Renault позбавила флагманський кросовер Koleos повного приводу На європейському ринку відправлена у відставку остання дизельна версія із системою All Mode 4×4, так що відтепер модель доступна з безальтернативним бензиновим турбомотором 1.3, 7-ступінчастим “роботом” та переднім приводом. Замовити можна лише дві багаті комплектації, ціни варіюються в діапазоні від 45 до 49 тисяч євро. Протягом року Koleos поступиться місцем новому трирядному кросоверу.
Актуальний Renault Koleos випускається понад шість років, а в 2019 році кросовер пережив рестайлінг. Тоді ж у європейську гаму додали модернізовані дизелі сімейства Blue dCi, але в міру посилення екостандартів та ставки на електрифікацію скорочення моторної гами було неминучим.
Спочатку “молодший” турбодизель об’ємом 1,7 літра (150 сил) замінили знайомою росіянам бензиновою “турбочетвіркою” 1.3 TCe (158 сил), а тепер настав час відставки 2,0-літрового 185-сильного агрегату на “важкому” паливі. Разом із дизелем з гами зник варіатор X-Tronic та система повного приводу з муфтою у приводі задньої осі.
Хоча бестселером Renault кросовер Koleos не назвати, скоротивши лінійку автовиробник підвищив ціни на 1400 євро. Базова версія Evolution коштує у Франції від 45100 євро, а за топ-комплектацію Initiale Paris потрібно викласти 49000 євро. Цікаво, що підігрів передніх крісел, 19-дюймові легкосплавні диски та шкіряний салон покладені лише найдорожчому Koleos.
За межами Європи Renault Koleos залишиться версія з повним приводом, наприклад, в Австралії ще можна купити кросовер з чотирма провідними колесами, бензиновим «атмосферником» 2.5 і варіатором. Однак повне припинення продажів кросоверів Koleos не за горами, адже в 2023 році на зміну моделі прийде поки що безіменний сімейний паркетник із трирядним салоном.
Реклама