Моделі Peugeot 208 та 2008 почали комплектувати новим селектором трансмісії. Йдеться про машини з 8-діапазонною АКПП EAT8, а також електромобілі e-208 і e-2008.
Всі вищеназвані моделі змінили джойстик на невеликий важіль і розташовані в ряд кнопки. При цьому це рішення, на думку автовиробника, краще вписується в концепцію салону i-Cockpit 3D, а також вивільняє місце на центральній консолі та покращує ергономіку автомобілів.
Кнопковий селектор з невеликим важелем убудований у центральну консоль на місці колишнього джойстика. Він належить всім Peugeot 208 і 2008 з 8-діапазонною АКПП EAT8 , а також електромобілям e-208 і e-2008 . Виглядає перемикач однаково і там, і там, але в залежності від типу силового агрегату нижня кнопка відзначатиметься або літерою «М», або «B». У першому випадку її натискання запускає режим ручного перемикання передач за допомогою підкермових пелюсток, у другому ж стане більш вираженим рекуперативне гальмування.
Новий перемикач на моделях французької марки виглядає зрозуміліше та простіше, а також не перевантажує центральну консоль. На окрему згадку заслуговують різні види обробки селектора. У компанії Peugeot застосовують покриття “сатинований хром”, глянсові чорні елементи та вставку “під карбон” для опори під зап’ястя руки водія.
Компанія Volvo Cars показала оновлений флагманський седан Volvo S90, який називає найрозкішнішим в історії бренду.…
Продаж транспортного засобу в Україні супроводжується обов’язковим оподаткуванням, про що нагадує Державна податкова служба. Ставки…
У рамках підготовки до майбутнього відкриття одного з найбільших міжнародних автосалонів у Шанхаї, провідні світові…
Японський автовиробник Nissan розробляє новий компактний електрокросовер, який базуватиметься на платформах і компонентах оновленого Renault…
У січні-березні 2025 року серед вживаних легкових авто з-за кордону, які проходили першу реєстрацію в…
Nissan GT-R покоління R35 відправлено на пенсію. На початку березня машину остаточно зняли з конвеєра…
Leave a Comment