MX-30 — перший повністю електричний автомобіль Mazda, але незабаром він отримає пропозицію з двигуном внутрішнього згоряння у вигляді роторного розширювача діапазону, який компанія називає «гібридною силовою установкою, що підключається».
Компанія Mazda є синонімом роторного двигуна, дебютувавши з ним із моделлю Cosmo Sport у 1967 році, хоча останнім автомобілем, оснащеним цією технологією, був RX-8 у 2012 році. Двигун був задуманий німецьким інженером Феліксом Ванкелем на початку 1950-х років, і хоча він відзначався компактними розмірами та порівняно високою потужністю, низька паливна ефективність не дозволила цій концепції стати масовою.
З його поверненням у MX-30 ефективність стане вирішальним фактором, і Mazda стверджує, що роторний двигун відроджений для електричної ери. Роторний двигун MX-30 генеруватиме потужність для електромотора автомобіля, а не приводити колеса в рух безпосередньо.
Mazda заявила, що плагін-гібрид MX-30 надійде у продаж у Європі навесні цього року. Це оголошення супроводжувалося новим значком для MX-30, на якому зображено традиційний трикутний ротор із вписаною всередину буквою “e” – натяк на електричну енергію. Запас ходу автомобіля має бути значно більшим, ніж у повністю електричного MX-30 — 200 км.
Це не вперше, коли Mazda звертається до роторного двигуна для допомоги електричним силовим агрегатам – ми бачили прототип Mazda 2 з роторним двигуном ще у 2013 році. Mazda також продовжує дражнити нас заміною RX-7, показуючи, що технологія все ще перебуває в умах інженерів японської компанії.
Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…
Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…
В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…
Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…
В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Leave a Comment