Новинка випускатиметься на підприємстві концерну Stellantis в Іспанії.
У модельній лінійці концерну Stellantis з’явився ще один клон. Новий «каблучок» Fiat Doblo – це зібрання автомобілів Citroen Berlingo, Peugeot Rifter/Partner, Opel/Vauxhall Combo та Toyota ProAce City . Це сімейство було представлено в 2018 році, хоча, за мірками комерційних машин, воно ще свіже. І вже точно новий бейдж-інжиніринговий Fiat Doblo сучасніше оригінальної моделі Doblo другої генерації, яка йде з 2010 року.
Від родичів під іншими брендами новий Doblo відрізняється незначною мірою. А найбільша уніфікація у нього – з фургоном Citroen Berlingo : у нього взято передній бампер та фари. Оригінальними зробили лише облицювання передка, дрібний декор та шильдики. Але якщо пасажирський варіант Berlingo має зовсім інше обличчя в стилістиці легковиків цієї марки, то Doblo цей дизайн єдиний для всіх модифікацій: пасажирської, вантажний і комбі.
Для нового Fiat Doblo запропоновані версії завдовжки 4,4 або 4,75 метра, у другому випадку можна замовити третій ряд крісел. Інтер’єр нового Doblo такий самий, як у побратимів: своя лише емблема на рульовому колесі. На другому ряду знаходяться три роздільні сидіння з індивідуальними регулюваннями та кріпленнями Isofix . Набір опцій уніфікований, але маркетологи Fiat винайшли “чарівні” назви. Наприклад, салонне дзеркало з вбудованим екраном називається Magic Mirror , дах зі скляними секціями – Magic Top , а підйомне заднє скло названо Magic Window.
Пасажирський Fiat пропонується лише в електричному варіанті під назвою E-Doblo . Ще в січні концерн Stellantis повідомив, що на європейському ринку пасажирські «каблучки» та мінівени-близнюки залишаться лише в батарейних модифікаціях. Це зроблено, щоб уникнути штрафів за перевищення середнього рівня викидів CO2 за модельною лінійкою. Fiat E-Doblo має електродвигун із віддачею 136 л.с. і 260 Нм моменту, що крутить, ємність тягового акумулятора – 50 кВт∙год, дальність ходу – 280 км по циклу WLTP : все як у інших «побратимів».
Фургон Fiat Doblo може бути не тільки електричним, але і з ДВЗ, у цьому випадку вантажопідйомність підвищується з 800 кг до 1000 кг. На вибір – бензиновий турбоагрегат 1.2 (110 к.с.) та турбодизель 1.5 (100 або 130 к.с.). Усі модифікації мають механічну коробку передач, а 8-ступінчастий “автомат” – опція для 130-сильних версій.
Збирати новий Fiat Doblo на тому ж підприємстві концерну Stellantis в Іспанії, де випускають «каблучки» під іншими марками. Паралельно в Туреччині продовжуватиметься виробництво Doblo другого покоління: з Європи ця модель піде, але під брендом Ram ці машини також поставляють до Північної та Південної Америки.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Миськів Роман
Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.
Leave a Comment