Американські дослідники перевірили, як змінюється запас ходу у популярних електромобілів за низьких температур. Як з’ясувалося, достатньо -6С, щоб деякі моделі втратили близько третини заряду.
Американські дослідники Recurrent Motors проаналізували, як змінюється запас ходу електромобілів узимку. Про це пише інтернет-портал Jalopnik. За даними ЗМІ, у дослідженні взяли участь електрокари світових виробників. До їх списку увійшли: Tesla, BMW, Volkswagen, Audi, Ford, Hyundai та ін.
Всі автомобілі тестувалися в умовах 30–20 градусів за Фаренгейтом (–1…–6 °С). При цьому аналітики враховували інші змінні, такі як нерівна місцевість, різні швидкості руху і режими експлуатації, а також календарне старіння автомобільних акумуляторів.
За результатами дослідження, майже третину заряду акумулятора при негативних температурах втрачають автомобілі Chevy Bolt, Ford Mustang Mach-E та Volkswagen iD.4. Запас їхнього ходу знижується в середньому на 30%. Найнесприйнятливішим до холоду електрокаром виявився Jaguar I-Pace. Його заряд скоротився лише на 3%. Моделі Tesla загалом втрачають від 15 до 19% запасу ходу.
Вчені пояснили, що втрата запасу ходу за низьких температур пов’язана з тим, що холод гальмує хімічні реакції та уповільнює фізичні процеси в роботі акумулятора. При цьому більшість “зелених” автомобілів мають спеціальні адаптивні режими, спрямовані на збереження енергії.