На ринку ще можна знайти машини з дуже надійними автоматичними трансмісіями, які можуть десятиліттями служити вірою та правдою. А якщо щось із ними й трапляється, то ремонт виявиться досить простим та відносно дешевим.
Йдеться про АКПП Jatco JF613E , яка у Nissan називається RE6F01A , у Mitsubishi – F6AJA , а у Renault – AJO . Ця коробка відрізняється просто величезним запасом міцності «залізом». До 2013 року нею оснащувалися багато кросовери і не тільки: Nissan Murano , Nissan X-Trail другого покоління з дизельним мотором, Renault Koleos , Mitsubishi Outlander з 3,0-літровим мотором, а на Mitsubishi Lancer вона взагалі ставилася до 2017.
Експерт зазначив, що одна з головних особливостей цієї коробки передач – точні налаштування електроніки, які не дозволяють перевантажувати соленоїди і підключають блокування гідротрансформатора в режимі, що щадить, з прослизанням фрикціонів. Цим Jatco JF613E відрізняється від аналогічних вузлів від Aisin та GM .
При цьому не слід забувати про регулярне обслуговування коробки передач. Варто міняти мастило на традиційних 80-100 тисячах км, оскільки бруд виводить з ладу втулки та кільця. Проте дуже часто трапляються випадки, коли без заміни мастила JF613E спокійно ходять до 180–200 тисяч кілометрів.