Рамних позашляховиків у світі все менше, хоча в умовах екстремального бездоріжжя вони служать краще за інших. Видання Автоцентр склало список можливих варіантів таких транспортних засобів на українському ринку.
Найдешевший з них – російський УАЗ Хантер вартістю від 437 000 грн. УАЗ Пикап і УАЗ Патріот сучасніший, але дорожчий: оновлені версії коштують 457 100 грн (Пикап) і 479 300 грн (Патріот). Ціни дорестайлінгових моделей нижчі – 437 000 грн і 460 500 грн відповідно.
Китайський Great Wall Haval H3 2014 року випуску доступний за ціною від 455 000 грн, в той час як новий обійдеться в суму від 499 500 грн. Suzuki Jimny коштує від 466 000 грн і є відмінним рамним позашляховиком, незважаючи на іграшковий зовнішній вигляд.
Найбюджетніший представник Mitsubishi – пікап L200 вартує в Україні від 749 900 грн, а його «гламурний брат» Pajero Sport – 991 300 грн.
Південно-корейський позашляховик SsangYong Rexton W пропонується на ринку України тільки з дизельними двигунами і коробкою-автоматом. Повний привід, що підключається або постійний, залежить від модифікації. Ціна – від 857 900 грн.
Бренд Toyota представлений трьома рамними моделями SUV: пікап Hilux (від 823 900 грн), Prado (від 1 092 680 грн) і оновлений Land Cruiser 200 (2 215 605 грн за дизельну версію).
Не можна не згадати класичного представника позашляхового сегмента – американський Jeep. Рамним залишився Wrangler. Попереднє покоління коштує у нас від 1 760 540 грн.
Ціни на преміальні SUV марки Lexus стартують від 2 550 072 грн за GX («брата» Toyota Prado) і 3 168 981 грн за «родича» Toyota LC200 – Lexus LX.
Найдорожчий рамний позашляховик на ринку України – Mercedes-Benz G-Class, зразок шику і мощі. Його вартість стартує від 3 222 667 грн за початкову комплектацію Professional (яка в реальності в Україні не представлена), «справжні» ж ціни починаються з позначки 3 612 645 грн.