Незважаючи на суттєві інвестиції в електромобілі, General Motors поки не планує йти з масових сегментів, в яких автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, як і раніше, з великим відривом випереджають батарейні моделі. Про це президент концерну Марк Ройс розповів в інтерв’ю Fox Business перед зустріччю з інвесторами у Нью-Йорку.
Ройс підкреслив, що GM залишається лідером у сегментах середньорозмірних та повнорозмірних пікапів з модельними лінійками брендів GMC та Chevrolet. «Епоха ДВЗ ще не закінчена», – резюмував топ-менеджер.
Водночас до середини нинішнього десятиліття General Motors планує вкласти приблизно 35 мільярдів доларів у розвиток електромобілів та технологій автопілотування. У лютому цього року генеральний директор концерну Мері Барра оголосила, що виробник розраховує в 2023 році поставити на північноамериканський ринок приблизно 400 тисяч електричних машин, а до 2025-го довести річний показник до 1 млн. Під час публікації фінансової звітності за третій квартал Барра скоригувала цей графік: тепер першої мети хочуть досягти на півроку пізніше.
У свіжому інтерв’ю Марк Ройс зазначив, що вкладення в електротранспорт почнуть окупатися в 2025 році, водночас GM сподіваються на високу маржинальність.
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Гібридна версія компактного кросовера Mitsubishi Xforce останнього покоління викликала справжній ажіотаж у Таїланді. За кілька…
Leave a Comment