Електричний Mercedes-Benz побив власний рекорд автономності

Час читання: 2 хв.
0

Концепт-кар Vision EQXX зміг пройти на одному заряді 1202 км.

У квітні поточного року компанія Mercedes-Benz оголосила, що прототип Vision EQXX зміг проїхати з Німеччини до південного узбережжя Франції, в Кассіс, через Альпи за 11 годин і 32 хвилини, подолавши за цей час зі зміною двох водіїв загальну дистанцію 1008 кілометрів. Під час руху автомобіль використовував сонячні панелі на даху, які живили акумулятори, а також для заряджання використовувалося рекуперативне гальмування. Власний рекорд Vision EQXX побив уже влітку на шляху до Фестивалю швидкості в Гудвуді.

Під час першої подорожі температура повітря становила 3 ​​до 18 градусів тепла. Електромобіль витрачав 8,7 кВт*год. на 100 км шляху і на кінцевій точці показував запас ходу 140 км. Тепер же Новим викликом для концепт-кара стала 30-градусна спека та інтенсивний трафік навколо Штутгарта та на південному сході Англії у новій подорожі.

Реклама

Тепер концепт стартував зі Штутгарта, а потім перетнув французький кордон недалеко від Страсбурга, пройшов через північну Францію до Кале, де електрокар подолав Євротунель під Ла-Маншем. Потім машина проїхала трасою M25 навколо Лондона і опинилася на базі команди Mercedes-Benz Формули-1 у Бреклі. Завершився маршрут на гоночній трасі «Сільверстоун», де нідерландський пілот заводської команди Mercedes – EQ Formula E і чинний чемпіон серії Формула-Е Нік де Вріс проїхав трасою ще 11 кіл і повністю витратив запас енергії в батареях. За 14 годин 30 хвилин автомобіль пройшов 1202 кілометри, а середня витрата енергії знаходилася на рівні 8,3 кВт*год на 100 км шляху.

Представники компанії зазначили, що при розрахунку витрати енергії вони враховували, що близько 51 км. в тунелі електромобіль їхав поїздом, а на трасі «Сільверстоун» електрокар розганявся до 140 км/год. Під час руху кондиціонер був увімкнений вісім годин. Інженери німецької компанії назвали Vision EQXX найенергоефективнішим електрокаром марки за всю історію. Також вони пообіцяли, що багато технічних рішень буде використано на серійних моделях.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!