Усіх поспішаю вітати, мої шановні читачі. Незважаючи на те, що в даний час автомобільний ринок переживає далеко не найкращі часи, народ брав і бере машини, навіть переключившись і на вторинку. І багато хто звертає увагу на популярні моделі – мовляв, у таких найменше недоліків і можна бути впевненим у своєму виборі. Особисто я таку позицію у виборі не підтримую. Тим не менш, навряд чи можу вплинути на ситуацію і в даній публікації мені хотілося б представити вашій увазі поширені в Україні моделі та їх слабкі місця. Упевнений, що багатьом дана інформація буде корисною – особливо, якщо ви перебуваєте на стадії вибору автомобіля з пробігом.
Але перед цим мені хотілося б порадити вам ставити палець вгору цієї публікації – якщо вона зуміла вас зацікавити. Крім того, не забувайте підписуватись і на мій канал. Оформлена передплата дає можливість бачити мої свіжі матеріали у верхній частині стрічки ваших рекомендацій. Таким чином, ви завжди зможете залишатися у центрі актуальних подій. Тепер починаємо.
Kia Optima
Цей великий седан з Кореї є ідеологічним попередником Кіа К5, проте суть претензій поширюватиметься і на ту, і на іншу машину. Перш, дані моделі брали більш привабливим цінником і тим самим, переманювали до себе шанувальників зі станів Мазда 6, Тойота Камрі, наприклад.
На вторинному ринку до Кіа також придивляється чимала кількість народу. Однак їм слід знати, що атмосферний двигун 2,0 літра вибагливий в експлуатації. Зокрема, він вимагає тільки перевірений бензин, інакше швидко зруйнується каталізатор і керамічний пил з нього залітатиме через EGR в камери згоряння, що може викликати утворення задирів на стінках циліндрів.
Також, подібне явище може спостерігатися і через неправильно підібране масло – слід приділяти особливу увагу його в’язкості, бо система мастила продумана не ідеально.
Другий неприємний момент Оптими, а заразом і К5 – це незахищені зварні шви днища. Це створює передумови для кузовної корозії у прихованих місцях.
Skoda Rapid
Соплатформенник Volkswagen Polo, тому зазначені недоліки, також, поширюються на обидві ці машини. Але вся суть Рапіда в тому, що він відрізняється трохи більшою практичністю – особливо у першому своєму поколінні. У моделі місткий багажник, а також міцна та енергоємна підвіска. Ну і у версіях з атмосферним двигуном 1,6 літра доступний класичний «автомат».
Що ж до недоліків Шкоди Рапід і Volkswagen Polo, то головний з них – це модифікація з турбованим мотором 1,4 літра сімейства TSI. Агрегат провалився за надійністю турбонаддув, системи охолодження, системи упорскування та ГРМ. При цьому має малий ресурс – до 200 000 кілометрів.
Ще одне слабке місце – це “робот” DSG. Знову ж таки, при великих пробігах представляє собою одну суцільну і постійну проблему: уваги вимагають мехатронік, блок управління, комплект зчеплень, актуатор. І вирішувати її доводиться часом через кожні 20-40 тисяч кілометрів.
Nissan Qashqai II
На превеликий жаль, японська техніка, також, здатна підбивати своїх власників. І Ніссан Кашкай другої генерації не є винятком. Так, багатьом автомобіль подобається своїм стильним зовнішнім виглядом, багатим оснащенням, а також шасі, налаштованим під активного водія. Крім того, у повнопривідному варіанті така модель дещо вміє на бездоріжжі – разом із 210-міліметровим дорожнім просвітом та короткими звисами кузова.
Однак головним недоліком Кашка є варіатор Jatco, яким комплектується будь-яка більш-менш нормальна комплектація. Виходити з ладу він починає вже до 150 тисяч кілометрів і швидко перегрівається. Тому його експлуатація на віковому авто стає проблематичною.
Другий слабкий бік – базовий турбомотор 1,2 літра. Його ресурс варіюється від 150 до 210 тисяч кілометрів. У зоні ризику – поршнева група та кільця, маслознімні ковпачки, турбонаддув та паливна система.
Тема не закінчена і в наступних публікаціях її продовжу. Ну а ви пишіть свою думку в коментарях.