Авто

BMW X7 довів свою перевагу над електричним iX

Сьогодні BMW прагне розвиватися. Компанія поступово переходить до політики “спочатку електромобілі”, яка відповідає тому, що хочуть уряди та деякі клієнти. Але чи зможе останній iX xDrive50 протистояти X7 M50i xDrive із двигуном V8 у перетягуванні каната? Відповідь є.

BMW iX це серйозна «заявка» баварського автовиробника. Незважаючи на те, що він просуває нову зовнішність, яка змусила всіх людей знову говорити про нього після M3 та M4, ті, хто мав можливість керувати ним, у захваті від Sports Activity Vehicle (SAV). Так BMW називає свої позашляховики, які не призначені для підкорення бездоріжжя.

З іншого боку, BMW X7 – це те, що виробнику потрібно давно. Це повноцінний семимісний автомобіль, який можна замовити у версії з капітанськими кріслами. Як це зараз виглядає, це успіх. Люди люблять свої великі SAV, тому що ці автомобілі чудово підходять для великих сімей та тривалої відпустки.

Раніше ці дві машини змагалися одна з одною у дрэг-рейсингу, і електромобіль переміг баварський SAV. Тепер ці два гіганти вирішили зрівнятися у перетягуванні каната. На думку Мета Вотсона з Carwow, повністю електричний автомобіль зможе перемогти могутній V8. Його команда поставила iX xDrive50 поряд з X7 M50i xDrive та розпочала змагання.

Електромобіль може похвалитися батареєю ємністю 105,2 кВт-год і двома двигунами змінного струму з постійними магнітами, які забезпечують потужність 523 кінських сил, у той час як двигун внутрішнього згоряння X7 приводить в дію 8 циліндрів, щоб виробляти 537 кінських сил.

Дві машини стартують майже однаково, як можна побачити на нижче. Але результат ставить X7 перше місце. У iX раптово відключилося живлення, що дало X7 із двигуном V8 шанс просунутися вперед. Правильна коробка передач та найкращі шини також трохи допомогли. Тим не менш, треба відзначити, що iX xDrive50 досить добре справлявся з постійним навантаженням.

Більш того, потужному X7 протистоїть ще один автомобіль з двигуном V8 – це Mercedes-AMG G 63. BMW, як і раніше, виходить на перше місце, ще раз доводячи, що він може утримати свій статус потужного позашляховика (або SAV), у той час як дуже дорогий і шикарний Mercedes почав видавати всілякі повідомлення про помилки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Названо 7 деталей, про заміну яких водії часто забувають

Зазвичай навіть початківці водії знають, які витратні матеріали в автомобілі потрібно міняти обов'язково - наприклад,…

26.10.2025

Дизельні автомобілі в Європі на межі завершення ери

За даними GlobalData, частка дизельних автомобілів на ринку Західної Європи вперше опустилася нижче психологічної позначки…

25.10.2025

Audi готує новий електричний хетчбек, який замінить A1 та Q2

Компанія Audi розпочала тести нової моделі початкового рівня, яка покликана замінити A1 і Q2 -…

25.10.2025

Чи подорожчає пальне після санкцій Трампа

Після рішення Дональда Трампа запровадити нові санкції проти російської нафтової галузі на українському паливному ринку…

25.10.2025

BMW і Mercedes-Benz створюють альянс для розвитку гібридів

Європейський ринок електромобілів переживає непрості часи: темпи впровадження нових електричних моделей сповільнилися, а автовиробники знову…

25.10.2025

Які культові моделі зникнуть із конвеєрів у найближчі роки

Автовиробники переживають масштабні зміни: електромобілі та кросовери швидко захоплюють ринок, а суворі екологічні стандарти та…

25.10.2025