Автоексперти одноголосно говорять про те, що придбання автомобіля після таксі – це самогубство, але чи все так погано насправді?
Власник приватного таксопарку з Києва розповів, як він узяв у лізинг 15 автомобілів Renault Logan для цілодобової роботи в таксі. Машини були взяті в лізинг на 24 місяці, тому весь цей час працювали без зупинки і наїздили майже 200 тисяч кілометрів пробігу.
Звичайний автомобіль досягає таких цифр пробігу приблизно за 10-15 років експлуатації. На кожному автомобілі за цей час встигло попрацювати близько 50 водіїв, які виконали понад 15 тисяч замовлень та перевезли 25 тисяч пасажирів.
Кожен із 15 авто був у ДТП від 3 до 5 разів. При цьому в таксопарку постійно проводили поточний ремонт та змінювали всі необхідні витратники. На всіх автомобілях встановлено ГБО.
Якщо порахувати витрати на паливо та ремонти, то 1 кілометр пробігу коштував приблизно 50 копійок за літр. Ціна автомобіля з моменту покупки впала на 4 тисячі доларів, тобто разом із амортизацією ціна одного кілометра склала 1 грн.
Варто відзначити, що сама машина досить непогано збереглася суто зовні, але ось салон вже неабияк пошарпаний. Ресурс автомобіля для інтенсивної експлуатації вже закінчився, але машинка ще здатна проїхати близько 150 тисяч кілометрів у звичайному режимі.
Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…
Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…
Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…
Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…
BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…
Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…
Leave a Comment