Компанія Hyundai відправляє у відставку електрифікований ліфтбек Ioniq (він був представлений у версії звичайний гібрид, гібрид із функцією підзаряджання та електромобіль). Останній екземпляр моделі зійде з конвеєра заводу в Ульсані уже в липні.
Сімейство моделі Hyundai Ioniq дебютувало у 2016 році. У 2019 році воно оновилося, а через рік з’ясувалося, що Hyundai виділяє Ioniq в окремий бренд, під яким будуть випускатися виключно електромобілі. Проте оригінальний Айонік ще залишався в строю.
Гібридний Ioniq комплектувався 1,6-літровим ДВЗ, який працював за циклом Аткінсона, та 44-сильним електромотором. Останній живила батарея ємністю 1,56 кіловат-години. У PHEV-варіанта в арсеналі були 61-сильний електродвигун і акумулятор на 8,9 кіловат-години, а повністю електричному Ioniq – 136-сильний електромотор і батарея ємністю 38,3 кіловат-години. Запас ходу електромобіля становив 294 км.
Але тепер життєвий цикл оригінального Ioniq добігає кінця. Прийом замовлень на ліфтбеки вже зупинено. Прямого наступника модель не матиме, назва Ioniq повністю перейде новому суббренду електромобілів.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment