Categories: Авто

Авто на єврономерах: названий спосіб покінчити зі схемою (Відео)

Share

Держава може дуже просто побороти вакханалію з неконтрольованим ввезенням автомобілів з європейською реєстрацією, якщо зменшення податків зробить невигідним цей бізнес для посередників.

Про це в ефірі ObozTV заявив генеральний директор Всеукраїнської Асоціації автомобільних імпортерів і дилерів Олег Назаренко.

“Держава повинна жорстко контролювати ввезення автомобілів без податку. З іншого боку, держава повинна зменшити податки, щоб не було спокуси обходити закон. Ситуація дуже проста. Фірми пропонують такі автомобілі (на єврономерах – Ред.), ви вибираєте в Німеччині авто, його переганяють в Литву, ставлять на облік на якусь компанію, завозять через “верблюда” в Україну, і ці послуги коштують від 900 до 1400 євро”, – розповів він.

За його словами, фірми-посередники за цей час обзавелися необхідними засобами і лобі, щоб всіляко протидіяти подібним ініціативам.

“Якщо, наприклад, ввезено мільйон таких авто, то один мільярд євро українці передали цим людям, які займаються цим бізнесом. А тепер подумайте, за мільярд можна купити частину митниці і Ради, які будуть” кришувати “цей бізнес”, – зазначив Назаренко.

Такі посередники зникнуть, як тільки вартість розмитнення авто зрівняється з вартістю їх послуг, вважає він.

“Якщо держава завтра оголосить, що розмитнення буде коштувати 1400 євро, то кому понесуть гроші люди? Цим фірмочкам? Або заплатити ці гроші державі і розмитнити цей автомобіль? Тому ці хлопчики, які “кришують” цей бізнес на евробляхах, дуже незацікавлений, щоб податки знижувалися. Якщо зменшити податки, люди підуть розмитнювати машини, а не понесуть їм гроші за литовські номера. Тому вони протидіють. Я бачу реалії. В ВР зареєстровано 23 проекти щодо евроблях. Чому немає жодного законопроекту, який проміняв би мито, акцизний збір? На цьому заробляють шалені гроші”, – констатував глава автодилерів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Штрафи за тріщини на вітровому склі: чи варто переживати водіям

Коли на лобовому склі з'являється тріщина, водії часто замислюються, чи можна продовжувати їзду з таким…

12.01.2025

Розсекречено дизайн Honda Accord 2026: як змінилася зовнішність автомобіля

У китайському сегменті Інтернету з’явилися фото з закритої презентації популярної моделі. Очевидцям вдалося зняти автомобіль…

12.01.2025

Представлено універсал Zeekr 007 GT: елегантність і потужність в одному автомобілі

Представлений ефектний універсал Zeekr 007 GT. Преміум-бренд Geely поділився офіційними фотографіями новинки, і одночасно у…

12.01.2025

Українцям додали ще один податок на авто

З 2025 року в Україні власники авто, вартість яких перевищує 3 мільйони гривень і які…

12.01.2025

Jeep відмовляється від Grand Cherokee заради нового Wagoneer S у Європі

Компанія Jeep оголосила про своє рішення припинити продаж моделі Grand Cherokee в Європі та замінити…

12.01.2025

Швидкість обмежать до 30 км/год: які зміни чекають на водіїв

У Греції було ухвалене важливе рішення обмежити швидкість автомобілів до 30 км/год у всіх містах,…

12.01.2025