Моделі Peugeot 208 та 2008 почали комплектувати новим селектором трансмісії. Йдеться про машини з 8-діапазонною АКПП EAT8, а також електромобілі e-208 і e-2008.
Всі вищеназвані моделі змінили джойстик на невеликий важіль і розташовані в ряд кнопки. При цьому це рішення, на думку автовиробника, краще вписується в концепцію салону i-Cockpit 3D, а також вивільняє місце на центральній консолі та покращує ергономіку автомобілів.
Кнопковий селектор з невеликим важелем убудований у центральну консоль на місці колишнього джойстика. Він належить всім Peugeot 208 і 2008 з 8-діапазонною АКПП EAT8 , а також електромобілям e-208 і e-2008 . Виглядає перемикач однаково і там, і там, але в залежності від типу силового агрегату нижня кнопка відзначатиметься або літерою «М», або «B». У першому випадку її натискання запускає режим ручного перемикання передач за допомогою підкермових пелюсток, у другому ж стане більш вираженим рекуперативне гальмування.
Новий перемикач на моделях французької марки виглядає зрозуміліше та простіше, а також не перевантажує центральну консоль. На окрему згадку заслуговують різні види обробки селектора. У компанії Peugeot застосовують покриття “сатинований хром”, глянсові чорні елементи та вставку “під карбон” для опори під зап’ястя руки водія.
Верховна Рада України підтримала поправку до держбюджету на 2026 рік, яка передбачає продовження пільгових умов…
Багато досвідчених автолюбителів віддають перевагу білому кольору кузова - він одночасно простий, ефектний і практичний.…
Шосте покоління Toyota RAV4 було представлено цього року. Продажі очікуються наприкінці 2025-го - на початку…
Керування витратою пального на авто з автоматичною трансмісією часто стає складнішим завданням. На відміну від…
Зима кардинально змінює умови експлуатації автомобіля, тому водій має завчасно провести повну підготовку машини. У…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях належать до найчастіше скасованих судами. Це не випадковість, а…
Leave a Comment