Авто

Назвали автомобілі, які дуже важко продати на вторинному ринку

Автомобіль доводиться міняти хоча б кілька разів у житті. Старі машини вирушають на вторинку, але інколи продати автомобіль по-справжньому складно. Які моделі найменше знаходять попит, розповість «Твоя машина» .

Opel Kadett, Peugeot 405 та інші ретро-автомобілі мають бути в чудовому стані, щоб їх продати. Зазвичай на них полюють колекціонери, а знайти таких покупців непросто.

BMW i3 та інші електромобілі також не матимуть попиту. Такі машини гарні, але не нашій країні. В Україні їздити на електрокарах проблемно через нерозвинену інфраструктуру.

Ford Transit Custom і невеликі комерційні фургони зазвичай користуються попитом, але купуються нечасто. Такі моделі мають конкурувати із сімейними авто, але чомусь попит на них менший.

Важко сказати, чому Volvo S90 та інші “перехідні” моделі також довго шукають покупців. Швидше за все, проблема в ціні та позиціонуванні: це вже той сектор, де багато водіїв можуть знайти розкішніші люксові авто.

Porsche Panamera та іншу «еліту» важко продати через особливості споживчої фокус-групи. Якщо хтось може купити Porsche, він навряд чи піде на вторинку. У цьому секторі ринку покупці вкрай вибагливі і довго думають, перш ніж ухвалити рішення.

Деякі моделі Fiat, про які мало чули у країні. Популярні моделі марки продати легко, а ось маловідомим автомобілям віддадуть перевагу знайомим аналогам.

Alfa Romeo і подібну екзотику важко знаходить покупців через проблеми з обслуговуванням. Деталі до таких машин дуже важко знайти, та й ремонт буде коштувати пристойно.

Крім того, у покупців не викликають довіри такі американські марки, як Mercury, Dodge, Chrysler, Saturn чи Pontiac. Набагато охочіше купують машини Ford, Jeep, Cadillac, Chevrolet та GMC.

Продукти «померлих» брендів також не знайдуть попиту, оскільки знайти до них запчастини буде неможливо. Якщо знята з виробництва модель була популярна, проблем буде менше, але простіше купити машину, яка ще випускається.

Варто згадати і всякі дивні моделі та версії, які періодично випускали автовиробники. Наприклад, Opel Signum – та сама Vectra, тільки менш практична. Або універсал Jaguar X-Type, який зовсім не вписується у вимоги свого сегмента. Також мало хто захоче купувати автомобіль із дивною назвою, як Chevy Trax, Daewoo Kalos, Isuzu Trooper, Proton Perdana, Opel Mocha, Ferrari Pista або Pagani Huayra.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

AMG готує революцію у V8: плоский колінвал і поліпшена чутливість педалі газу

Mercedes-AMG продовжує підтримувати восьмициліндрові двигуни, незважаючи на загальний тренд у галузі на даунсайзинг та електрифікацію.…

02.09.2025

Названо автомобільні функції, які варто використовувати обережно

Сучасні автомобілі часто напхані безліччю функцій. З одного боку, це добре, бо виробники дбають про…

02.09.2025

Топ-3 ситуації, коли миття автомобіля суворо заборонено

Миття автомобіля давно стало звичною процедурою, яка не лише зберігає його зовнішній вигляд, а й…

02.09.2025

Які моделі авто зникнуть з ринку до 2026 року

Автомобільний ринок стрімко змінюється, і 2026 модельний рік стане переломним для багатьох відомих моделей. Традиційні…

02.09.2025

Hyundai показала тизер нового електрохетчбека Ioniq 3

Hyundai офіційно показала перший тизер майбутнього хетчбека Ioniq 3, прем'єра якого запланована на 9 вересня.…

02.09.2025

Правила водіння у сильний дощ, які не розповідають інструктори

Літня злива перетворює дорогу на небезпечний полігон: знижується видимість, збільшується гальмівний шлях, а інші водії…

02.09.2025