Незважаючи на суттєві інвестиції в електромобілі, General Motors поки не планує йти з масових сегментів, в яких автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, як і раніше, з великим відривом випереджають батарейні моделі. Про це президент концерну Марк Ройс розповів в інтерв’ю Fox Business перед зустріччю з інвесторами у Нью-Йорку.
Ройс підкреслив, що GM залишається лідером у сегментах середньорозмірних та повнорозмірних пікапів з модельними лінійками брендів GMC та Chevrolet. «Епоха ДВЗ ще не закінчена», – резюмував топ-менеджер.
Водночас до середини нинішнього десятиліття General Motors планує вкласти приблизно 35 мільярдів доларів у розвиток електромобілів та технологій автопілотування. У лютому цього року генеральний директор концерну Мері Барра оголосила, що виробник розраховує в 2023 році поставити на північноамериканський ринок приблизно 400 тисяч електричних машин, а до 2025-го довести річний показник до 1 млн. Під час публікації фінансової звітності за третій квартал Барра скоригувала цей графік: тепер першої мети хочуть досягти на півроку пізніше.
У свіжому інтерв’ю Марк Ройс зазначив, що вкладення в електротранспорт почнуть окупатися в 2025 році, водночас GM сподіваються на високу маржинальність.
Днями в мережі з'явилися нові шпигунські фотографії майбутнього BMW X5, що дозволяють оцінити особливості його…
У модельному ряду Renault та його суббренду Dacia вже є пікапи, серед яких латиноамериканська модель…
Турбовані двигуни, попри свої численні переваги, мають низку слабких місць, про які варто знати майбутньому…
Tesla оновила офіційні дані щодо запасу ходу своїх електромобілів за європейським циклом WLTP. Завдяки вдосконаленій…
Багато водіїв восени починають менше користуватися автомобілем, а в листопаді виїжджають лише "на свята". Причина…
Від того, наскільки правильно водій запускає двигун узимку, безпосередньо залежить ресурс силового агрегату та справність…
Leave a Comment