Топ-4 автомобілі, на яких найчастіше скручують пробіг заради збільшення вартості

Час читання: 3 хв.
0

При купівлі старого автомобіля на вторинному ринку завжди є високий ризик потрапити на варіант зі скрученим пробігом. За статистикою, коригування показань одометра піддається кожен третій автомобіль. При цьому є список найуразливіших до скручування пробігу автомобілів, при виборі яких слід бути особливо уважним.

1. BMW M5

На жаль, легендарна баварська «п’ятірка» займає лідируючу позицію в антирейтингу авто зі скрученим пробігом. Справа в тому, що автомобіль є культовим, поєднуючи переваги комфортного бізнес-седана з потенціалом повноцінного спорткара, через що високо цінується автолюбителями.

У ході тестів фахівці виявили розбіжності у показниках одометра із реальним кілометражем у 31% досліджених машин. Це обумовлено попитом на автомобілі цього бренду на міжнародному ринку.

2. Форд Мустанг

Реклама

Відомий спорткар з Америки Ford Mustang також входить до трійки лідерів у списку моделей зі скрученим пробігом. І це стосується навіть актуального шостого покоління маскару. Плануючи купити такий автомобіль, слід максимально ретельно перевірити його історію за Vin-кодом.

3. Volkswagen Phaeton

Німецький седан представницького класу Volkswagen Phaeton часто зазнає скручування кілометражу на одометрі, особливо якщо говорити про випуски з дизельними силовими агрегатами. Як зазначають експерти, 9 із 10 зразків, що потрапили в базу, мали дизельний двигун.

Справа в тому, що такі силові установки розраховані на подолання великих відстаней, тому подібні машини найчастіше зазнають шахрайських дій зі скручування пробігу.

4. Peugeot 406

Герой культової кінокартини «Таксі» Peugeot 406 теж входить до списку найпопулярніших автомобілів з відкоригованою втечею. Адже чим менше зношений автомобіль, тим вища його вартість та попит з боку покупців.

Інші марки та моделі

Крім того, під час незалежних досліджень фахівці визначили, що майже кожен третій автомобіль Chrysler на вторинному ринку США має скручений пробіг. Те саме стосується Acura, Dodge, Pontiac. Виходячи з цього, нескладно дійти невтішного висновку, що у більшості випадків пробіг піддається коригуванням на преміальних автомобілях з Америки.

Американці люблять накочувати по кілька сотень тисяч кілометрів, а потім коригувати пробіг, щоб зробити машину привабливішою для потенційних споживачів. Адже всі мріють знайти авто з пробігом до 100 000 км, навіть незважаючи на 10-річний вік.

Причина таких частих маніпуляцій з американськими автомобільними марками очевидна: вони мають спрощену конструкцію і значно розширюють можливості для шахрайства.

Мінівени Chrysler Voyager, які позиціонуються як сімейні автомобілі, теж входять до списку лідерів з коригування пробігу. Ідентична ситуація спостерігається і у японської Toyota Venza.

Трохи кращі справи з машинами таких марок, як Renault, Toyota, Chevrolet, Hyundai, Opel, Nissan. Однак і тут треба бути дуже пильним.

Щодо нових випусків, то, згідно зі статистикою, лише 1% авто до 2-річного віку продаються з відрегульованим кілометражем. Що стосується 10-річних пропозицій, «нерідний» пробіг зустрічається вже в 20% протестованих авто. Найчастіше дані коригуються більш ніж 60 000 км.

Якщо купувати машину в офіційних дилерів, то ризик потрапити на сумнівний зразок із шахрайськими маніпуляціями набагато менший. Загальний відсоток уживаних авто зі скрученим пробігом при купівлі у дилерських центрах складає 15%. При пошуку машини в приватних автосалонах такі значення вищі приблизно 2 рази. А у випадку з індивідуальними продавцями вони сягають 35%.

Якщо ж автомобіль купується у перекупника, то ймовірність вибору кота в мішку зростає вже до 50%, тобто половина перевірених авто мали скручений пробіг. Адже ні для кого не секрет, що у перекупників чи сторонніх дилерів коригування показань одометра є невід’ємною частиною передпродажної підготовки вживаної машини.

Як виявилося, покупці недорогих малолітражних авто набагато менше наражаються на ризик покупки авто зі скрученим пробігом, а найвищі шанси купити машину з неправдивою історією є у тих, хто намагається знайти 5-15-річний варіант з дизельним мотором.

Тим не менш, у автомобілів представницького класу набагато більший ресурс та запас міцності. Однак навіть багаторівнева система захисту від скручування (дані про реальний подоланий кілометраж можуть зберігатися в 50 електронних блоках) не заважає несумлінним продавцям коригувати пробіг.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!