Компанія Hyundai відправляє у відставку електрифікований ліфтбек Ioniq (він був представлений у версії звичайний гібрид, гібрид із функцією підзаряджання та електромобіль). Останній екземпляр моделі зійде з конвеєра заводу в Ульсані уже в липні.
Сімейство моделі Hyundai Ioniq дебютувало у 2016 році. У 2019 році воно оновилося, а через рік з’ясувалося, що Hyundai виділяє Ioniq в окремий бренд, під яким будуть випускатися виключно електромобілі. Проте оригінальний Айонік ще залишався в строю.
Гібридний Ioniq комплектувався 1,6-літровим ДВЗ, який працював за циклом Аткінсона, та 44-сильним електромотором. Останній живила батарея ємністю 1,56 кіловат-години. У PHEV-варіанта в арсеналі були 61-сильний електродвигун і акумулятор на 8,9 кіловат-години, а повністю електричному Ioniq – 136-сильний електромотор і батарея ємністю 38,3 кіловат-години. Запас ходу електромобіля становив 294 км.
Але тепер життєвий цикл оригінального Ioniq добігає кінця. Прийом замовлень на ліфтбеки вже зупинено. Прямого наступника модель не матиме, назва Ioniq повністю перейде новому суббренду електромобілів.
Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…
Восени водії часто стикаються з проблемою запотівання скла, особливо вранці, коли вікна вкриваються вологим туманом.…
Багато автовласників помилково вважають, що кондиціонер у машині потрібно включати влітку. Тому вони його не…
В Україні покарання за використання літніх шин узимку прямо не передбачене, однак водія можуть оштрафувати…
У світі преміальних німецьких автомобілів традиційно змагаються три гіганти — BMW, Mercedes-Benz та Audi. Однак…
Питання щодо обов'язку водія показувати поліцейському медичну аптечку часто викликає суперечки. Частина водіїв вважає, що…
Leave a Comment