Моделі Peugeot 208 та 2008 почали комплектувати новим селектором трансмісії. Йдеться про машини з 8-діапазонною АКПП EAT8, а також електромобілі e-208 і e-2008.
Всі вищеназвані моделі змінили джойстик на невеликий важіль і розташовані в ряд кнопки. При цьому це рішення, на думку автовиробника, краще вписується в концепцію салону i-Cockpit 3D, а також вивільняє місце на центральній консолі та покращує ергономіку автомобілів.
Кнопковий селектор з невеликим важелем убудований у центральну консоль на місці колишнього джойстика. Він належить всім Peugeot 208 і 2008 з 8-діапазонною АКПП EAT8 , а також електромобілям e-208 і e-2008 . Виглядає перемикач однаково і там, і там, але в залежності від типу силового агрегату нижня кнопка відзначатиметься або літерою «М», або «B». У першому випадку її натискання запускає режим ручного перемикання передач за допомогою підкермових пелюсток, у другому ж стане більш вираженим рекуперативне гальмування.
Новий перемикач на моделях французької марки виглядає зрозуміліше та простіше, а також не перевантажує центральну консоль. На окрему згадку заслуговують різні види обробки селектора. У компанії Peugeot застосовують покриття “сатинований хром”, глянсові чорні елементи та вставку “під карбон” для опори під зап’ястя руки водія.
Сьогодні дилери часто пропонують машини без кондиціонера, з одним склопідйомником і маленьким двигуном. Все нове…
Актуальний Nissan Z з'явився у 2022 році. Разом з ним дебютувала його «заряджена» версія від…
Volkswagen презентував друге покоління кросовера T-Roc, який уперше отримав гібридну силову установку. Оновлена модель стала…
Audi готує яскраву прем'єру на автосалоні у Мюнхені, який стартує 9 вересня. Німецький бренд представить…
Зупинка автомобіля на дорозі рідко приносить приємні емоції: водії часто одразу думають про штраф чи…
Українським водіям варто звернути увагу не лише на шини, встановлені на автомобілі, а й на…
Leave a Comment