Компанія Hyundai відправляє у відставку електрифікований ліфтбек Ioniq (він був представлений у версії звичайний гібрид, гібрид із функцією підзаряджання та електромобіль). Останній екземпляр моделі зійде з конвеєра заводу в Ульсані уже в липні.
Сімейство моделі Hyundai Ioniq дебютувало у 2016 році. У 2019 році воно оновилося, а через рік з’ясувалося, що Hyundai виділяє Ioniq в окремий бренд, під яким будуть випускатися виключно електромобілі. Проте оригінальний Айонік ще залишався в строю.
Гібридний Ioniq комплектувався 1,6-літровим ДВЗ, який працював за циклом Аткінсона, та 44-сильним електромотором. Останній живила батарея ємністю 1,56 кіловат-години. У PHEV-варіанта в арсеналі були 61-сильний електродвигун і акумулятор на 8,9 кіловат-години, а повністю електричному Ioniq – 136-сильний електромотор і батарея ємністю 38,3 кіловат-години. Запас ходу електромобіля становив 294 км.
Але тепер життєвий цикл оригінального Ioniq добігає кінця. Прийом замовлень на ліфтбеки вже зупинено. Прямого наступника модель не матиме, назва Ioniq повністю перейде новому суббренду електромобілів.
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Leave a Comment