Авто

Renault позбавила флагманський кросовер повного приводу

Share
Renault позбавила флагманський кросовер Koleos повного приводу На європейському ринку відправлена ​​у відставку остання дизельна версія із системою All Mode 4×4, так що відтепер модель доступна з безальтернативним бензиновим турбомотором 1.3, 7-ступінчастим “роботом” та переднім приводом. Замовити можна лише дві багаті комплектації, ціни варіюються в діапазоні від 45 до 49 тисяч євро. Протягом року Koleos поступиться місцем новому трирядному кросоверу.
Актуальний Renault Koleos випускається понад шість років, а в 2019 році кросовер пережив рестайлінг. Тоді ж у європейську гаму додали модернізовані дизелі сімейства Blue dCi, але в міру посилення екостандартів та ставки на електрифікацію скорочення моторної гами було неминучим.
Спочатку “молодший” турбодизель об’ємом 1,7 літра (150 сил) замінили знайомою росіянам бензиновою “турбочетвіркою” 1.3 TCe (158 сил), а тепер настав час відставки 2,0-літрового 185-сильного агрегату на “важкому” паливі. Разом із дизелем з гами зник варіатор X-Tronic та система повного приводу з муфтою у приводі задньої осі.
Хоча бестселером Renault кросовер Koleos не назвати, скоротивши лінійку автовиробник підвищив ціни на 1400 євро. Базова версія Evolution коштує у Франції від 45100 євро, а за топ-комплектацію Initiale Paris потрібно викласти 49000 євро. Цікаво, що підігрів передніх крісел, 19-дюймові легкосплавні диски та шкіряний салон покладені лише найдорожчому Koleos.
За межами Європи Renault Koleos залишиться версія з повним приводом, наприклад, в Австралії ще можна купити кросовер з чотирма провідними колесами, бензиновим «атмосферником» 2.5 і варіатором. Однак повне припинення продажів кросоверів Koleos не за горами, адже в 2023 році на зміну моделі прийде поки що безіменний сімейний паркетник із трирядним салоном.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Renault

Останні записи

Euro NCAP назвала найнебезпечніші фургони після краш-тестів

Euro NCAP назвала найбезпечніші комерційні фургони 2024 року. Максимальну оцінку у цій категорії отримали моделі…

19.12.2024

Чому не варто прогрівати двигун автомобіля без поїздки

Зимовий прогрів двигуна на холостому ходу, особливо без подальшого руху, може завдати серйозної шкоди автомобілю…

19.12.2024

Renault анонсувала революційну трансмісію для моделей PHEV

Компанія HORSE Powertrain , що спеціалізується на низькоемісійних системах, оголосила про початок виробництва нової трансмісії…

19.12.2024

Jeep відкличе Grand Cherokee 2024 через несправність подушок безпеки

Компанія Jeep оголосила про відкликання позашляховиків Grand Cherokee 2024 через можливі проблеми з подушками безпеки.…

19.12.2024

Вартість проїзду платними дорогами України: нові зміни

Знаєте, в Україні зараз активно обговорюють запровадження платних доріг. Але це стосуватиметься тільки тих ділянок,…

19.12.2024

Що повинно бути в кожному авто: три важливі речі, які не можна ігнорувати

Кожен водій, напевно, знає, що важливо не тільки правильно поводитися на дорозі, але й не…

19.12.2024