Авто

Volkswagen анонсує дешевий електрокар за 25 000 євро

Volkswagen підтвердив свій вихід на ринок дешевих електромобілів, вартість яких стартуватиме від 25 000 євро. Модель, розроблена, щоб відіграти провідну роль і зробити революцію на ринку нових електромобілів у Європі.

Європа вже почала перехід на електромобілі, і не можна виключати моделі нижнього середнього класу. Епоха чистої електричної мобільності вже близько, і Volkswagen прагне встановити еталон для нового ринку недорогих електромобілів.

Як ми всі знаємо, Volkswagen активно працює над розробкою нової лінійки невеликих електромобілів. Однак останнім часом виникло багато суперечок щодо точної ціни на ці майбутні моделі. Маючи це на увазі, керівники німецького автомобільного бренду запропонували розвіяти деякі чутки.

Електромобілі Volkswagen дешеві

Ці нові моделі, які нібито будуть називатися Volkswagen ID.1 та Volkswagen ID.2, повинні бути готові до штурму європейських автосалонів у 2025 році. Тобто це не довгострокові проекти. Очікується, що перші прототипи скоро можна буде побачити на дорогах і незабаром після цього вони будуть офіційно представлені.

Шефер пообіцяв, що у Volkswagen буде найширша лінійка електромобілів на ринку.

Питання ціни

Попередник Шефера обіцяв, що базовий електрокар від Volkswagen коштуватиме біля 20 000 євро. Проте, як й нещодавно прогнозувалось, тепер йдеться про іншу суму.

«Volkswagen матиме найширший електричний діапазон в автомобільній промисловості. Від базового електромобіля з цільовою ціною менше 25 000 євро до ID. Buzz і нового флагмана ID. Aero, у нас буде правильна пропозиція в кожному сегменті», – сказав Шефер.

Проте клієнти Volkswagen зможуть обирати той кузов й ту ціну, яка їм сподобається.

«До речі, маленький електромобіль ми представимо нашим клієнтам у двох версіях: як малолітражка і як варіант спортивного кросовера», — додав Шефер.

За припущеннями, модель із кузовом хетчбек (5 дверей) називатиметься ID.1, а ID.2 буде кросовером. Як зазначалось раніше, ID.1 розроблятиме підрозділ SEAT у Марторелі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Як правильно заправляти автомобіль, щоб не пошкодити паливну систему

Кожен водій стикається з вибором: заправляти авто до повного баку чи тільки на певну суму.…

27.09.2025

Новий законопроєкт про сезонні шини: що чекає українських водіїв

В Україні жваво обговорюють законопроєкт №8369, який уже внесений до Верховної Ради та передбачає запровадження…

27.09.2025

Як часто японці змінюють оливу в моторі і чи варто нам так робити

Японська культура догляду за автомобілями справді заслуговує на увагу, адже навіть після багатьох років активної…

27.09.2025

Як правильно запускати двигун, щоб продовжити його ресурс

Сучасні автомобілі вражають технологіями, які забезпечують надійну роботу двигуна та безпечний рух. Проте навіть звичний…

27.09.2025

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025