Одним із найочікуваніших автомобілів, який раніше був анонсований японським виробником Subaru, був кросовер XV нового покоління, який у ході модернізації отримав іншу назву – Crosstrek. Ще до дебюту паркетника про нього було сказано чимало цікавого, тому його прем’єра очікувалася з нетерпінням.
Відомо, що крос отримав абсолютно нову архітектуру, яка дозволила збільшити жорсткість кузова, а також знизила рівень шумів, які чути автолюбителі під час поїздки в салоні Crosstrek. Крім того, розробник переглянув ще й силові характеристики паркетника. Зокрема, автомобіль тепер комплектується оппозитним агрегатом об’ємом 2 літри, показник віддачі якого зріс до 143 к.с. Також покупцям тепер доступна передньопривідна версія паркетника, хоча модифікація з повноцінним повним приводом нікуди не зникла.
Всі ці зміни, а також суттєве розширення списку доступних опцій, призвели до того, що автолюбителі з нетерпінням чекали на старт нового Subaru Crosstrek. Вже сьогодні в Мережі можна зустріти чимало відгуків, які залишені як власниками машини, так і експертами ринку.
Спочатку потрібно детальніше зупинитися на позитивних сторонах кросовера. Насамперед багато автоекспертів перевагою автомобіля, як не дивно, називають опціональну повнопривідну трансмісію. На їхню думку, наявність переднього приводу підвищить продаж Subaru Crosstrek в тих регіонах, де водіям не потрібний постійний повнопривідний механізм для машини. Наступний плюс паркетника – розширення функціоналу, запропонованого розробником, а також встановлення більшого та якісного тачскріну системи мультимедіа.
Навіть незважаючи на те, що «японець» втратив постійний повний привод, автомобілісти, як і раніше, серед його сильних сторін виділяють позашляхові якості. Кросовер без особливих труднощів зможе впоратися з бездоріжжям, що робить його привабливішим у порівнянні з конкурентами.
У салоні кросу достатньо вільного простору, щоб там без жодних труднощів могли розміститися дорослі пасажири. Цей фактор також багато хто відносить до плюсів, якщо говорять про можливість придбання даного автомобіля.
Водночас автолюбителям вдалося виявити і чимало негативних сторін у даній моделі. Як не дивно, але відсутність постійного повного приводу багато хто відносить не тільки до переваг кросовера, але і до його недоліків. Більшість автолюбителів не уявляють моделі Subaru з провідним переднім приводом. Вони вважають, що кросовер позбудеться своїх позашляхових здібностей і суттєво поступається версії-попередниці.
Наступний мінус – зовнішність автомобіля, що добряче застаріла і практично ніяк не змінюється. Особливо невдалими, на думку експертів, є крила паркетника. Також фахівці вказують на те, що Subaru Crosstrek матиме не найвищу якість складання та відставатиме за рівнем надійності від багатьох конкурентів.
Якість матеріалів, які розробник задіяв у створенні інтер’єру автомобіля, також є не найвищою. Деякі потенційні покупці вказують на те, що даний кросовер все ще досить дорогий, навіть незважаючи на те, що виробник відмовився від установки постійно працюючої системи повного приводу. Потрібно сказати, що оновлення, яке отримав Crosstrek, є досить формальним. Жодних значних коригувань у частині вбудованих можливостей або дизайну автомобіля виробник не зробив.
Після приголомшливого Rocket GTS, представленого наприкінці жовтня, Brabus знову дивує - цього разу з Brabus…
Нове покоління Duster вийшло на ринок Європи зовсім недавно і поки що пропонується там під…
Сучасні автомобілі з турбонаддувом вимагають дотримання кількох простих правил, щоб турбокомпресор працював без збоїв. Це…
Скоро Tesla представить нову генерацію Model Y, і останні тести дають уявлення про те, що…
Південнокорейський автомобільний концерн Hyundai розпочав рекламну кампанію свого нового кросовера Ioniq 9, який має стати…
Багато автовласників вважають, що варто обходити стороною заправні станції, на яких щойно розвантажився бензовоз. При…
View Comments
головну гідність)