Компанія Lexus представила кросовер Lexus RX нового покоління

0
368

RX п’ятого покоління повністю змінився, зберігши продуктивність Lexus Driving Signature та дизайн Lexus наступного покоління. Автомобіль оснащений DIRECT4 – нещодавно розробленою системою повного приводу, що забезпечує задоволення водіння.

З моменту свого заснування в 1989 році компанія Lexus завжди дотримувалася духу інновацій і продовжує брати на себе завдання надання нових технологій та цінності своїм клієнтам. На основі концепції Lexus Electrified, оголошеної в 2019 році, автовиробник має намір досягти значного поліпшення фундаментальних характеристик за допомогою технологій електрифікації та запропонувати рішення для електрифікованих транспортних засобів, таких як HEV та PHEV. До 2030 інженери марки мають намір створити повну лінійку електромобілів у всіх категоріях, а до 2035 націлені на 100% продажів електромобілів по всьому світу, сприяючи створенню суспільства з нульовим викидом вуглецю.

Оригінальний RX 300 став піонером у новому сегменті – розкішних кросоверах – коли він дебютував у Північній Америці у 1998 році. Спираючись на це, у 2005 році Lexus випустила свою першу модель HEV, RX400h – перший у світі гібридний люксовий кросовер. З 1998 року до кінця квітня 2022 року було реалізовано загалом близько 3,5 мільйонів автомобілів приблизно в 95 країнах та регіонах. Будучи базовою моделлю Lexus, він розвивався за підтримки багатьох клієнтів у всьому світі.

Новий RX вже у п’ятому поколінні є піонером на ринку розкішних кросоверів і зазнав повного оновлення, оскільки є базовою моделлю Lexus. Першим завданням було створити автомобіль, яким було б весело керувати та який міг би вести діалог із водієм. Lexus Driving Signature розвивається ще далі за рахунок ретельного поліпшення основних характеристик автомобіля, зберігаючи при цьому плавність ходу і високий рівень безшумності, що лежать в основі марки Lexus.

Після RZ для нового RX500h F SPORT Performance доступна система повного приводу DIRECT4 з використанням технології електрифікації. Це точне управління повним приводом працює у поєднанні з недавно розробленою гібридною електричною системою, щоб максимізувати зчеплення передніх та задніх коліс. З DIRECT4 водії оцінять бадьоряче, прямолінійне та насичене крутним моментом ведення. Крім того, моторна гама стала ширшою.

Другим завданням була зміна дизайну. Що стосується зовнішнього дизайну, Lexus бере на себе завдання створення унікальної ідентичності за рахунок використання «загостреного кузова», що забезпечує достатню функціональність охолодження з потужним стилем дизайну, що передає нові відчуття водіння. Дизайн інтер’єру заснований на орієнтованій на людину концепції Tazuna, метою якої є створення місця водія, що забезпечує глибший і інтуїтивніший зв’язок між автомобілем і водієм.

Найпотужніший RX 500h F SPORT Performance оснащений системою повного приводу DIRECT4 та нещодавно розробленою гібридною силовою установкою на базі 2,4-літрового бензинового двигуна з турбонаддувом, якому допомагає електричний мотор eAxle, встановлений на задній осі. Також гібридизації зазнав 2,5-літровий PHEV E-Four, який забезпечує найкращий у своєму класі запас ходу для електромобіля та потужне прискорення.

Габаритні розміри новинки дуже змінилися в порівнянні з попередником. Так, при тій же довжині кузова в 4890 мм, Lexus RX п’ятого покоління став на 25 мм ширше (1920 мм) і на 10 мм нижче (1695 мм). Колісна база розтягнулася до 2850 мм, що на 60 мм більше, ніж у четвертої генерації моделі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!