Авто

Які проблеми може створити своєму власнику китайський автомобіль

Share

Зараз багато хто продає свої машини, щоб купити авто з Піднебесної. Їх турбує сервіс та термін гарантії, адже запчастини на інші імпортні автомобілі стали надто дорогими, та й із зобов’язаннями безкоштовного ремонту у європейців тепер не все гладко. «Китайці» заманюють гарантією в 3 або 5 років!

Але такі довгі періоди гарантії поширюються лише на великі вузли та агрегати, наприклад, блок циліндрів або вал трансмісії. На паливні форсунки вони обмежені 60 000 кілометрами пробігу. Варто зазначити, що китайські автовиробники допускають 92-й бензин у турбомоторах. Видання радить користуватися А-95 та регулярно чистити форсунки .

Що стосується кузова, то товщина фарби китайських автомобілів невелика . Так, сколи на лакофарбовому покритті гарантовані за будь-якої манери водіння. А якщо їх не усунути, то дуже швидко з’являється корозія та іржа. Тому багато власників використовують захисну плівку на капоті і роблять антикор, а це обіцяє додатковими витратами .

Крім того, кузовні елементи дорогі . Іноді вони оцінюються навіть більше, ніж кузовщина на німецькі автомобілі на зразок Volkswagen Polo або Opel Astra . А цінники на фари, капоти та крила для деяких моделей з КНР можуть бути в 1,5 рази більшими, ніж такі ж деталі у машин з Європи. Страховики часто списують в брухт китайські автомобілі після серйозної ДТП, оскільки ціни на ремонт зашкалюють.

Також власники нових китайських автомобілів все частіше стикаються з нестачею деталей. Так, в одному великому автосалоні машину не віддавали з ремонту два тижні: не могли відремонтувати кондиціонер. На складі не було необхідних запчастин.

Китайські автовиробники швидко та часто роблять рестайлінги. Таким чином, може з’явитися різноманітність версій тих самих комплектуючих, які не підходять до конкретної моделі. У результаті дилеру потрібно замовляти нову деталь, що веде до втрати часу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla Cybertruck готується встановлювати рекорди в зарядці електромобілів

Електричний пікап Tesla Cybertruck оснащений великою батареєю ємністю 123 кВтг, що робить її найбільшою серед…

17.12.2024

Нові методи поліції: як водіїв ловлять на порушеннях

В Україні поліція, начебто, не має права просто так зупиняти авто — для цього потрібна…

16.12.2024

Політика щодо викидів та електромобілів: Трамп планує зміни

Майбутній президент США Дональд Трамп готує масштабні зміни у політиці підтримки електромобілів та екології, запровадженій…

16.12.2024

Вузькі чи широкі шини: що краще вибрати для безпеки взимку

Експлуатація автомобіля взимку – це справжній виклик, адже потрібно враховувати чимало факторів, серед яких важливе…

16.12.2024

Kia розробляє бюджетний конкурент Suzuki Jimny: перші фото нової моделі

Kia офіційно анонсувала дебют нового компактного кросовера Syros, що відбудеться 19 грудня. Першим ринком стане…

16.12.2024

Перевезення ялинки автомобілем: прості й корисні рекомендації

З наближенням новорічних свят я, як і багато інших, замислююсь над тим, як правильно перевезти…

16.12.2024