Авто

BMW X7 довів свою перевагу над електричним iX

Share
Сьогодні BMW прагне розвиватися. Компанія поступово переходить до політики “спочатку електромобілі”, яка відповідає тому, що хочуть уряди та деякі клієнти. Але чи зможе останній iX xDrive50 протистояти X7 M50i xDrive із двигуном V8 у перетягуванні каната? Відповідь є.

BMW iX це серйозна «заявка» баварського автовиробника. Незважаючи на те, що він просуває нову зовнішність, яка змусила всіх людей знову говорити про нього після M3 та M4, ті, хто мав можливість керувати ним, у захваті від Sports Activity Vehicle (SAV). Так BMW називає свої позашляховики, які не призначені для підкорення бездоріжжя.

З іншого боку, BMW X7 – це те, що виробнику потрібно давно. Це повноцінний семимісний автомобіль, який можна замовити у версії з капітанськими кріслами. Як це зараз виглядає, це успіх. Люди люблять свої великі SAV, тому що ці автомобілі чудово підходять для великих сімей та тривалої відпустки.

Раніше ці дві машини змагалися одна з одною у дрэг-рейсингу, і електромобіль переміг баварський SAV. Тепер ці два гіганти вирішили зрівнятися у перетягуванні каната. На думку Мета Вотсона з Carwow, повністю електричний автомобіль зможе перемогти могутній V8. Його команда поставила iX xDrive50 поряд з X7 M50i xDrive та розпочала змагання.

Електромобіль може похвалитися батареєю ємністю 105,2 кВт-год і двома двигунами змінного струму з постійними магнітами, які забезпечують потужність 523 кінських сил, у той час як двигун внутрішнього згоряння X7 приводить в дію 8 циліндрів, щоб виробляти 537 кінських сил.

Дві машини стартують майже однаково, як можна побачити на нижче. Але результат ставить X7 перше місце. У iX раптово відключилося живлення, що дало X7 із двигуном V8 шанс просунутися вперед. Правильна коробка передач та найкращі шини також трохи допомогли. Тим не менш, треба відзначити, що iX xDrive50 досить добре справлявся з постійним навантаженням.

Більш того, потужному X7 протистоїть ще один автомобіль з двигуном V8 – це Mercedes-AMG G 63. BMW, як і раніше, виходить на перше місце, ще раз доводячи, що він може утримати свій статус потужного позашляховика (або SAV), у той час як дуже дорогий і шикарний Mercedes почав видавати всілякі повідомлення про помилки.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024