Незважаючи на суттєві інвестиції в електромобілі, General Motors поки не планує йти з масових сегментів, в яких автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, як і раніше, з великим відривом випереджають батарейні моделі. Про це президент концерну Марк Ройс розповів в інтерв’ю Fox Business перед зустріччю з інвесторами у Нью-Йорку.
Ройс підкреслив, що GM залишається лідером у сегментах середньорозмірних та повнорозмірних пікапів з модельними лінійками брендів GMC та Chevrolet. «Епоха ДВЗ ще не закінчена», – резюмував топ-менеджер.
Водночас до середини нинішнього десятиліття General Motors планує вкласти приблизно 35 мільярдів доларів у розвиток електромобілів та технологій автопілотування. У лютому цього року генеральний директор концерну Мері Барра оголосила, що виробник розраховує в 2023 році поставити на північноамериканський ринок приблизно 400 тисяч електричних машин, а до 2025-го довести річний показник до 1 млн. Під час публікації фінансової звітності за третій квартал Барра скоригувала цей графік: тепер першої мети хочуть досягти на півроку пізніше.
У свіжому інтерв’ю Марк Ройс зазначив, що вкладення в електротранспорт почнуть окупатися в 2025 році, водночас GM сподіваються на високу маржинальність.
Дві американські команди, які, судячи з усього, дуже роздратовані тим, як працює автопілот в електромобілях…
У 2026 модельному році частина версій Ford Escape перейде на гібридну силову установку за замовчуванням.…
Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…
Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…
З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…
Ринок електромобілів в Україні стрімко розвивається, і це вже стало помітно. Аналітики Інституту досліджень авторинку…
Leave a Comment