В даний час автомобільна промисловість переживає радикальний перехід від традиційних бензинових і дизельних двигунів внутрішнього згоряння до електричних. Водневий автомобіль поки лише один – Toyota Mirai. А от електрокарів вже купа! Ви і так не пропустите втягнення до електрифікації в автомобільному світі, але чи знаєте ви, що електричні фургони тепер також є великим бізнесом? Спеціалісти з видання CarBuyer підібрали всі панельні вени на електротязі, а ми в uamotors розкриваємо 6 найкращих моделей, які сьогодні продаються.
E-Ducato має найбільшу зі всіх дальність ходу. При чому, це разом з тим великий фургон, який хоч і має купу варіацій, кожну з яких можна адаптувати до потреб будь-якого бізнесу, все одно залишається важким і не аеродинамічним. Є також варіанти для п’ятимісної кабіни або дев’ятимісного пасажирського фургона. Ба більше, ФІАТ E-Ducato має вражаючу максимальну вантажопідйомність до 1,9 тонн і варіанти вантажного простору від 10 до 17 кубічних метрів.
Покупці мають вибір між батареями ємністю 47 або 79 кВт·год у парі з електродвигуном потужністю 121 к.с. Ці силові установки дають запас ходу 180 км для слабшої версії або 360 км для потужнішої відповідно. Обидві модифікації стандартно поставляються з можливістю швидкої зарядки потужністю 50 кВт, яка може збільшити запас ходу до 100 км всього за 30 хвилин.
І Пежо, і Сітроен мають однакову батарею ємністю 50 кВт/год і електродвигун потужністю 134 к.с., що забезпечує запас ходу до 270 км. Завдяки швидкій зарядці на 100 кВт ці компактні комерційні фургони можуть бути заряджені від 0 до 80% всього за 30 хвилин, а це означає, що ви повернетеся в дорогу за найкоротші терміни.
Незважаючи на відносно невеликі габарити, ці «пиріжки» цілком практичні. Між іншим, фургони можна замовити в конфігураціях «Стандарт» або «Довгий» з 3,3 та 3,8 кубометрів вантажного простору відповідно. Підключення Apple Carplay та Android Auto – вже в «базі».
Любите продукцію Пежо-Сітроен, але шукаєте щось крупніше? Що ж, фургони середнього розміру є прекрасним вибором для підприємців або власників бізнесу, які хочуть перейти на електрику.
Пропонується вибір між акумулятором на 50 або 75 кВт*год. Зі слабшим акумулятором фургон може проїхати лише 230 км на одній зарядці, тоді як ємності 75 кВт*год вистачає для 330 км. Немало! Обидві ці батареї підключені до електродвигуна потужністю 134 к.с. з можливістю швидкої зарядки на 100 кВт, при цьому більшій батареї потрібно 45 хвилин, щоб отримати від 0 до 80%.
Рено стверджує, що запас ходу в реальному світі для великого фургона Мастер E-Tech становить 120 км. На перший погляд не вражає, проте тут за умовчанням враховується велике корисне навантаження, використання систем кондиціонування/опалення та змінна швидкість руху – конкуренти цим нехтують. Заряджання акумулятора ємністю 33 кВт·год займає близько 4 годин за допомогою WallBox на 7,4 кВт або загальнодоступного швидкого зарядного пристрою, при чому супутникова навігація може спрямувати вас до найближчого доступного зарядного пристрою, коли буде потрібно.
Панельний фургон Master E-Tech доступний у шести різних конфігураціях: з двома різними висотами даху та короткою, середньою або довгою колісною базою. Завдяки максимальній вантажопідйомності 1425 кг є мало речей, які E-Tech не може перевезти. В салоні є три сидіння, з додатковим відкидним столом на спинці центрального.
Якщо ви шукаєте електричний фургон від більш преміального бренду, шукайте не далі, ніж Mercedes eSprinter – електрична версія популярного великого фургона містить багато спільного з легковим автомобілем Mercedes-Benz. Кондиціонер і підігрів водійського сидіння входять в стандартну комплектацію, а оббивка зі штучної шкіри та блискуча інформаційно-розважальна система MBUX доступні за додаткову плату.
Живлення надходить від акумулятора ємністю 55 кВт*год і електродвигуна потужністю 113 к.с., що забезпечує максимальну дальність ходу всього 133 км. Хоча швидка зарядка потужністю 80 кВт може зарядити eSprinter з 0-80% за півгодини, вона доступна лише як додаткова опція. Позитивним є те, що eSprinter відточеніше їздить, ніж більшість фургонів на ринку. Конфігурацію можна взяти лише одну – з 11 кубометрами вантажного простору та вантажопідйомністю 731 кг. Усім, кому потрібна більша потужність, доведеться шукати іншого електрофургона.
Так само, як і його більший брат, Mercedes eVito є трохи більш дорожчою альтернативою іншим середньорозмірним фургонам, наприклад, від Citroen чи Volkswagen. Таке обладнання, як адаптивний круїз-контроль, семидюймовий сенсорний екран, підігрів сидінь і камера заднього виду є стандартом навіть для базової комплектації. ЕлектроВіто в кращих комплектаціях отримують хромований зовнішній вигляд, легкосплавні диски та оздоблення салону зі шкірзамінника.
eVito має акумулятор 66 кВт·год, що забезпечує запас ходу в районі 260 км без додаткової підзарядки. Фургон доступний у двох конфігураціях; L1 і L2, при цьому остання має 6,6 кубометрів простору і максимальну вантажопідйомність 807 кг.
Водії в Україні часто навіть не замислюються, що Правила дорожнього руху вимагають не просто вмикати…
Під час створення нової Corolla Altis GR Sport інженери надихнулися успішними моделями GR Yaris GR…
Щоб водії краще дотримувалися правил дорожнього руху, багато співробітників поліціїпогоджуються на деякі хитрощі щодо них.…
Китайська корпорація Xiaomi готується до початку продажу нового різновиду свого електрокара SU7. Новинка отримає приставку…
Хоча розмірений стиль водіння може скоротити витрату палива та знизити знос двигуна, в деяких випадках…
Друге покоління Mazda CX-5 наступного тижня відсвяткує восьмиріччя. У цей кросовер все ще значиться в…
Leave a Comment