У зв’язку з постійним зростанням цін на бензинове паливо, багато водіїв починають серйозно придивлятися до електричних автомобілів. Але останнім обов’язково потрібна мережа безкоштовних чи платних електричних заправок, які важко знайти у регіонах. У цьому випадку краще використовувати гібридні чи бензинові автомобілі.
Гібридні автомобілі
Яскравим представником гібридів вважається Toyota Prius, які здатні за паспортними даними споживати до 3,9 літрів бензину. Але це в ідеальному стані, тоді як у міському режимі витрати палива збільшуються до 7 літрів, що навіть більше, ніж у дизельних авто аналогічної потужності!
Але в плюс гібридних автомобілів необхідно віднести швидкий розгін і можливість підзарядки батарей у режимі гальмування.
Гібриди, що заряджаються
Якщо гібридні кари не влаштовують покупця, то цілком можна зупинити вибір на користь гібридів, що заряджаються. Вони оснащуються більш ємними акумуляторами, завдяки яким пробіг авто в міських умовах не менше 50-60 км. Якщо потрібно доїхати на роботу, знайти на стоянці електричну розетку, як цілий рік можна їздити електрикою! Якщо заряд енергії опиниться на нульових позиціях, то в роботу включається бензиновий мотор і можна доїхати до будь-якого місця. Недолік – висока вартість гібридів, що заряджаються, але для людей, що живуть поза містом, вони вважаються цілком оптимальним вибором.
Машини із бензиновими моторами
Авто з класичними бензиновими ДВЗ, як і раніше, вважаються актуальними на наших просторах. Сучасні моделі з турбованими ДВЗ з літражем до 1 літра, мають розміри не більше аркуша паперу розміром А4 (резюме від Джеремі Кларксона від Топ Гір), відрізняються вкрай низькою витратою палива та досить високим ресурсом експлуатації – аж до 400 000 км, якщо водій заправляє авто якісним бензином. І такі машини чудово служать у холодному кліматі – швидко заводяться за допомогою передпускового підігрівача та починають безкоштовно віддавати тепло салонній пічці. Сухість та тепло в салоні авто при морозній температурі виявиться просто гарантованою справою!
Якщо підсумовувати плюси та мінуси гібридних автомобілів і бензинових ДВЗ, то можна впевнено вважати – для холодних регіонів Росії останні вважаються ідеальним вибором: їздять довго при єдиній заправці (аж до 800 км), відрізняються більшою автономністю, відмінною економічністю та солідним ресурсом експлуатації.