Авто

BMW X7 довів свою перевагу над електричним iX

Share
Сьогодні BMW прагне розвиватися. Компанія поступово переходить до політики “спочатку електромобілі”, яка відповідає тому, що хочуть уряди та деякі клієнти. Але чи зможе останній iX xDrive50 протистояти X7 M50i xDrive із двигуном V8 у перетягуванні каната? Відповідь є.

BMW iX це серйозна «заявка» баварського автовиробника. Незважаючи на те, що він просуває нову зовнішність, яка змусила всіх людей знову говорити про нього після M3 та M4, ті, хто мав можливість керувати ним, у захваті від Sports Activity Vehicle (SAV). Так BMW називає свої позашляховики, які не призначені для підкорення бездоріжжя.

З іншого боку, BMW X7 – це те, що виробнику потрібно давно. Це повноцінний семимісний автомобіль, який можна замовити у версії з капітанськими кріслами. Як це зараз виглядає, це успіх. Люди люблять свої великі SAV, тому що ці автомобілі чудово підходять для великих сімей та тривалої відпустки.

Раніше ці дві машини змагалися одна з одною у дрэг-рейсингу, і електромобіль переміг баварський SAV. Тепер ці два гіганти вирішили зрівнятися у перетягуванні каната. На думку Мета Вотсона з Carwow, повністю електричний автомобіль зможе перемогти могутній V8. Його команда поставила iX xDrive50 поряд з X7 M50i xDrive та розпочала змагання.

Електромобіль може похвалитися батареєю ємністю 105,2 кВт-год і двома двигунами змінного струму з постійними магнітами, які забезпечують потужність 523 кінських сил, у той час як двигун внутрішнього згоряння X7 приводить в дію 8 циліндрів, щоб виробляти 537 кінських сил.

Дві машини стартують майже однаково, як можна побачити на нижче. Але результат ставить X7 перше місце. У iX раптово відключилося живлення, що дало X7 із двигуном V8 шанс просунутися вперед. Правильна коробка передач та найкращі шини також трохи допомогли. Тим не менш, треба відзначити, що iX xDrive50 досить добре справлявся з постійним навантаженням.

Більш того, потужному X7 протистоїть ще один автомобіль з двигуном V8 – це Mercedes-AMG G 63. BMW, як і раніше, виходить на перше місце, ще раз доводячи, що він може утримати свій статус потужного позашляховика (або SAV), у той час як дуже дорогий і шикарний Mercedes почав видавати всілякі повідомлення про помилки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Автоінструктор розповів, що робити, коли зустрічна машина сліпить фарами

Кожному водієві знайома ситуація, коли зустрічна машина сліпить фарами. У такі моменти концентрація на дорозі…

30.06.2025

Експерти склали рейтинг найменш надійних позашляховиків 2025 року

Експерти Consumer Reports оприлюднили рейтинг найменш надійних SUV 2025 року, результати якого змушують серйозно задуматися…

30.06.2025

Водіям пояснили, як вони пошкоджують двигун, перевіряючи масло на щупі

Багато автолюбителів звикли самостійно контролювати рівень технічних рідин у своєму авто та доливати їх за…

30.06.2025

Як уникнути незаконного штрафу за несправні гальмівні сигнали

Досить часто українські водії стикаються з незаконними штрафами, які виписуються через необізнаність автовласників щодо своїх…

30.06.2025

Новий Dacia Duster стане електричним, але збереже легендарний повний привід

Dacia офіційно підтвердила плани випустити електричну версію свого популярного кросовера Duster, зберігаючи його відому позашляхову…

30.06.2025

Штраф за непристебнутий ремінь: що треба знати кожному водієві

Статистика свідчить, що менше половини українських водіїв користуються ременями безпеки під час поїздок, тим самим…

30.06.2025