Авто

Названо п’ять моделей авто у воєнний час

Ми в uamotors підібрали список п’яти найбільш міцних, провідних, ультимативних пікапів (і не тільки), які, в купі з грамотним тюнінгом, будуть якомога доречнішими у воннний, напружеий час.

5. JEEP GLADIATOR

  • Конструкція: рамний середньорозмірний пікап;
  • Надійність: 5/10;
  • Прохідність: 9/10;
  • Місткість: 7/10.

Джип Гладіатор і з заводу виглядає так, немов уже готовий до видовищних сутичок і протистоянь з усім на світі, а вже коли його «прокачати» на всі гроші, то взагалі здається, що пікап і задумувався для умов кінця світу. До речі, далі у списку нас чекає купа пікапів «на стероїдах», адже цей тип кузова бездоганно підходить для розміщення кулеметів у вантажному відсіку, що дає можливість відстрілюватися на ходу. Також пікапи традиційно довговічні і до біса міцні, вони пристосовані для найжорсткіших умов експлуатації, це стосується як підвіски і кузова, так і силових установок. Щодо Гладіатора, то йому доступні тільки двигуни V6: бензин 3.6 (290 к.с., 8-ст. «автомат» або 6-ст. «механіка») та дизель 3.0 (264 к.с.). Для тематики даного посту необхідна версія Rubicon, яка оснащується повнопривідною трансмісією з передавальним ставленням демультиплікатора 4.0:1, двома блокуваннями диференціалів і переднім стабілізатором, що відключається.

4. NISSAN NAVARA WARRIOR

  • Конструкція: рамний середньорозмірний пікап;
  • Надійність: 7/10;
  • Прохідність: 8/10;
  • Місткість: 7/10.

Ніссан Навара Pro-4X Варріор мало в чому потребує доробок навіть у випадку світової війни. Ця хардкорна версія була розроблена для Австралії, пізніше очікуються поставки на ринки Південної Африки та Нової Зеландії. Тут також не дадуть пропасти повний привід з двоступеневою «роздаткою» та блокуванням заднього диференціалу, а також силовий передній бампер, дорожній просвіт на рівні 28 см, а також тяговитий 190-сильний дизельний мотор Renault на 190 к.с. Коробка передач – механічна на шість передач або автоматична на сім. Ах, і так: кватирка в задньому вікні також наявна!

3. MITSUBISHI L200

  • Конструкція: рамний середньорозмірний пікап;
  • Надійність: 9/10;
  • Прохідність: 8/10;
  • Місткість: 7/10.

Мітсубіші «ель двісті», також відомий під назвою Triton, це, мабуть, єдина успішна пропозиція колись видатного бренду сьогодні. І, до речі, напевно саме L200 є улюбленою моделлю серед усіх пікаповодів – не лише прихильників бренду з трьома алмазами на значку. Двигун 2.4, дизельний, потужність 181 к.с. Трансмісія механічна або автоматична на 6 швидкостей. Раніше девіз Mitsubishi складався з одного слова: «надійно». Якщо L200 раніше чимось справді нагадував ящура, то у зовнішності рестайлінгового пікапа взагалі можна простежити риси дракона. Лютий апарат! Пікап L200 має привід 4х4 у двох варіантах: Easy Select (класичний Part-time з жорстким підключенням передка), або Super Select (з міжосьовим диференціалом і можливістю відключати передню вісь). Off Road Mode дозволяє вибирати один із позашляхових режимів їзди (Пісок, Гравій, Камені, Бруд/Сніг).

2. ISUZU D-MAX

  • Конструкція: рамний середньорозмірний пікап;
  • Надійність: 10/10;
  • Прохідність: 8/10;
  • Місткість: 7/10.

Якщо щось і може бути ще більш незламним за Toyota Hilux чи Mitsubishi L200, то це Ісузу – цей кремезний пікап є легендарним. Ультра довговічний апарат. Для D-Макса доступні два дизельні двигуни: 1.9 (150к.с.) та 3.0-літровий 4-цилінровий мотор на 190 к.с. Коробка передач – 6-ступенева механічна або автоматична. Зовнішній облік D-Max відповідає його можливостям: злючий дизайн та «накачані» пропорції. А також диски з шістьма болтами кріплення. При цьому салон і функціонал в цілому цілком сучасні. Система повного приводу це Part-time 4WD з передньою віссю, що жорстко підключається, і зниженим рядом, а також блокуванням заднього диференціалу.

1. IVECO DAILY 4X4 Van

  • Конструкція: рамний фургон-всюдихід;
  • Надійність: 8/10;
  • Прохідність: 8/10;
  • Місткість: 10/10.

Місце №1 посів мало кому відомий апарат, повнорозмірний панельний вен від Івеко. Так, в салоні тут гучнувато без додаткової шумоізоляції, а сама машина важка і величезна, але кого це цікавить? Значно важливіше, що тут невмирущий 3.0-літровий 180-сильний дизельний мотор, блокування переднього, міжосьового і заднього диференціалів. Фургон Daily 4х4 обладнаний постійним повним приводом з розподілом крутного моменту 32% на передню вісь і 68% на задню, що дає непереможне зчеплення з будь-яким дорожнім покриттям. 6-ступенева механічна коробка передач (шоста підвищуюча передача) з’єднана з центральною роздавальною коробкою двома понижувальними передачами для отримання: 24 передавальних відношення вперед та 4 для руху назад. Між іншим, водійське сидіння може оснащатися своєї пневмопідвіскою, як на тяжких вантажівках.

Волошин Михайло

Опублікував
Волошин Михайло

Останні записи

Volkswagen представив безпілотне таксі Gen.Urban без керма і педалей

13 грудня Volkswagen показав експериментальний автомобіль Gen.Urban, створений для розвитку безпілотних таксі. Презентація відбулася у…

13.12.2025

BMW X7 2026 року в стилі Neue Klasse помічено на тестах

BMW готує оновлене покоління X7 на 2026 рік у стилі Neue Klasse. Навіть через камуфляж…

13.12.2025

ТОП-5 кросоверів, якими водії користуються довше за Toyota RAV4

Сьогодні Toyota RAV4 є найпопулярнішим кросовером у світі, і в Україні ця модель теж користується…

13.12.2025

Штраф за відсутність документів: що потрібно знати водіям

Навіть уважні та дисципліновані водії можуть отримати штраф під час першої зупинки поліцією, і часто…

13.12.2025

Названо найкращі кросовери 2025 року для покупки за доступною ціною

Експерти визначили найкращі нові автомобілі 2025 року, серед яких опинилися як компактні кросовери, так і…

13.12.2025

Ford показав пікап, створений для важкого бездоріжжя та зимових умов (ФОТО)

Позашляховик Ford Bronco, який повернувся на ринок у 2021 році, часто ставав об'єктом різних модифікацій,…

13.12.2025