Майбутній Mercedes-Benz EQG – електрична версія позашляховика G-Class – стане носієм акумуляторів нового покоління. Партнером автоконцерну у створенні нових осередків стала американська компанія Sila.
У батареях використовуватиметься кремнієвий анод замість графітового. Заміна матеріалу дозволить значно збільшити щільність акумулятора без шкоди для безпеки. Очікується, що збільшення становитиме до 40%.
Нова технологія дозволить зробити батареї легшими та компактнішими при тій самій ємності. Або використовувати блок тих самих розмірів та масі, але він дозволить зберігати більше енергії, що збільшить запас ходу на одному заряді. Заряджання теж відбуватиметься швидше.
Mercedes-Benz стане першим автомобільним партнером компанії Sila. Її завод у штаті Вашингтон працює на джерелах енергії, що повністю відновлюються, а це зробить електричний Гелендваген ще більш «зеленим».
Відзначимо, що прототип електричного G-класу показали восени 2021 року. Стилістика кузова, рамна конструкція та знижувальний ряд у трансмісії збережені. Електродвигунів позашляховика буде чотири, ємність акумуляторів топової версії перевищить 100 кВт*год. Запуск виробництва моделі запланований на 2025 рік.
Безперервне підвищення цін на пальне в Україні протягом кількох місяців і невизначеність щодо їх стабілізації…
У жовтні водіям варто подумати про заміну літньої гуми на зимову, адже сезонні шини забезпечують…
Перші зображення нового Kia Sorento вже з'явилися в Мережі, хоча офіційний дебют моделі очікується лише…
Nissan продовжує долати наслідки фінансової кризи: продажі падають, дилерські центри зачиняються, а частина моделей втрачає…
На вторинному ринку білі автомобілі зазвичай дешевші, бо білий - це простий і недорогий у…
Toyota готується представити нове покоління позашляховика Fortuner, який побудований на тій же платформі, що й…
Leave a Comment