Названо 7 найкращих субкомпактних кросоверів

Час читання: 5 хв.
0

Сучасний світ схиблено на кросоверах. Користуються неабиякою популярністю і найменші з них – субкомпактні SUV. Багато з них нині доступні в Україні, але які саме більше вартують уваги – покаже підбірка від UaMotors нижче.

1. Renault Capture

Оригінальний Каптур мав неабиякий успіх для Renault. Не дивно, що друге покоління ввібрало багато чого від нього, удосконалившись там, де це було необхідно. Новий Captur, елегантний і м’який, хороший достатньо, щоби претендувати на перше місце у класі. У нього прекрасний інтер’єр, відмінна плавність ходу, широкий список опцій, достойна гама високотехнологічих економних моторів.

Реклама

Оскільки базується цей кросовер на платформі від Renault Clio, то комфортність його не іде в розріз із задоволенням від керування – він також чудово слухається руля і азартно проходить дуги. Renault Captur тепер є цілком життєздатним варіантом для довгих поїздок.

2. Ford Puma

За принципом того, як на базі Clio французи побудували Captur, у німецькому відділенні Ford на основі хетчбека Fiesta розробили Puma. І це добре: об’ємніший та вищий кросовер не розчарував тих, хто очікував таку ж бездоганну якісь керування, як на Фієсті. Гострота рульового управління, відточеність повадок шасі, чіткість 6-ступеневої механіки – все на найвищому рівні.

Всередині все буде знайоме власникам Fiesta: салон, можливо, не найкращий у класі, але ергономічно продуманий «як має бути», та і зібраний так, що не прикопаєшся. Сидіння особливо зручні. В іншому, 456-літровий багажник і хороший простір ззаду підтримують славу Ford як виробника сімейних авто.

3. Skoda Kamiq

Використання домашнього пристрою WallBox займе 9 год 50 хв для повного заряду батареї. Для зарядки на 80 % пристроєм потужністю 50 кВт потрібно 75 хв, 100-кіловатним – 54 хв. Запас ходу становить 452 км (для більш потужної модифікації e-Soul).

Kamiq – найновіший кросовер чехів, побудований на платформі MQB версії А0, як і родичі-конкуренти в вигляді Volkswagen T-cross і SEAT Arona. Це простий, раціональний і продуманий транспорт – як ми завжди очікуємо від цієї марки.

На Шкоді Камік так само добре їздити, як і на T-Cross, відносним недоліком машини є хіба що недостатність зворотного зв’язку з рульовим управлінням, але це не так суттєво. Шкода їде досить комфортно, в салоні приємно перебувати. Йому не вистачає розсувних задніх сидінь (як у Фольксвагена), натомість за замовчуванням ви отримаєте фірмові «фішки» під назвою Simply Clever – скребок для льоду в лючку безнобака, парасольку та інше. Skoda – це прорахований у всьому, практичний автомобіль, який досить важко обіграти.

4. Volkswagen T-Cross

T-Cross в загальних рисах схожий на Skoda Kamiq, але додає трохи більше стилю та ідейності. Volkswagen пропонує цілий ряд дизайнерських пакетів, кожен з яких дає унікальний вигляд і без того симпатичному кросоверу.

1,0-літрові бензинові агрегати забезпечують хороше поєднання продуктивності, економічності та збалансованості. Найменший кросовер Volkswagen’а маневрений і спритний на дорозі, ним дуже легко керувати в історичних центрах містечок чи на парковці.

В загальному він схожий на ледь дешевші пропозиції споріднених марок Skoda та SEAT, але якщо ви готові заплатити трохи більше, T-Cross не розчарує. Переплата стосується не так за бренд чи їздові налаштування, як за розсувні задні місця та вищу ліквідність, порівняно з СЕАТом.

5. Peugeot 2008

На тлі успіхів старших кросоверів 3008 та 5008, які вже встигли оновитися, маленький 2008 обіцяв бути не менш вдалим проектом, коли з’явився у продажу. Так і сталося: найменша модель відразу отримала чималий респект у ЗМІ і серед покупців. Спільна платформа з хетчбеками Peugeot 208 і новим Opel Corsa розроблялася у тому числі для абсолютно електричної модифікації, називається вона е-2008. Втім, субкомпактний SUV від Пежо вартує вашої уваги у традиційному виконанні також. Auto express радить до покупки 1.2-літровий 130-сильний бензиновий агрегат.

Якість зборки в шикарному дизайнерському салоні хороша, посадка зручна, на ходу машина відчувається точною та комфортною. Peugeot 2008 може бути дещо дорожчим, ніж конкуренти, але доплата є повністю виправданою.

6. Citroen C3 Aircross

Citroen споконвічно любить робити все по-своєму. Забавні та оригінальні стилістичні рішення відразу кидаються в очі. Крім того, якщо майже усі конкуренти хронічно ганяються за азартом та швидкістю їзди (хоч не завжди успішно), то Сітроен традиційно вдаряється в максимальний комфорт і м’якість, починаючи з налаштувань підвіски і закінчуючи пухкістю наповнювача сидінь.

У технічному плані С3 Aircross місцями трохи старіший за деяких сучасніших конкурентів, але в загальному все ще йде в ногу з часом. Двигуни кросовера потужні та економічні, а плавність ходу «перетравлює» найдикіші дорожні вади.

Також важлива причина вибрати C3 Aircross – це кількість внутрішнього простору та практичність. Citroen може похвалитися розсувними задніми сидіннями, великим багажником та купою місця для пасажирів.

7. SEAT Arona

Найбільша різниця між субкомпактом Arona та еквівалентами від Skoda та Volkswagen – це комплектації. Іспанська модель менше націлена на індивідуальні опції, оскільки традиційно покупці SEAT надають перевагу пакетним комплектаціям. Одне з небагатьох, що виходить за рамки готових комплектацій, це є фарба кузова та контрастний дах. Автомобілі початкового рівня вже непогано обладнані, але для апгрейду інформаційно-розважальної системи вам знадобиться хоча би другий рівень виконання.

А тепер, вибравши потрібну вам комплектацію, зіставте її оснащення до аналогічної за ціною Шкоди Камік. Останню потрібно буде доукомплектувати деякими опціями, щоб вирівняти моделі за наповненням, а це забере з гаманця зайві сотні чи тисячі у.о.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!