Categories: Авто

Авто на єврономерах: названий спосіб покінчити зі схемою (Відео)

Share

Держава може дуже просто побороти вакханалію з неконтрольованим ввезенням автомобілів з європейською реєстрацією, якщо зменшення податків зробить невигідним цей бізнес для посередників.

Про це в ефірі ObozTV заявив генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

“Держава повинна жорстко контролювати ввезення автомобілів без податку. З іншого боку, держава повинна зменшити податки, щоб не було спокуси обходити закон. Ситуація дуже проста. Фірми пропонують такі автомобілі (на єврономерах – Ред.), ви вибираєте в Німеччині авто, його переганяють в Литву, ставлять на облік на якусь компанію, завозять через “верблюда” в Україну, і ці послуги коштують від 900 до 1400 євро”, – розповів він.

За його словами, фірми-посередники за цей час обзавелися необхідними засобами і лобі, щоб всіляко протидіяти подібним ініціативам.

“Якщо, наприклад, ввезено мільйон таких авто, то один мільярд євро українці передали цим людям, які займаються цим бізнесом. А тепер подумайте, за мільярд можна купити частину митниці і Ради, які будуть” кришувати “цей бізнес”, – зазначив Назаренко.

Такі посередники зникнуть, як тільки вартість розмитнення авто зрівняється з вартістю їх послуг, вважає він.

“Якщо держава завтра оголосить, що розмитнення буде коштувати 1400 євро, то кому понесуть гроші люди? Цим фірмочкам? Або заплатити ці гроші державі і розмитнити цей автомобіль? Тому ці хлопчики, які “кришують” цей бізнес на евробляхах, дуже незацікавлений, щоб податки знижувалися. Якщо зменшити податки, люди підуть розмитнювати машини, а не понесуть їм гроші за литовські номера. Тому вони протидіють. Я бачу реалії. В ВР зареєстровано 23 проекти щодо евроблях. Чому немає жодного законопроекту, який проміняв би мито, акцизний збір? На цьому заробляють шалені гроші”, – констатував глава автодилерів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025