Авто

BMW X7 довів свою перевагу над електричним iX

Сьогодні BMW прагне розвиватися. Компанія поступово переходить до політики “спочатку електромобілі”, яка відповідає тому, що хочуть уряди та деякі клієнти. Але чи зможе останній iX xDrive50 протистояти X7 M50i xDrive із двигуном V8 у перетягуванні каната? Відповідь є.

BMW iX це серйозна «заявка» баварського автовиробника. Незважаючи на те, що він просуває нову зовнішність, яка змусила всіх людей знову говорити про нього після M3 та M4, ті, хто мав можливість керувати ним, у захваті від Sports Activity Vehicle (SAV). Так BMW називає свої позашляховики, які не призначені для підкорення бездоріжжя.

З іншого боку, BMW X7 – це те, що виробнику потрібно давно. Це повноцінний семимісний автомобіль, який можна замовити у версії з капітанськими кріслами. Як це зараз виглядає, це успіх. Люди люблять свої великі SAV, тому що ці автомобілі чудово підходять для великих сімей та тривалої відпустки.

Раніше ці дві машини змагалися одна з одною у дрэг-рейсингу, і електромобіль переміг баварський SAV. Тепер ці два гіганти вирішили зрівнятися у перетягуванні каната. На думку Мета Вотсона з Carwow, повністю електричний автомобіль зможе перемогти могутній V8. Його команда поставила iX xDrive50 поряд з X7 M50i xDrive та розпочала змагання.

Електромобіль може похвалитися батареєю ємністю 105,2 кВт-год і двома двигунами змінного струму з постійними магнітами, які забезпечують потужність 523 кінських сил, у той час як двигун внутрішнього згоряння X7 приводить в дію 8 циліндрів, щоб виробляти 537 кінських сил.

Дві машини стартують майже однаково, як можна побачити на нижче. Але результат ставить X7 перше місце. У iX раптово відключилося живлення, що дало X7 із двигуном V8 шанс просунутися вперед. Правильна коробка передач та найкращі шини також трохи допомогли. Тим не менш, треба відзначити, що iX xDrive50 досить добре справлявся з постійним навантаженням.

Більш того, потужному X7 протистоїть ще один автомобіль з двигуном V8 – це Mercedes-AMG G 63. BMW, як і раніше, виходить на перше місце, ще раз доводячи, що він може утримати свій статус потужного позашляховика (або SAV), у той час як дуже дорогий і шикарний Mercedes почав видавати всілякі повідомлення про помилки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Porsche переглядає стратегію: електромобілі більше не домінують

Porsche змінила свої плани щодо електромобілів: ринок виявився менш перспективним, ніж компанія очікувала. Раніше Porsche…

18.11.2025

Які автомобілі з США найчастіше везуть в Україну

Все більше автомобілів в Україні імпортують зі США, і жовтневі статистичні дані це чітко підтверджують.…

18.11.2025

Renault Twingo нового покоління здивував ціною та оснащенням

Renault готує до продажу нове покоління електричного Twingo 2026. Компанія запустила спеціальну серію одразу після…

18.11.2025

Експерт розповів, чому система Start/Stop може погано впливати на автомобіль взимку

Система Start/Stop дійсно допомагає економити пальне в заторах, але взимку її краще вимикати. Досвідчені мотористи…

18.11.2025

Новий RAV4 показали у вигляді сучасного крос-купе (ФОТО)

Toyota у травні представила нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітно оновлений зовнішній вигляд і…

18.11.2025

ЄС розглядає перегляд заборони на продаж нових авто з ДВЗ з 2035 року

В ЄС знову обговорюють заборону продажу нових автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) з 2035…

18.11.2025