Майбутній Mercedes-Benz EQG – електрична версія позашляховика G-Class – стане носієм акумуляторів нового покоління. Партнером автоконцерну у створенні нових осередків стала американська компанія Sila.
У батареях використовуватиметься кремнієвий анод замість графітового. Заміна матеріалу дозволить значно збільшити щільність акумулятора без шкоди для безпеки. Очікується, що збільшення становитиме до 40%.
Нова технологія дозволить зробити батареї легшими та компактнішими при тій самій ємності. Або використовувати блок тих самих розмірів та масі, але він дозволить зберігати більше енергії, що збільшить запас ходу на одному заряді. Заряджання теж відбуватиметься швидше.
Mercedes-Benz стане першим автомобільним партнером компанії Sila. Її завод у штаті Вашингтон працює на джерелах енергії, що повністю відновлюються, а це зробить електричний Гелендваген ще більш «зеленим».
Відзначимо, що прототип електричного G-класу показали восени 2021 року. Стилістика кузова, рамна конструкція та знижувальний ряд у трансмісії збережені. Електродвигунів позашляховика буде чотири, ємність акумуляторів топової версії перевищить 100 кВт*год. Запуск виробництва моделі запланований на 2025 рік.
Питання обмеження віку для водіїв активно обговорюється у багатьох країнах світу: деякі вже мають законодавчі…
Найпопулярнішими зимовими шинами 2025 року залишаються моделі від Michelin, Nokian, Continental та Goodyear, що пропонують…
Як і більшість інших великих автовиробників, Toyota поступово електрифікує свій модельний ряд. Окремим напрямом у…
Українські водії часто роблять запас пального "на чорний день", особливо коли ціни ростуть, а на…
Німецька організація Deutsche Umwelthilfe (DUH) підтвердила високу ефективність нового Mercedes-Benz CLA, створеного на платформі MMA,…
Porsche готується випустити електричну версію Cayenne, створену на новій платформі PPE, розробленій спільно з Audi.…
Leave a Comment