Авто

Volkswagen анонсує дешевий електрокар за 25 000 євро

Share

Volkswagen підтвердив свій вихід на ринок дешевих електромобілів, вартість яких стартуватиме від 25 000 євро. Модель, розроблена, щоб відіграти провідну роль і зробити революцію на ринку нових електромобілів у Європі.

Європа вже почала перехід на електромобілі, і не можна виключати моделі нижнього середнього класу. Епоха чистої електричної мобільності вже близько, і Volkswagen прагне встановити еталон для нового ринку недорогих електромобілів.

Як ми всі знаємо, Volkswagen активно працює над розробкою нової лінійки невеликих електромобілів. Однак останнім часом виникло багато суперечок щодо точної ціни на ці майбутні моделі. Маючи це на увазі, керівники німецького автомобільного бренду запропонували розвіяти деякі чутки.

Електромобілі Volkswagen дешеві

Ці нові моделі, які нібито будуть називатися Volkswagen ID.1 та Volkswagen ID.2, повинні бути готові до штурму європейських автосалонів у 2025 році. Тобто це не довгострокові проекти. Очікується, що перші прототипи скоро можна буде побачити на дорогах і незабаром після цього вони будуть офіційно представлені.

Шефер пообіцяв, що у Volkswagen буде найширша лінійка електромобілів на ринку.

Питання ціни

Попередник Шефера обіцяв, що базовий електрокар від Volkswagen коштуватиме біля 20 000 євро. Проте, як й нещодавно прогнозувалось, тепер йдеться про іншу суму.

«Volkswagen матиме найширший електричний діапазон в автомобільній промисловості. Від базового електромобіля з цільовою ціною менше 25 000 євро до ID. Buzz і нового флагмана ID. Aero, у нас буде правильна пропозиція в кожному сегменті», – сказав Шефер.

Проте клієнти Volkswagen зможуть обирати той кузов й ту ціну, яка їм сподобається.

«До речі, маленький електромобіль ми представимо нашим клієнтам у двох версіях: як малолітражка і як варіант спортивного кросовера», — додав Шефер.

За припущеннями, модель із кузовом хетчбек (5 дверей) називатиметься ID.1, а ID.2 буде кросовером. Як зазначалось раніше, ID.1 розроблятиме підрозділ SEAT у Марторелі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Volkswagen

Останні записи

Nissan, попри труднощі, анонсував сім нових моделей

Nissan, що терпить лихо, анонсував сім нових моделей. На щорічній прес-конференції було оголошено, що партнерство…

16.02.2025

Що робити, якщо проколоті відразу два колеса

Багато хто стикався з проколом автомобільної шини. Зазвичай ця проблема вирішується за допомогою запаски, яка…

16.02.2025

General Motors розробила новий складний стіл для багажника автомобілів

Компанія GM подала патент на нову систему складного столу, який інтегрується у багажник автомобілів. Це…

16.02.2025

Розкрито потужний електричний позашляховик Jeep Recon

Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…

16.02.2025

Перші власники Ford Mustang GTD не зможуть перепродати його протягом двох років

Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…

16.02.2025

Новий прототип BMW VDX: агресивний дизайн та передові технології

За кілька годин до офіційної презентації прототипу BMW Vision Driving Experience в інтернет вибігли фотографії…

16.02.2025