Авто

У Мережі представили зображення майбутнього компактного електрокара Nissan для Європи

Суперміні Nissan Micra замінять на нову повністю електричну модель, і ексклюзивні зображення, що опинилися в розпорядженні видання speedme.ru, показують, як вона може виглядати.

Шосте покоління Nissan Micra вже офіційно анонсовано та підтверджено. Японський бренд готує нову версію вже існуючої моделі, але вона кардинально зміниться в усіх відношеннях. Кросовер, який прославився в кожному зі своїх п’яти поколінь вражаючим дизайном, лише через пару років стане частиною лінійки електромобілів японського бренду.

“Ця абсолютно нова модель буде розроблена Nissan, спроектована і зроблена Renault з використанням нашої нової загальної платформи”, – повідомив головний операційний директор Nissan Ашвані Гупта.

Японський бренд вважає, що B-сегмент трансформується в моделі з нульовим рівнем викидів, відчуваючи себе зобов’язаним повністю втрутитися, не рахуючи, що попередній крок гібридизації необхідний. Насправді дослідження Nissan підтверджують саме його досвід у галузі електрики. Ексклюзивні зображення на основі тизерів, випущених японським брендом, дають уявлення про те, як виглядатиме модель, яка стане новим електромобілем у 2024 році.

Компактний автомобіль повністю зміниться у всіх аспектах, але здалеку видно, що дизайн бічної частини натхненний дизайном майбутнього Renault 5 , прямого спадкоємця Zoe . Справа в синергії між брендами та спільному використанні платформи CMF-EV , але спереду та ззаду японський автомобіль буде унікальним. Офіційні досягнення вже відображають нову рису з похилими головними фарами, більш вузькими, ніж у Ariya , і оточеними дуже тонкою смугою світлодіодів для денних ходових вогнів, що також відображено в рендері.

Відомо, що Nissan Micra також відрізнятиметься в задній частині, яка відтворюватиме естетичний формат передньої частини, і буде оснащена потужними легкосплавними колісними дисками, які збільшать дорожній просвіт, надавши їй вигляду кросовера.

Технічні фахівці Nissan налаштують платформу CMF-EV відповідно до динаміки, встановивши передній електромотор потужністю трохи вище за звичайні 136 к.с. Батарея, розташована між осями, з більш високою щільністю та ємністю, ніж у французької моделі, перевищить 400 км автономної роботи на одній зарядці. Майбутня Micra буде представлена ​​незабаром після французької моделі, яка надійде у продаж наприкінці 2024 року. Мета полягає в тому, щоб почати 2025 з нової Micra на європейських дорогах.

«Це чудовий приклад підходу Альянсу до „розумної диференціації“. Я впевнений, що ця нова модель, яка прийшла на зміну нашій легендарній Micra, викличе ще більший інтерес наших клієнтів у Європі», — додав Гупта.

Конкурент Ford Fiesta та Opel Corsa з Японії боровся за продажі свого останнього п’ятого покоління, але при цьому їхня кількість у Європі впала з більш ніж 86 000 у 2017 році до менше 40 000 у 2020 році через пандемію.

На розробку невеликих авто з ДВС для відповідності нормам викидів Євро-7, схоже, заробити стане складніше, ніж будь-коли. Як нещодавно зазначив глава Skoda Томас Шафер, ціна одного з ключових конкурентів Micra , Fabia , може зрости на 5 000 фунтів стерлінгів (533 тисячі рублів), якщо найсуворіші пропозиції ЕС7 у підсумку будуть прийняті. Минулого року в бесіді з журналістами глава європейського підрозділу Nissan Гійом Картьє натякнув, що копання може створити наступника Micra і визнав, що дозволити їй побудувати такий автомобіль можуть ресурси Альянсу.

“Основний бізнес сьогодні і завтра – кросовери – Juke, Qashaqi, X-Trail, Ariya і новий автомобіль, про який ми говорили [кросовер EV, що замінює Leaf]”, – сказав він. Це вже п’ять машин. Ми будемо працювати з Альянсом над повною лінійкою LCV. Але одна тема залишається відкритою, і це є точка входу до складу. Ключовий момент полягає в тому, щоб сказати: „Як ми можемо запропонувати щось потенційно спільно з Альянсом, що заманить людей увійти до бренду Nissan, а потім отримувати задоволення від використання моделі за моделлю?“ Це саме те питання, яке ми вирішимо вирішити ».

Заміна Nissan Micra будуть проводитись на заводі Renault ElectriCity , а точніше на заводі в Дуе. Альянс стверджує, що загальна вартість виробництва платформи на 30% нижча, ніж у електричної версії CMF-B , що лежить в основі Zoe , а це означає, що невеликі автомобілі, що базуються на цій технології, можуть досягти цінового паритету з суперміні з ДВЗ.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Tesla знову встановлює класичні поворотники в Model 3

Tesla зробила несподіваний крок для азійських ринків, повернувши у нові Model 3 традиційні стебла поворотних…

02.10.2025

У мережі з’явилися фото спрощеної Tesla Model Y 2026

У мережі з'явилися фотографії нової базової Tesla Model Y 2026, які, за чутками, ненадовго були…

02.10.2025

Новий великий кросовер Audi показали на перших фото

Інгольштадтський автогігант Audi готується представити свій новий флагманський кросовер Q9. Раніше проект залишався засекреченим і…

02.10.2025

На яких автомобілях Volkswagen встановлювали двигуни з пробігом понад мільйон

Сучасні автомобільні двигуни вже не розраховані на пробіги у мільйон кілометрів: несправності починають з'являтися після…

02.10.2025

Чому автовиробники масово відмовляються від дизельних двигунів

Ще десять-п'ятнадцять років тому дизель вважався символом економії та практичності: машини з "важким паливом" мали…

02.10.2025

Skoda планує випустити бюджетний спорткар

Skoda офіційно підтвердила вихід спортивної версії популярного хетчбека - Fabia 130, прем'єра якої запланована на…

02.10.2025