Categories: Авто

5 порад, щоб уникнути ДТП на слизькій дорозі

Під час ожеледиці на початку зими трапляється найбільше аварій, бо водії не встигають пристосуватися до нових дорожніх умов.

Портал Gazeta.ua пропонує 5 порад, які допоможуть не потрапити в ДТП на слизькій дорозі.

Уникайте різких стартів
На слизькій дорозі чи паркувальному місці на дворі автомобіль може забуксувати ведучими колесами. Може бути й гірша ситуація – після 30-секундної пробуксовки машину несподівано викине в бік.

Автомобіль повинен їхати “в натяг”
Щоб зменшити силу інерції на ожеледиці й мати можливість якомога швидше зупинити авто, варто максимально зменшити оберти двигуна. Так можна уникнути пробуксовки на слизьких ділянках дороги. На невеликих швидкостях можна гальмувати двигуном – достатньо тільки прибрати ногу із акселератора.

Змініть стиль керування
Бажано уникати частих перестроювань зі смуги у смугу. Кермо в ожеледицю повертають не одним махом, а ступеневим способом – 3-4 невеликими обертами. При заїзді в повороти потрібно бути готовим до того, що авто може понести у бік. Тому варто максимально знизити швидкість і входи в нього на увімкненій передачі, тиснучи якомога менше на газ.

Гальмуйте двигуном
Правильне гальмування під час ожеледиці – тоді, коли не спрацьовує АБС. А якщо її немає, – коли авто не заносить. Не гальмуйте різко. Навпаки, варто тільки поступово тиснути гальма. Як тільки є відчуття, що машину несе, відпускайте. Якщо видно, що попереду слизька дорога, використовують імпульсне гальмування – багаторазово затискають й відпускають гальма. На спусках, вузьких дорогах і в житлових зонах варто гальмувати на двигуном – котитися на авто із увімкненою передачею. Тоді ймовірність того, що авто занесе, значно нижча.

Збільшіть дистанцію й інтервал

Будь-якої секунди авто попереду чи поряд може загальмувати чи піти в занос. Проте враз зупини свою машину на ожеледиці, як правило, не виходить. Так само за правило треба взяти сповільнення ходу за 20-30 метрів перед пішохідними переходами. Нерідко люди вибігають на них і зупинити авто вже неможливо.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі сповільнюється перехід на електрокари

Hyundai заявила, що реальний попит на електромобілі в Європі помітно відстає від попередніх прогнозів, і…

20.11.2025

Названо найменш надійний преміальний седан у 2025 році

При виборі нового автомобіля покупці особливо звертають увагу на надійність, адже сучасні машини коштують значних…

20.11.2025

Експерти пояснили, який тиск має бути у зимових шинах

Перехід на зимові шини давно став обов'язковим для більшості водіїв, але не менше уваги варто…

20.11.2025

Mercedes готує новий E-Class 2027 із запасом ходу близько 800 км.

Mercedes-Benz розпочав дорожні випробування нового покоління E-Class, яке повністю замінить нинішній EQE та надійде у…

20.11.2025

Flexis розширює список послуг для електропарків та готує новий фургон

Спільне підприємство Flexis, створене Renault Group, Volvo Group та CMA-CGM, презентувало оновлену стратегію на виставці…

20.11.2025

Tesla Model Y очолила світові продажі електромобілів у 2025 році

Незважаючи на те, що частка Tesla на ринку США скоротилася майже вдвічі порівняно з піковим…

20.11.2025