Майбутній Mercedes-Benz EQG – електрична версія позашляховика G-Class – стане носієм акумуляторів нового покоління. Партнером автоконцерну у створенні нових осередків стала американська компанія Sila.
У батареях використовуватиметься кремнієвий анод замість графітового. Заміна матеріалу дозволить значно збільшити щільність акумулятора без шкоди для безпеки. Очікується, що збільшення становитиме до 40%.
Нова технологія дозволить зробити батареї легшими та компактнішими при тій самій ємності. Або використовувати блок тих самих розмірів та масі, але він дозволить зберігати більше енергії, що збільшить запас ходу на одному заряді. Заряджання теж відбуватиметься швидше.
Mercedes-Benz стане першим автомобільним партнером компанії Sila. Її завод у штаті Вашингтон працює на джерелах енергії, що повністю відновлюються, а це зробить електричний Гелендваген ще більш «зеленим».
Відзначимо, що прототип електричного G-класу показали восени 2021 року. Стилістика кузова, рамна конструкція та знижувальний ряд у трансмісії збережені. Електродвигунів позашляховика буде чотири, ємність акумуляторів топової версії перевищить 100 кВт*год. Запуск виробництва моделі запланований на 2025 рік.
Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…
Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…
З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…
З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…
Mercedes-Benz EQXX проїхав із Ер-Ріяду до Дубая на одній зарядці батареї. Mercedes-Benz прозвітував про третій…
Супергібрид Lamborghini Revuelto отримає обважування від DMC за ціною суперкара Huracan. Навесні 2023 року компанія…
Leave a Comment