Авто

Renault позбавила флагманський кросовер повного приводу

Share
Renault позбавила флагманський кросовер Koleos повного приводу На європейському ринку відправлена ​​у відставку остання дизельна версія із системою All Mode 4×4, так що відтепер модель доступна з безальтернативним бензиновим турбомотором 1.3, 7-ступінчастим “роботом” та переднім приводом. Замовити можна лише дві багаті комплектації, ціни варіюються в діапазоні від 45 до 49 тисяч євро. Протягом року Koleos поступиться місцем новому трирядному кросоверу.
Актуальний Renault Koleos випускається понад шість років, а в 2019 році кросовер пережив рестайлінг. Тоді ж у європейську гаму додали модернізовані дизелі сімейства Blue dCi, але в міру посилення екостандартів та ставки на електрифікацію скорочення моторної гами було неминучим.
Спочатку “молодший” турбодизель об’ємом 1,7 літра (150 сил) замінили знайомою росіянам бензиновою “турбочетвіркою” 1.3 TCe (158 сил), а тепер настав час відставки 2,0-літрового 185-сильного агрегату на “важкому” паливі. Разом із дизелем з гами зник варіатор X-Tronic та система повного приводу з муфтою у приводі задньої осі.
Хоча бестселером Renault кросовер Koleos не назвати, скоротивши лінійку автовиробник підвищив ціни на 1400 євро. Базова версія Evolution коштує у Франції від 45100 євро, а за топ-комплектацію Initiale Paris потрібно викласти 49000 євро. Цікаво, що підігрів передніх крісел, 19-дюймові легкосплавні диски та шкіряний салон покладені лише найдорожчому Koleos.
За межами Європи Renault Koleos залишиться версія з повним приводом, наприклад, в Австралії ще можна купити кросовер з чотирма провідними колесами, бензиновим «атмосферником» 2.5 і варіатором. Однак повне припинення продажів кросоверів Koleos не за горами, адже в 2023 році на зміну моделі прийде поки що безіменний сімейний паркетник із трирядним салоном.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, якому не потрібен бензин, коштуватиме менше $14 000

Новий кросовер Volvo EX30 Cross Country, який збирають у Китаї, буде випущений цього літа. Очікується,…

20.03.2025