Сучасні тенденції в автопромисловості привчили нас до зростання технічної складності автомобілів. У минулому столітті ніхто не думав, що популярні бюджетні моделі домінуючих брендів будуть використовувати технічні рішення, призначені раніше тільки для преміум-класу. Турбокомпресори, безпосереднє упорскування пального та передові системи зниження викидів стали звичайним явищем у міських легковиках.
Деякі виробники запроваджували нову школу конструювання двигунів, інші вдосконалювали агрегати давнього походження. Порівняно з новітніми турбонаддувними аналогами, вони не блищали продуктивністю або високою паливною економічністю, але виявилися напрочуд довговічними, про що свідчить їхня значна частка на вторинному ринку.
Як пише finance.ua, експерти відібрали кілька популярних бюджетних машин, під капотом яких стоїть надійний, максимально простий та безвідмовний силовий агрегат — ідеальне відображення спокійної роботи.
1. Toyota Corolla
Навряд чи це для когось стане сюрпризом. Toyota завжди славилася надійністю. Ось чому її продукти успішно лідирують у галузі за кількістю продажів. Крім того, що тойотівські мотори дуже надійні, вони невибагливі в обслуговуванні, і запчастини для них легко знайти.
Двигун 1ZR-FE (або 4ZR-FE для китайського ринку) — один із найекономічніших у лінійці Toyota. Цей рядний чотирициліндровик з литим алюмінієвим блоком циліндрів здатний забезпечити пробіг у 400 тис. км без необхідності капремонту, а розподілене упорскування пального допомагає підвищити загальну ефективність та знизити витрати пального.
2. Renault Megane III
У лінійці бензинових двигунів Megane III переважають мотори TCe — довговічні, хоч і не дуже дешеві в ремонті через наявність турбокомпресора і, в деяких випадках, безпосереднього впорскування пального.
Однак, впроваджуючи інноваційні мотори, Renault зберіг випробуваного часом «старенького» — 1.6L 16V потужністю 101 або 110 к.с. Другий варіант у поєднанні з 6-ступінчастою коробкою забезпечує значно кращу продуктивність, а пального споживає майже так само мало.
3. Hyundai Solaris
Це один з найчастіше запитуваних компактних автомобілів на сайтах оголошень, і в ньому чимало привабливих якостей, крім симпатичного вигляду та доступної ціни. Серед них атмосферні бензинові мотори Kappa та Gamma об’ємом 1,4 та 1,6 літра — G4LC та G4FG.
Особливо багато похвали збирає останній. Його прототип G4FC, який добре зарекомендував себе в попередньому поколінні Соляриса, передав нащадку найкращі зі своїх якостей: економічність, бадьорість і довговічність. Незважаючи на шумність роботи, брак тяги на низьких оборотах, прискорене зношування ГРМ та деякі інші недоліки, у нього похвальний ресурс роботи — в середньому 300 тис. км без капремонту.
4. Lada Granta
Покупцям Granta доводиться закривати очі на непоказний характер цього автомобіля, низьку якість пластику всередині та багато інших недоліків. Але двигуни тут справді непогані.
Найбільше позитивних відгуків збирають 16-клапанні варіації з індексом ВАЗ-21126 і 21127. Вони не відрізняються вишуканістю або високою продуктивністю, але прості за конструкцією, недорогі в ремонті, не споживають занадто багато пального і напрочуд довго служать при правильному регулярному обслуговуванні.
5. Opel Astra
Доступний у різних варіантах кузова (хетчбеки з трьома та п’ятьма дверима, седан, універсал, навіть кабріолет), цей німець добротно сконструйований і оптимально налаштований. Крім інших чеснот, він має ряд вдалих силових агрегатів, включаючи як турбовані, так і найпростіші безнаддувні версії.
Щоправда, не всі вони однаково добре і легко справляються з важкою Астрою (вага мінімум 1,25 тонни). Але якщо не перевантажувати машину багажем при повному комплекті пасажирів і їздити переважно міськими/заміськими дорогами, потужності будь-якого з них буде достатньо.
Серед найбільш популярних у покупців моторів треба відзначити бензинові 1,4- та 1,6-літрові GM Ecotec серій A14/A16 та Z16. Ці економічні, але дуже важкі агрегати радують якісним виконанням та тривалим терміном служби, проходячи по 300-500 тис. км з мізерною кількістю відмов.
Які ще двигуни прослужать довго, якщо їх сумлінно обслуговувати?
Це далеко не всі агрегати, що вражають надійністю не одне покоління автомобілістів, — лише найяскравіші їх представники. Але щоб досягти максимальної віддачі від будь-якого з них, потрібно регулярно проводити техобслуговування та підтримувати в ідеальному стані систему з усіма її компонентами, що вимагають заміни за певного пробігу, від ланцюгів ГРМ та кріплень двигуна до мастила.
Втім, це стосується будь-якого автомобіля та двигуна, бо не існує моделей, які не потребують технічного обслуговування.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment