Компанія Mercedes-Benz 5 жовтня представила оновлені версії хетчбека та седана A-Class, а також компактвена B-Class.
У A-Class зміни екстер’єру мінімальні. У ґратах радіатора інший патерн — замість хромованого «пунктиру» зі змінним кроком застосовано безліч трипроменевих «зірочок», які римуються з емблемою. Панель капота A-Class у всіх версіях відтепер має два поздовжні підштампування – вони підкреслюють спортивний стиль автомобіля. Передній бампер у стандартному варіанті втратив чотири «леза» по кутах, а в AMG-пакеті повітрозабірники візуально об’єднали в цілісний елемент за допомогою горизонтального прорізу.
У базовій комплектації A-Class – старі галогенові фари, але опціональні LED-блоки отримали нову графіку. Також дизайнери підретушували малюнок задніх ліхтарів.
У салоні збільшено екран медіасистеми. У базовій версії раніше його діагональ становила 7 дюймів, тепер – 10,25 дюйма. Розмірність цифрового щитка, як і раніше, 7 дюймів, але з’явилася можливість за доплату замовити 10,25-дюймовий екран.
З центральної консолі прибрали клавіші швидкого доступу, управління другорядними функціями відтепер здійснюється виключно через сенсорний екран або голосовими командами. З’явилася можливість активації завантажених налаштувань конкретного водія за допомогою відбитка пальця.
У трехспицевого керма форма стала експресивнішою. Базова комплектація моделі доповнена відеокамерою заднього виду, шкіряною обробкою обода керма та пакетом USB-роз’ємів.
Щодо техніки нововведення такі. Бензинові модифікації A-Class відтепер доповнені системою типу м’який гібрид – з 48-вольтовим стартер-генератором, він допомагає при розгоні, додає 13 к.с. Стартер-генератор несумісний з механічною КП, тому така трансмісія більше недоступна для «ашки» — лише 7- чи 8-ступінчасті преселективні «роботи».
Гібрид A250 e , що підключається , отримав оновлений електромотор, який тепер розвиває 80 кВт (109 л.с. +7 л.с.). На чистій електротязі така версія може проїхати до 81 км. Гамма бензинових A-Class складається з варіантів A180 (136 к.с.), A200 (163 к.с.), A220 (190 к.с.) та A250 (224 к.с.). Перші дві модифікації передньопривідні, третя та четверта – повнопривідні. Лінійка дизельних включає A180 d (116 к.с.), A200 d (150 к.с.) та A220 d (190 к.с.), у них передній привід. Гібридний A250 e (163 к.с.) має передні провідні колеса.
Лінійка спортивних варіантів AMG відтепер складається з A35 (306 к.с.) та A45 S (421 к.с.), вибуло виконання A45 (387 к.с.). Привід Mercedes-AMG A-Class повний.
Одночасно оновлений соплатформенний з A-Class компакт -вен B-Class . Він також отримав новий бампер зі злегка зміненою пластикою та капот із поздовжніми підштампуваннями, іншу графіку фар та ліхтарів, змінений патерн решітки радіатора, збільшений до 10,25 дюйма екран медіасистеми. У частині техніки нововведення аналогічні A-Class , тобто бензинові машини доповнені стартер-генератором, а потужність електромотора в гібриді B250 e підвищена на 5 кВт.
Продажі оновлених A-Class/B-Class в ЄС стартують наприкінці жовтня, в Росії офіційними каналами на цю модель можна не чекати — принаймні поки що діють жорсткі санкції проти нашої країни.
Нинішні A-Class W177 та B-Class W247 випускають з 2018 року.
Водії часто сперечаються про те, який антифриз вибрати – червоний, зелений, жовтий чи будь-який інший.…
Щороку японські страховики публікують оновлені дані про викрадення автомобілів, і статистика 2024 року знову виявилася…
BMW всерйоз націлена на сегмент справжніх позашляховиків. Компанія розглядає запуск окремої лінійки моделей з підвищеною…
Французьке видання L'Argus перевірило понад 80 електромобілів, протестувавши їх запас ходу під час руху швидкісними…
Універсали підвищеної прохідності поступово йдуть із ринку. Один із таких прикладів Subaru Outback, який у…
Інженери Toyota Gosei розробили технологію, що дозволяє світлу проходити крізь пофарбовані пластикові поверхні, відкриваючи нові…
Leave a Comment