Автоексперти одноголосно говорять про те, що придбання автомобіля після таксі – це самогубство, але чи все так погано насправді?
Власник приватного таксопарку з Києва розповів, як він узяв у лізинг 15 автомобілів Renault Logan для цілодобової роботи в таксі. Машини були взяті в лізинг на 24 місяці, тому весь цей час працювали без зупинки і наїздили майже 200 тисяч кілометрів пробігу.
Звичайний автомобіль досягає таких цифр пробігу приблизно за 10-15 років експлуатації. На кожному автомобілі за цей час встигло попрацювати близько 50 водіїв, які виконали понад 15 тисяч замовлень та перевезли 25 тисяч пасажирів.
Кожен із 15 авто був у ДТП від 3 до 5 разів. При цьому в таксопарку постійно проводили поточний ремонт та змінювали всі необхідні витратники. На всіх автомобілях встановлено ГБО.
Якщо порахувати витрати на паливо та ремонти, то 1 кілометр пробігу коштував приблизно 50 копійок за літр. Ціна автомобіля з моменту покупки впала на 4 тисячі доларів, тобто разом із амортизацією ціна одного кілометра склала 1 грн.
Варто відзначити, що сама машина досить непогано збереглася суто зовні, але ось салон вже неабияк пошарпаний. Ресурс автомобіля для інтенсивної експлуатації вже закінчився, але машинка ще здатна проїхати близько 150 тисяч кілометрів у звичайному режимі.
Верховна Рада розглядає законопроєкт №13314, який може суттєво змінити правила для українських водіїв. Найбільш обговорюваними…
Porsche представила інтер'єр електричного кросовера Cayenne перед його прем'єрою. Дисплеї приладової панелі та мультимедійної системи…
Нічна їзда в Україні часто стає випробуванням і для автомобіля, і для водія, адже більшість…
Лінійка позашляховиків Toyota традиційно асоціюється з моделями Land Cruiser, які відомі своїми розмірами, надійністю та…
Верховна Рада готує жорсткі нововведення для власників гучних автомобілів та мотоциклів. У парламенті зареєстровано законопроєкт…
Зимова зупинка автомобіля - поширене явище серед українських водіїв, але воно несе чимало ризиків для…
Leave a Comment