Представлений найдоступніший електроседан Lucid за 87 000 доларів

Час читання: 2 хв.
0
Американська фірма Lucid Motors представила дві нові версії електричного седана Air під назвою Pure та Touring. Обидві йдуть із повністю металевим дахом, хоча у дорожчих варіантів він скляний. Для обробки салону Air Pure використовується меблева тканина Dune, Air Touring – шкіра “наппа”. Машини можуть похвалитися коефіцієнтом лобового опору 0,197 і щодо низькою ціною: 87400 і 107400 доларів відповідно.
Компанія Lucid Motors учора не лише показала серійний кросовер Gravity, але також додала в гаму седана Air дві нові версії: Air Pure та Air Touring. Обидві використовують останні напрацювання в галузі аеродинаміки та можуть похвалитися коефіцієнтом лобового опору 0,197. За цим показником “Ейри” обходять Mercedes-Benz EQS (0,20), проте до рекордного значення Lightyear One (0,175) поки що недотягують.
Air Pure відіграє роль початкової версії. Повнопривідний седан (варіант із задніми провідними колесами з’явиться у 2023-му) вартість 87 400 доларів оснащений двома електромоторами (487 к.с.) та тяговою батареєю Long Range ємністю 112 кіловат-годин.
П’ятнадцять хвилин підключення до фірмової зарядки Wunderbox забезпечують йому 322 кілометри, а всього машина проїжджає 660 кілометрів. З динамічних характеристик відомий розгін до 60 миль на годину (97 км/год) – 3,8 секунди.
Від інших модифікацій Air Pure відрізняється алюмінієвим, а не скляним дахом та оббивкою передньої панелі з меблевої тканини Dune. Штатно седан оснащений напівавтопілотом DreamDrive, що апрегрейдиться до DreamDrive Pro.
Топова система складається з 14 камер, п’яти радарів ближньої та далекої дії, 12 ультразвукових сенсорів та лідара. Вона вміє стежити за поперечним трафіком спереду та ззаду, автоматично гальмувати в екстрених ситуаціях та паркуватись без участі водія.
Виконання Air Touring за 107 400 доларів позиціонується як розкішніше. У салоні машини можна знайти шкіру “наппа” та дерев’яний шпон з відкритими порами, а потужність її силової установки складає 629 кінських сил.
Без підзарядки такий седан проїжджає 684 кілометри, причому показує найкращу енергоефективність серед усіх варіантів моделі (7,44 км/кВт/год). На
Реклама

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!