Авто

BMW X7 довів свою перевагу над електричним iX

Сьогодні BMW прагне розвиватися. Компанія поступово переходить до політики “спочатку електромобілі”, яка відповідає тому, що хочуть уряди та деякі клієнти. Але чи зможе останній iX xDrive50 протистояти X7 M50i xDrive із двигуном V8 у перетягуванні каната? Відповідь є.

BMW iX це серйозна «заявка» баварського автовиробника. Незважаючи на те, що він просуває нову зовнішність, яка змусила всіх людей знову говорити про нього після M3 та M4, ті, хто мав можливість керувати ним, у захваті від Sports Activity Vehicle (SAV). Так BMW називає свої позашляховики, які не призначені для підкорення бездоріжжя.

З іншого боку, BMW X7 – це те, що виробнику потрібно давно. Це повноцінний семимісний автомобіль, який можна замовити у версії з капітанськими кріслами. Як це зараз виглядає, це успіх. Люди люблять свої великі SAV, тому що ці автомобілі чудово підходять для великих сімей та тривалої відпустки.

Раніше ці дві машини змагалися одна з одною у дрэг-рейсингу, і електромобіль переміг баварський SAV. Тепер ці два гіганти вирішили зрівнятися у перетягуванні каната. На думку Мета Вотсона з Carwow, повністю електричний автомобіль зможе перемогти могутній V8. Його команда поставила iX xDrive50 поряд з X7 M50i xDrive та розпочала змагання.

Електромобіль може похвалитися батареєю ємністю 105,2 кВт-год і двома двигунами змінного струму з постійними магнітами, які забезпечують потужність 523 кінських сил, у той час як двигун внутрішнього згоряння X7 приводить в дію 8 циліндрів, щоб виробляти 537 кінських сил.

Дві машини стартують майже однаково, як можна побачити на нижче. Але результат ставить X7 перше місце. У iX раптово відключилося живлення, що дало X7 із двигуном V8 шанс просунутися вперед. Правильна коробка передач та найкращі шини також трохи допомогли. Тим не менш, треба відзначити, що iX xDrive50 досить добре справлявся з постійним навантаженням.

Більш того, потужному X7 протистоїть ще один автомобіль з двигуном V8 – це Mercedes-AMG G 63. BMW, як і раніше, виходить на перше місце, ще раз доводячи, що він може утримати свій статус потужного позашляховика (або SAV), у той час як дуже дорогий і шикарний Mercedes почав видавати всілякі повідомлення про помилки.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: BMW

Останні записи

Експерт назвав найпоширенішу помилку водіїв на льоду

Автоексперт нагадав, що при виїзді автомобіля на ожеледицю ризик втрати керованості зростає багаторазово, особливо якщо…

11.12.2025

Новий Renault Duster вперше помічено під час тестових випробувань (ФОТО)

Renault готує до зміни покоління свій популярний кросовер Duster. Прототипи вже проходять активні тести і…

11.12.2025

В Україні рекордні продажі електромобілів: листопад утричі перевищив минулий рік

Продажі електромобілів в Україні різко зросли за останні місяці, оновивши рекорди як цього, так і…

11.12.2025

Новий Volkswagen Tiguan отримав 5 зірок безпеки у Latin NCAP

Volkswagen готує до виходу на бразильський ринок новий Tiguan, який пройшов краш-тести Latin NCAP і…

11.12.2025

Перевезення дітей в авто: що потрібно знати водіям про ПДР та штрафи

Правильне перевезення дітей - це не просто питання безпеки, а й дотримання закону. Водії повинні…

11.12.2025

Європа на шляху до електромобілів: ринок сам перейде до EV до 2035 року

Німеччина разом із союзниками в ЄС намагається відстрочити повну відмову від двигунів внутрішнього згоряння до…

11.12.2025