якщо навіть місцеві власники відзначили цей недолік, то він справді завдає дискомфорту.

Великі габарити. Цей автомобіль точно не принесе комфорту під час використання в містах. Довжина актуальної моделі досягає 5933 мм, а його ширина 2073. Такі габарити ясно можуть сказати про те, що потенційному власнику машини буде дуже важко знайти місце для паркування в місті. Тому закордоном цей пікап обирають переважно ті, хто проживає за містом.

Надійність. Про це сказано на початку статті в контексті всього асортименту Toyota. Tundra у цьому плані є одним із найкращих у модельній лінійці компанії. Потенційним покупцям не варто переживати за те, що у них виникнуть труднощі з купівлею запчастин для Tundra, оскільки довгі роки експлуатації при своєчасному обслуговуванні пікап не завдасть ніяких проблем.

Відмінна якість виконання салону. Цей плюс не властивий пікапам, але у Toyota Tundra він є одним із основних. Причому навіть у попередньому поколінні моделі використовувався жорсткий пластик і не найякісніший матеріал оббивки сидінь. У новому поколінні виробник виправив усі ці недоліки. Тож до якості виконання салону автомобіля жодних претензій виникнути не повинно.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Toyota

Останні записи

Чому запас ходу електромобіля падає взимку і як цього уникнути

З настанням холодів електромобілі та їхні власники стикаються зі значними випробуваннями. Багато водіїв помічають, що…

24.11.2025

Чи варто переплачувати за преміум-бензин: поради автомеханіка

мНа заправках найдорожчий бензин зазвичай маркують як "преміум", "покращений" або "корисний для двигуна". Багато водіїв…

24.11.2025

7 поширених помилок водіїв взимку та як їх уникнути

З настанням холодів багато водіїв обмежуються звичними діями - міняють шини, доливають омивач і думають,…

24.11.2025

Honda HR-V e:HEV пройшла випробування «Лосиний тест»

У вересні минулого року Honda представила в Японії новий кросовер HR-V e:HEV, який вже давно…

24.11.2025

Несправні гальмівні сигнали: коли штраф законний і що робити водіям

Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…

24.11.2025

Названі автомобілі, які найчастіше не проходять техогляд з першого разу

Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…

24.11.2025