Для багатьох підготовка автомобіля до літнього сезону обмежується заміною гуми.
Для багатьох підготовка автомобіля до літнього сезону обмежується заміною гуми. Але якщо приділити своїй машині більше уваги, багатьох поломок можна уникнути, пише сайт zr.ru.
Огляньте гальма
Тим більше, що заміна коліс — чудова нагода оцінити стан гальм. Навіть якщо роботи виконує шиномонтажник, оглянути супорти ви можете самостійно. Часто буває, що гальмівні колодки заклинюють у супортах – причиною стає іржа по їхнім торцям.
Обов’язково потрібно звернути увагу на стан гальмівних колодок: наскільки зношені зовнішні та внутрішні, чи зношування рівномірне. Буває, що колодка зношується настільки нерівномірно, що нагадує клин. Перекошені або підклинили колодки швидко закінчать гальмівний диск, і його доведеться міняти. Не кажучи вже про зниження ефективності та рівномірності гальмування.
Доїжджати до граничного зношування колодок нерозумно якщо вони зношені більш ніж наполовину, – міняйте відразу.
Задні колодки служать довше за передні. Але якщо хочете позбутися, наприклад, їх писку, то і тут із заміною тягти не варто.
Замініть масло
Заміна моторного масла після зимового сезону зазвичай не викликає суперечок. Воно активно розбавлялося вологою від конденсату, що виникає внаслідок великих перепадів температур і паливом при його неповному згорянні під час коротких поїздок.
Крім того, в теплу погоду немає сенсу їздити на зайво «рідких» оліях типу «нульовок» — краще використовувати більш в’язкі продукти. Само собою, при заміні олії обов’язково міняємо і олійний фільтр.
Захистіть двигун
Весною варто замінити і повітряний фільтр, який за зиму накопичив у собі багато дрібних абразивів з реагентів, солі, залишків асфальту і піску. Щоб все це «добро» не потрапило в двигун, ставте новий повітряний фільтр без роздумів. До того ж за зиму він постійно зазнавав перепадів температур і сиріл, через що його фільтруючий елемент втратив свої властивості.
Також салонний фільтр необхідно обов’язково замінити. Після зими на ньому обов’язково є соляна кірка. При цьому він забитий найдрібнішими залишками шматочків асфальту, що вигризаються шипами, і частинками гуми. У ньому обов’язково накопичуються компоненти зимових реагентів, що проникають потім у наші легені.