Моделі Peugeot 208 та 2008 почали комплектувати новим селектором трансмісії. Йдеться про машини з 8-діапазонною АКПП EAT8, а також електромобілі e-208 і e-2008.
Всі вищеназвані моделі змінили джойстик на невеликий важіль і розташовані в ряд кнопки. При цьому це рішення, на думку автовиробника, краще вписується в концепцію салону i-Cockpit 3D, а також вивільняє місце на центральній консолі та покращує ергономіку автомобілів.
Кнопковий селектор з невеликим важелем убудований у центральну консоль на місці колишнього джойстика. Він належить всім Peugeot 208 і 2008 з 8-діапазонною АКПП EAT8 , а також електромобілям e-208 і e-2008 . Виглядає перемикач однаково і там, і там, але в залежності від типу силового агрегату нижня кнопка відзначатиметься або літерою «М», або «B». У першому випадку її натискання запускає режим ручного перемикання передач за допомогою підкермових пелюсток, у другому ж стане більш вираженим рекуперативне гальмування.
Новий перемикач на моделях французької марки виглядає зрозуміліше та простіше, а також не перевантажує центральну консоль. На окрему згадку заслуговують різні види обробки селектора. У компанії Peugeot застосовують покриття “сатинований хром”, глянсові чорні елементи та вставку “під карбон” для опори під зап’ястя руки водія.
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Leave a Comment