Названо п’ять кросоверів з найнадійнішими моторами

0
1324

Двигуни об’ємом 2.0 літри загалом мають більший ресурс, ніж 1.6-літрові агрегати, до того ж вони забезпечують кращу динаміку та впевненість при обгонах. Тому експерти вирішили розповісти про 5 кросоверів із майже вічними 2.0-літровими моторами. Під словом «вічні» мається на увазі здатність проїхати без капремонту приблизно 400 тисяч кілометрів, пише today.ua .

Mitsubishi ASX

Кросовер Mitsubishi ASX оснащується двигуном 4B11, який розроблений інженерами компаній Mitsubishi та Hyundai. Заявлено ресурс у 250 тисяч кілометрів. Насправді ресурс сягає 400 тисяч кілометрів. При перегрівах можливі тріщини в головці блоку циліндрів і підставі випускного колектора, тому потрібний контроль робочої температури та рівня олії.

Nissan Qashqai

2,0 л двигун MR20DE працює разом із варіатором JF011E/JF016E, але є й механічна коробка передач. Цей мотор вимогливий щодо обслуговування, але 300 тисяч кілометрів до капремонту здебільшого витримує. З недоліків – швидкий розвиток надмірної витрати олії. Ланцюг ГРМ може розтягнутися до 100-120 тисяч. Олію рекомендують міняти приблизно через кожні 8000 км пробігу.

Зараз читають  Hyundai представила електроседан Ioniq 6

Рено Дастер

Двигун F4R з чавунним блоком працює разом із механічною або чотириступінчастою автоматичною коробкою передач. Це простий в експлуатації та ремонті силовий агрегат. Але масложер іноді розвивається до 100 тисяч км. Фазорегулятори не доживають до 100 тис. км. Потрібно час від часу прочищати дросельні заслінки та паливні форсунки. Без капремонту може проїхати близько 400 000 км.

Мазда СХ-5

Цей японський кросовер оснащується двигуном PE-VPS лінійки Skyactiv, який дуже економічний. Силовий агрегат вимогливий до якості палива та олії. Рекомендуємо стежити за рівнем олії. Mazda каже, що ресурс цього двигуна складає 300 тис. км. Насправді, може бути більше.

Toyota RAV4

У лінійці двигунів Toyota RAV4 є 2,0 л двигун 3ZR-FE. Його ресурс може становити 300–350 тисяч км. Якщо вчасно усувати проблеми у вигляді, наприклад, недовговічної водяної помпи, а також промивати дросельну заслінку. Підвищена витрата олії може розпочатися вже приблизно до 30-50 тис. км. пробігу.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.