Китайський офіс дослідницької агенції JD Power спільно з лабораторією, що вивчає взаємодію людини з автомобілем (HVR Lab), склали рейтинг найпоширеніших моделей на ринку КНР. Фахівці оцінили інтерактивні функції машин та їхню різноманітність, а також ефективність взаємодії автомобіля з водієм та пасажирами – іншими словами, власників попросили розповісти про «розумні» системи та їх досвід використання. Також важливими критеріями оцінки були швидкість запуску систем, час обробки даних та кількість кроків для виконання поставленого завдання.
Варто відзначити, що, за результатами дослідження, «найрозумніші» і технологічно просунуті автомобілі випускають в основному стартапи – таких відомих марок, як Geely, Chery та Haval у рейтингу немає.
Так, наприклад, у топ-10 потрапив седан Nio ET7 – його особливо відзначили за відмінну роботу голосового асистента Nomi, який здатний розпізнавати команди навіть за рівня стороннього шуму 80 децибелів. Входить до десятки і XPeng G9, який відзначився взаємодією з водієм за допомогою вібрації сидіння та атмосферного підсвічування.
Є в рейтингу HiPhi X, який відзначили за інтуїтивно зрозуміле управління меню і застосування 3D-технологій. Також похвали удостоївся Li Auto L9, який вразив роботою проекційного екрану, що застосовується замість традиційної панелі приладів.
Кросовер AITO M5, спільна розробка Dongfeng та Huawei, відзначився високим рівнем інтеграції зі смартфонами Huawei. IM L7, створений концерном SAIC та холдингом Alibaba, вразив кількістю незалежних один від одного моніторів із гарною графікою. У цьому списку виділяється мінівен GAC M8, масова модель, яку похвалили за багатий набір розважальних систем для пасажирів.
До рейтингу потрапили не тільки китайські автомобілі (які, втім, переважають), а й іномарки, а саме Tesla Model Y, Volkswagen ID.6 X та Cadillac Lyriq.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment