Ferrari показала перший віртуальний гіперкар

Час читання: 2 хв.
0
Компанія Ferrari представила свій перший віртуальний гіперкар – повнопривідний одномісний гібрид Vision Gran Turismo. Його вигляд продиктований особливою аеродинамічною концепцією, а рух машину наводить силова установка на базі двигуна V6 3.0 від 296 GTB і спортпрототипу 499P. На віртуальному Ferrari цей двигун розвиває 1030 сил, дозволяючи розганятися до ста менш ніж за дві секунди, а до 200 – менш ніж за п’ять.
Прем’єру віртуального гіперкара Vision Gran Turismo приурочили до 75-річного гоночного ювілею 125 S. Родстер 1947 року заклав основу марки, оскільки, по суті, був її першим автомобілем.
Стилістика сучасного концепту розроблена в Ferrari Centro Stile під керівництвом Флавіо Мандзоні (Ferrari FF, 599 SA Aperta, FXX K), і за задумом авторів, вона має воскресати в пам’яті спортпрототипи для «24 години Ле-Мана» періоду 60—70-х років минулого століття. Зокрема, згадуються 330 P3 та 512 S.
Фундаментальна ідея одномісного Vision GT – це синергія пластичних форм та геометричних ліній. Архітектура автомобіля заснована на патентованій аеродинамічній концепції з двома бічними повітряними каналами. Їх доповнюють S-подібний повітропровід (S-Duct) у передку, що генерує вертикальне притискне зусилля, а також дифузор та антикрило з двома робочими площинами, натхненні прототипом Ferrari 499P. Новий гіперкар класу Le Mans Hypercar також поділився з Vision GT двигуном – “бітурбошісткою” V6.
Трилітровий мотор на 9000 оборотах за хвилину видає 1030 кінських сил і 900 Нм крутного моменту. Ще 326 «конячок» накидають три електромотори: один встановлений на задній осі, два наводять передні колеса. Загалом тільки тому можуть йти до 1100 Нм тяги, але решта показників Ferrari не наводить.
Розгін до ста гіперкара займає менше двох секунд, до 200 – менше п’яти. Розрахункова максимальна швидкість – 350 кілометрів на годину. Коло випробувальною трасою Ferrari – автодрому Фіорано – Vision GT проїжджає за 1 хвилину 10 секунд, на чотири секунди швидше Ferrari FXX-K.
Робота силової установки прототипу підпорядкована стратегії, аналогічної болідам Формули-1. Рівень заряду та розряджання батареї постійно балансується, що дозволяє в будь-який момент використовувати максимум комбінованої віддачі.
У Gran Turismo 7 машина з’явиться 23 грудня. Водночас у музеї Ferrari виставлять її повнорозмірний макет – там його можна буде побачити до 23 березня наступного року.
Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!