Незважаючи на суттєві інвестиції в електромобілі, General Motors поки не планує йти з масових сегментів, в яких автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, як і раніше, з великим відривом випереджають батарейні моделі. Про це президент концерну Марк Ройс розповів в інтерв’ю Fox Business перед зустріччю з інвесторами у Нью-Йорку.
Ройс підкреслив, що GM залишається лідером у сегментах середньорозмірних та повнорозмірних пікапів з модельними лінійками брендів GMC та Chevrolet. «Епоха ДВЗ ще не закінчена», – резюмував топ-менеджер.
Водночас до середини нинішнього десятиліття General Motors планує вкласти приблизно 35 мільярдів доларів у розвиток електромобілів та технологій автопілотування. У лютому цього року генеральний директор концерну Мері Барра оголосила, що виробник розраховує в 2023 році поставити на північноамериканський ринок приблизно 400 тисяч електричних машин, а до 2025-го довести річний показник до 1 млн. Під час публікації фінансової звітності за третій квартал Барра скоригувала цей графік: тепер першої мети хочуть досягти на півроку пізніше.
У свіжому інтерв’ю Марк Ройс зазначив, що вкладення в електротранспорт почнуть окупатися в 2025 році, водночас GM сподіваються на високу маржинальність.
Коли виникає потреба відключити акумулятор - наприклад, для профілактики або під час тривалого простою -…
Компанія Tesla розширила лінійку Model Y L 2026, представивши новий світло-сірий інтер’єр преміум-класу. Тепер покупці…
Кросовер Ford Escape, відомий у Європі як Kuga, випускається з початку 2000-х і користувався стабільним…
Багато водіїв вважають, що спокійна та розмірена їзда приносить лише плюси і не може нашкодити.…
У сегменті розкішних позашляховиків може з'явитися новий гравець. За даними автомобільних видань, Audi працює над…
На дорозі ситуація може змінюватися миттєво: від випадкових обставин до помилок водія. У умовах підвищеного…
Leave a Comment