Mazda анонсувала першу модель із роторно-поршневим мотором нового покоління

0
336

Компанія Mazda Motor в особі свого європейського підрозділу 9 січня 2023 року оголосила про швидку прем’єру нової версії кросовера MX-30.

У новій версії моделі Mazda MX-30 буде послідовне гібридне встановлення з бензиновим роторно-поршневим двигуном у складі. РПД (роторно-поршневий двигун) не пов’язаний з колесами, а використовуватиметься для підзарядки тягової батареї через генератор. 

Прем’єра нової новинки відбудеться 13 січня. З нагоди анонсу MX-30 з РПД компанія опублікувала фото значка, який використовуватиметься на автомобілях з ДВС такого типу: його конфігурація навіяна виглядом ротора.

Mazda MX-30 виробляється з 2020 року. Модель розроблена на базі компактного CX-30. В даний час машина пропонується з установкою типу “м’який гібрид”, з 2,0-літровим бензиновим мотором (145 к.с.) і 24-вольтовим стартер-генератором або в модифікації “чистий електрокар” (потужність двигуна – 145 к.с. ., ємність батареї – 35 кВт * год, запас ходу – 200-250 км).

Марка Mazda була однією з небагатьох у світі автокомпаній, що серійно виготовляли роторно-поршневі двигуни. Першою моделлю з РПД стало купе Mazda Cosmo , яке з’явилося 1967 року, останньою — RX-8 , випуск якої припинився 2012 року. Переваги РПД перед звичайними поршневими двигунами – це низький рівень вібрацій, висока питома продуктивність, мала вага, невеликі габарити, менша кількість елементів. Недоліки – більш швидке зношування тертьових компонентів і ущільнювачів, схильність до перегріву мотора, підвищена витрата палива на низьких оборотах, а також невисока ремонтопридатність.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!