Залишилися одні “китайці” — чим живе автомобільний ринок Росії

0
945

Практичні всі відомі світові автомобільні бренди призупинили свою діяльність в Росії після запровадження економічних санкцій. Першим про повний відхід з ринку країни-агресора оголосив американський концерн General Motors. Офіційних дилерів повідомили про припинення поставок автомобілів і автозапчастин, а співробітників — про звільнення.

На сьогодні працювати в Росії продовжують переважно китайські компанії. Ситуація з відходом конкурентів з Європи і США явно їм на руку. Величезний російський ринок виявився практично в повному їхньому розпорядженні. Одна з таких компаній — Geely. До Росії доставляють автомобілі з Китаю, а також Coolray і Atlas Pro, зібрані на заводі “Белджі” в Білорусі.

Все ще представлений на російському ринку китайський Haval. У компанії є власне виробництво в Тульській області, де збирають кросовери F7, F7, Jolion і позашляховик H9. Триває імпорт низки моделей, зокрема і пікапів. До кінця 2022 року компанія планує вивести на ринок новий кросовер Haval Dargo.

Не пішла з Росії і Chery, хоча певні проблеми з поставками нових автомобілів у компанії все ж є. Також росіянам пропонують продукцію Changan Automobile Group, що входить до трійки найбільших виробників пасажирського транспорту в Китаї.

На російському ринку також залишаються корейські компанії Hyundai і Kia. Прямих поставок автомобілів цих марок у Росію немає, але практично весь модельний ряд випускається на заводах в Калінінграді і Санкт-Петербурзі. Останнім часом у дилерів виникли проблеми з поставками “російських” Hyundai і Kia, оскільки виробництво зупинилося через брак компонентів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!