Моделі Peugeot 208 та 2008 почали комплектувати новим селектором трансмісії. Йдеться про машини з 8-діапазонною АКПП EAT8, а також електромобілі e-208 і e-2008.
Всі вищеназвані моделі змінили джойстик на невеликий важіль і розташовані в ряд кнопки. При цьому це рішення, на думку автовиробника, краще вписується в концепцію салону i-Cockpit 3D, а також вивільняє місце на центральній консолі та покращує ергономіку автомобілів.
Кнопковий селектор з невеликим важелем убудований у центральну консоль на місці колишнього джойстика. Він належить всім Peugeot 208 і 2008 з 8-діапазонною АКПП EAT8 , а також електромобілям e-208 і e-2008 . Виглядає перемикач однаково і там, і там, але в залежності від типу силового агрегату нижня кнопка відзначатиметься або літерою «М», або «B». У першому випадку її натискання запускає режим ручного перемикання передач за допомогою підкермових пелюсток, у другому ж стане більш вираженим рекуперативне гальмування.
Новий перемикач на моделях французької марки виглядає зрозуміліше та простіше, а також не перевантажує центральну консоль. На окрему згадку заслуговують різні види обробки селектора. У компанії Peugeot застосовують покриття “сатинований хром”, глянсові чорні елементи та вставку “під карбон” для опори під зап’ястя руки водія.
Однією з перших двох моделей наступного покоління електромобілів BMW, які отримали назву "Neue Klasse" на…
Компанія Audi повідомила, що при проєктуванні батареї для платформи PPE, інженери віддавали пріорітет не лише…
Компанія Volkswagen представила новий кемпер California. Новинка побудована на платформі T7 Multivan. Для автомобіля підготували…
Компанія Bentley замінить двигун W12 на потужну гібридну установку на базі V8. Система Ultra Performance…
Експерти назвали чотири позашляховики, які в даний час коштують в районі 1 млн гривень. Причому…
Bentley оголошує про епохальну зміну у своїх автомобілях: знаменитий 6,0-літровий двигун W12 йде на спокій, поступаючись місцем новітньому…
Leave a Comment